Auteur Topic: We willen trouwen en baby’s!  (gelezen 682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
We willen trouwen en baby’s!
« Gepost op: 8 mei 2012, 12:50:22 »
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/12082605/__We_willen_trouwen_en_babys___.html


Wederom en zeer " interessant" onderzoek.


Vooral de 39 % die kinderen wil hetzij zonder man, ik lees dit als de man zo snel mogelijk dumpen na het baren, zodat ze van het NL gerecht van hun welverdiende alimentatie kunnen gaan genieten. Tja, dat beeld krijg je nu eenmaal na veel mannen gesproken te hebben. NL is het enige land klaarblijkelijk die huwelijk in gemeenschap van goederen trouwt, volgens iemand die ik gisteren sprak.


Trouwens huwelijkse voorwaarden zoals al vaak gezegd gaan je niet redden, dan mag je je bedrijf houden, om voor je ex haar " behoefte" te gaan werken, dwangarbeid dus en daarmee is de NL overheid een organisatie die slavernij hanteert als straf voor als de vrouw wil scheiden, los van welke reden dan ook.


In mijn ogen is scheiden altijd lijden, maar de NL overheid maakt scheidingsoorlogen met vele vele slachtoffers. Scheiden volgens de Sharia is m.i. een zegen (let op Wilders hier kun je weer eens iets leren) en ook hiervan heb ik gehoord dat dit in NL wordt toegepast. Weet echter niet of dit waar is.


Genoeg gefulmineerd.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.