Auteur Topic: GINA Hongaarse  (gelezen 23362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GINA Hongaarse
« Gepost op: 8 december 2013, 15:37:16 »
Dinsdag 3 dec een middagje vertoefd in van Goch. Ik had mezelf goed ingelezen, maar ook heb ik waardevolle tips (ohne gewähr) van Eddy-V gehad. Eerste dame was de slanke Hongaarse Gina. Gina is een vrolijke dame van 31 jaar. Deze leeftijd zou je haar zeker niet geven. Zelf schatte ik 22-25 jaar. Tijdens de presales vertelde ze wat ze allemaal in haar leventje heeft gedaan. Op basis daarvan zei ik dat ze toch wel 25 moest zijn. Ik zal je nog een hint geven, zei ze: ik heb een dochter van 10 jaar. Oef.....! Kortom een lekker uitziend MILF met goede rondingen. In aanvang eerst wat staande geklooid, daarna op het bed beland. Ik heb haar uitgebreid gemasseerd. De 'massageolie' was klonterig, dat was wat minder, maar het mocht te erotische pret niet drukken. Een uitgebreid voorspel gehad. Ze laat niets onbenut en ik bij haar dus ook niet  Ze heeft een paar plekjes die erg kittelig zijn. Juist reden om door te gaan.
Alvorens we tot het stevigere werk overstapten, vroeg of ik niet eens naar de sm-kamer wilde. De sm-kamer vroeg ik?  Nog nooit gedaan. Ik ook niet, zei ze
Uhhh, maar waarom vraag je het dan? Lijkt me gewoon eens leuk, was het antwoord. Aber jetzt habe ich einen grossen mund. Nou ja, als ze dat de volgende expliciet wenst, dan doe ik wel mee. Ik bind haar wel vast :we'll see!
Enfin, na een standje 69 in missio de professortjes weer in het het CD gedeponeerd.
Samengevat: GFE, leuke babbel, goed uitziend slank figuur, TZ, eierlecken, PZC, beffen, NMC, (nog) geen foto van Gina op de website. Gina werkt maandag, dinsdag en woensdag. Een enkele keer op zondag.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke