Auteur Topic: Wenen krijgt bordeelhotel met 150 prostituees  (gelezen 1083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Wenen krijgt bordeelhotel met 150 prostituees
« Gepost op: 7 november 2012, 22:16:59 »
De Oostenrijkse hoofdstad Wenen krijgt een zogenaamd 'funhotel', waar er naast een sportzaal, een spa en verschillende luxerestaurants ook 150 prostituees ter beschikking van de klanten staan.

Het megabordeel moet 147 kamers bieden en per dag meer dan 1000 gasten ontvangen. De bouw kost 14,2 miljoen euro en duurt tot 2014. Een drie meter hoog hek moet pottenkijkers buitenhouden.

Volgens de projectontwikkelaar moet het aantal beschikbare vrouwen en de aantrekkelijke prijzen zorgen voor 'absolute tevredenheid onder mannelijke bezoekers'.

Locatie geheim

Volgens projectleider Peter Laskaris wordt het viersterrenhotel 'de supermarkt onder de bordelen'.

De politie van Wenen heeft toestemming gegeven voor de bouw van het bordeelhotel. De bouwlocatie wordt echter strikt geheim gehouden om buren niet af te schrikken.

Shuttlebussen

Er wordt rekening gehouden met een behoorlijke interesse : het management heeft parkeerplaatsen voor shuttlebussen opgenomen in haar hotelontwerp, meldt News.com.au.

Bron : www.hln.be


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1530018/2012/11/07/Wenen-krijgt-bordeelhotel-met-150-prostituees.dhtml

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wenen krijgt bordeelhotel met 150 prostituees
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2012, 22:22:22 »
Ik ga het ZEKER zelf bekijken, ik kom er toch met enige regelmaat.


Wenen is HET kruispunt voor oost en west Europa en geloof me daar zitten echt geweldige stoten.
In Golden Time Wien heb ik mijn ogen uitgekeken, alleen de service was te tellen in seconden, niet in minuten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.