Auteur Topic: Van Goch gisteren  (gelezen 42266 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Van Goch gisteren
« Gepost op: 13 juli 2013, 08:56:11 »
Gisteren van 11u tem 18u naar Golden Time geweest en daarne naar VG getrokken, waar ik had afgesproken met een vriend. Ik ging eigenlijk speciaal voor Nora die het theke zijn heeft ingeruild voor het lucratievere DVP zijn. Uiteidenlijk zou ik gisteren niet met Nora kameren :017:

Na een bezoek van een kleine 5 uur, waarbij de vriend waar ik mee afgesproken had, uiteindelijk niet was komen opdagen (dus ik was beter gewoon in GT gebleven), heb ik VG om middernacht weer verlaten, want vandaag staat er ook nog een bezoek aan Sixsens of Magmum op het menu.

Mijn avondje VG is goed meegevallen, maar eigenlijk enkel omwille van mijn uitzonderlijke kamergangen met Sandra (zie haar topic). Daarbuiten was alles maar gemiddeld (de overige vrouwen, de vriendelijkheid van het personeel, het eten...) en viel vooral de algemene sfeer me heel hard tegen. Iedereen (vooral de meisjes) leek zwaar tegen zijn zin aanwezig te zijn. Ik werd er niet bepaald vrolijk van

Voor Sandra zou ik zeker snel nog eens terug gaan, maar aangezien zij de club binnenkort waarschijnlijk verlaat, denk ik dat het langere tijd zal duren eer ik hier nog eens terug sta. Of het moest zijn dat de zin in Sandra morgen te groot is, en dan sta ik hier misschien gewoon straks al terug!  ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum