Auteur Topic: FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW  (gelezen 25794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #15 Gepost op: 15 augustus 2020, 15:50:47 »
Ik ben voor invoering van een zoencertificaat, een pijpcertificaat en een neukcertificaat. En ik meld me vrijwillig aan voor de examencommissie.
Jij viespeuk  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #16 Gepost op: 15 augustus 2020, 16:32:12 »
Juist, ik moet Sara (onderscheiding) en Selena (grote onderscheiding) hun plas-certificaat nog afleveren.
En Melissa haar spuit certificaat, Flory haar anaal certificaat als ze het nog nodig heeft.
Nu ik ga daar eens werk van maken nadat ik de cursussen Rimmen en Beffen klaar heb, we naderen het nieuwe schooljaar en vermoedelijk kunnen we starten in code Geel, de aflevering moet dus nog effe wachten.




Ik ben voor invoering van een zoencertificaat, een pijpcertificaat en een neukcertificaat. En ik meld me vrijwillig aan voor de examencommissie.
Jij viespeuk  ;D ;)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2020, 23:28:26 »
Is misschien hun eerste diploma dat ze hebben behaald.
Voor de besproken dames weet ik dat niet, daar ik nu net van hen geen info heb over hun studieachtergrond. Van sommige anderen zou je wel eens kunnen staan kijken.

Daar zul je inderdaad bij sommigen van versteld staan.  Er zitten zo ongeveer alle niveaus van opleiding tussen. Ik weet uit het verleden dat er zelfs dames met universitaire opleidingen tussen zaten.

Niet alleen in het verleden hoor, ook de dag van vandaag zijn er universitair geschoolde dames te vinden achter de ramen in het SKW!
Dat kan ik vanuit een erg bevoorrechte positie beamen.   :happy :happy :happy
Ik suggereer niet dat een alger opleidingsniveau geen goede SKW girl kan opleveren. Velen hebben waarschijnlijk niet eens de kans gekregen (arm thuisland) om te studeren. De enige boodschap is: onderschat onze meisje niet. De buitenwereld die er niet bij betrokken is, heeft er in veel gevallen een totaal verkeerd beeld van.  Dat geldt zowel voor hun opleidingsniveau als voor hoe zij als mens handelen, buiten hun werkveld.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #18 Gepost op: 15 augustus 2020, 23:32:23 »
In de meeste landen waar de maskes vandaan komen kan je alle soorten diploma's kopen,
Waaruit ik dan meteen kan opmaken dat jij alvast zelf geen prof zal zijn, want dan zou je weten dat in 'dergelijke landen' heel wat opleidingen op een hoog kwaliteitsniveau gegeven worden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #19 Gepost op: 15 augustus 2020, 23:44:08 »
Nu ik ga daar eens werk van maken nadat ik de cursussen Rimmen en Beffen klaar heb, we naderen het nieuwe schooljaar en vermoedelijk kunnen we starten in code Geel, de aflevering moet dus nog effe wachten.
Ik stel een eindwerkproject ter beschikking: Studie van statistische beschouwingen rond de probabiliteit van coëxistentieel optredende befagitatie en squirtreacties. Alle praktische proeven mogen in mijn labo uitgevoerd worden. Alle studiemateriaal is daar voorhanden. Een tong, rubber onderleggers en dweilen.

 :lol :lol :lol

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #20 Gepost op: 16 augustus 2020, 05:42:02 »
Niet alleen in het verleden hoor, ook de dag van vandaag zijn er universitair geschoolde dames te vinden achter de ramen in het SKW!
Ongetwijfeld, maar ik ben tegenwoordig van minder dames op de hoogte van dergelijke zaken.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #21 Gepost op: 16 augustus 2020, 07:18:34 »
In de meeste landen waar de maskes vandaan komen kan je alle soorten diploma's kopen,
Waaruit ik dan meteen kan opmaken dat jij alvast zelf geen prof zal zijn, want dan zou je weten dat in 'dergelijke landen' heel wat opleidingen op een hoog kwaliteitsniveau gegeven worden.

Klopt. Ik ken verschillende mensen die in Oost-Europa gestudeerd hebben, en na vergelijk met een westerse studie in dezelfde richting, tot de conclusie kwamen dat ze heel wat meer leerstof tot zich hadden moeten nemen. Onderschat dat niet.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #22 Gepost op: 16 augustus 2020, 10:38:38 »
Alleeez zwaanst na nie!
In de meeste landen waar de maskes vandaan komen kan je alle soorten diploma's kopen, of een rijbewijs, zeg het maar! Niet zo serieus nemen allemaal.  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :pompe
Ik zwaans nie. Ik weet dat diverse dames goed opgeleid zijn, of hier werken om een opleiding te bekostigen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #23 Gepost op: 16 augustus 2020, 10:57:06 »
Alleeez zwaanst na nie!
In de meeste landen waar de maskes vandaan komen kan je alle soorten diploma's kopen, of een rijbewijs, zeg het maar! Niet zo serieus nemen allemaal.  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :pompe
Ik zwaans nie. Ik weet dat diverse dames goed opgeleid zijn, of hier werken om een opleiding te bekostigen.
Zwaanst na nie, Elwood.
De meesten zitten hier gewoon omdat ze niks anders kunnen EN omdat ze in het land van herkomst met een universitair diploma 400 euro per maand verdienen, zonder diploma 300 euro. En de huurprijzen even hoog zij als een wedde.
Ze willen gewoon poen en met 10 jaar dit werk te doen kunnen ze royaal leven in land van herkomst. Als ze zo intelligent zijn, want dat is nog maar de grote vraag.

Opgeleid? Studies? Ja, er zullen er zijn, maar het meeste geld verdwijnt nog steeds in de vorm van wit poeder door de neus van de foute vriendjes.
Ik ken er zelf maar weinig die universitaire studies hebben gedaan, maar dat hoeft ook niet om achter een raam te staan.

Uitzonderingen bevestigen de regel, en de slimme dames investeren in land van herkomst in vastgoed, de domme in witgoed .... ik schat de verhouding vastgoed / witgoed in op 25 - 75 % (ik ben namelijk een optimist)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #24 Gepost op: 16 augustus 2020, 11:31:57 »
Wat ze met hun zuur verdiende centen doen is hun zaak. Ik kan best begrip opbrengen voor degenen die het door hun neus jagen.
Zwaar werk, je bent jong en je wil wat ....  je bent verliefd en stekeblind ....

Sparen is ook best ok, maar sparen is iets waar je later van geniet.  Als jonge merrie wil je leven in the moment veronderstel ik, ik ben ook ooit jong geweest en vaak de opmerking gehad " denk aan later " ,   dan dacht ik  " later is voor later "  en " het is hier en nu te doen, niet volgende week, niet volgend jaar of niet binnen twintig jaar " . En het is gelopen zoals het liep en daar moet je verder mee. No regrets .

Vaak zeggen de meisjes, wat ik doe is mijn zaak . En gelijk hebben ze.  We mogen er een oordeel over hebben ( best houden we dit voor onszelf ) maar ze zeker niet veroordelen.







Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #25 Gepost op: 16 augustus 2020, 11:47:35 »
Ik val in herhaling.
Kunnen jullie AUB stoppen met gewoon op de "citaat-knop" te drukken
Reageer op de vorige post door reageer, en als je iets wil citeren om je mening duidelijk te maken, citeer dan enkel die quote die je wil zien verschijnen.

Ik ga mijn dagen NIET vullen met iedere post aan te passen, de wisknop is veel minder werk.         
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #26 Gepost op: 16 augustus 2020, 16:18:36 »
Zwaanst na nie, Elwood.
De meesten zitten hier gewoon omdat ze niks anders kunnen EN omdat ze in het land van herkomst met een universitair diploma 400 euro per maand verdienen, zonder diploma 300 euro. En de huurprijzen even hoog zij als een wedde.
Er is een redelijk verschil tussen de drijfveer van de meisjes, gerelateerd aan hun plaats van afkomst en aldus ook de mogelijkheden die zijn hadden of niet hadden. Het land van afkomst, maar vaak ook de streek in dat land, zorgt voor een bepaalde beperking in hun jeugd. Ik kan er zo enkelen uithalen die uit het arme noorden van Roemenie komen en inderdaad totaal geen kansen gekregen hebben om zich op te werken. Als hun vader zijn belangrijkste bezit een paard is, dan zal hun leven zich waarschijnlijk gefocust hebben tot helpen op het land. Studeren is in de visie van die mensen totaal nutteloos. En ergens hebben zij nog gelijk ook, want inderdaad, wat kan je ginder verdienen zelfs met een diploma.

Anderzijds zijn er van hetzelfde Roemenie meisjes uit de beter ontwikkelde regio 'groot Bukarest bv' die wel degelijk net iets méér kansen kregen. Ook voor hen blijven de lonen ginder veel te laag en dat lokt ook hen naar hier.
Ze willen gewoon poen en met 10 jaar dit werk te doen kunnen ze royaal leven in land van herkomst. Als ze zo intelligent zijn, want dat is nog maar de grote vraag.
Als zo een meisje hier pakweg 5 tot 10 (is al veel) jaar dit werk doet, en als de tijden 'normaal' zijn, dan kan  dat meisje bij wijze van spreken hier op die luttele jaren een kapitaaltje bij elkaar werken dat overeenkomt met een ganse carrière in haar thuisland. Of zij nadien ginder 'royaal' gaat leven? Welja, we kennen er verschillende die in hun thuisland een huis aan het bouwen zijn, dat betaald wordt met allemaal eurootjes die in Antwerpen verdiend werden met 'de job'. Slim plan uiteraard. Zij kunnen dan ginder verder met een 'normaal loon van ginder' vermits zij al met een leuke startbonificatie beginnen.

Anderen, die een diploma hebben, gaan een stapje verder en proberen hier in Belgie met dat diploma een veel beter loon te scoren, nadat ze eerst weer voor een 'wat sneller groeiend' startkapitaal zorgden in de stiel. De situaties zijn dus wat genuanceerd.
Opgeleid? Studies? Ja, er zullen er zijn, maar het meeste geld verdwijnt nog steeds in de vorm van wit poeder door de neus van de foute vriendjes.
Ik ken er zelf maar weinig die universitaire studies hebben gedaan, maar dat hoeft ook niet om achter een raam te staan.
Een universitair of gelijk welk ander diploma hoeft inderdaad helemaal niet om in een raam te gaan staan. Maar het maakt vaak toch wel een verschil in denken uit, en dus ook in carrièreplanning. Of de foute vriendjes effectief het inkomen afromen, is ook niet steeds het geval. Ik ken er alvast eentje met een 'niet-fout' vriendje dat hier werkt op basis van zijn Roemeens diploma van een unief die gekend staat als vrij sterk. Zo een koppel viseert een leven in Belgie.
 

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #27 Gepost op: 16 augustus 2020, 20:43:35 »
Ik ken er ook wel enkele met een diploma op zak maar door de lokroep van het grote geld naar hier afzakken.
We kunnen ook niet alle dames over dezelfde kam scheren.
De echte toppers, genre Beatrice/Melissa/Maria/Mirella (vroeger) scheppen gemakkelijk 1500 euro per dag.Als je hier dan al een jaar of 8 actief bent zoals Beatrice, dan hoeft die de rest van haar leven niks meer te doen en kan zeer rijkelijk leven vooral naar de standaardnormen in Roemenië.Of die dan al dan niet een diploma heeft speelt absoluut geen rol meer.Probleem is dat vele van die grieten gaten in hun handen hebben en meer uitgeven dan ze verdienen genre dikke auto's, merkkledij, louche vriendjes enz.
Anderen verdienen nauwelijks hun dagelijkse huur en verdwijnen dan meestal vlug, een illusie armer.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #28 Gepost op: 16 augustus 2020, 23:32:22 »

De echte toppers, genre Beatrice/Melissa/Maria/Mirella (vroeger) scheppen gemakkelijk 1500 euro per dag.Als je hier dan al een jaar of 8 actief bent zoals Beatrice, dan hoeft die de rest van haar leven niks meer te doen en kan zeer rijkelijk leven vooral naar de standaardnormen in Roemenië.Of die dan al dan niet een diploma heeft speelt absoluut geen rol meer.Probleem is dat vele van die grieten gaten in hun handen hebben en meer uitgeven dan ze verdienen genre dikke auto's, merkkledij, louche vriendjes enz.
Anderen verdienen nauwelijks hun dagelijkse huur en verdwijnen dan meestal vlug, een illusie armer.
Dat klopt grotendeels. Wel moet je effe bedenken dat in tijden wanneer de buisiness op zijn gat ligt (zoals nu) die echte toppers dat ook in hun pertemoneetje ondervinden. niet te zeer lineair rekenen dus. Maar zij hebben uiteraard de kans gekregen in het verleden om een mooi kapitaaltje op te bouwen. ALS... zij inderdaad niet het gat in de hand hebben.

De 'anderen' waarover je spreekt, dat is de grote meerderheid op dit ogenblik. Of die verdwijnen,  zullen we wel zien. Als de zaken weer op gang komen, en zij verzorgen hun klanten, dan valt er voor een meisje nog steeds meer te verdienen dan in hun thuisland. Of dat rendabel is, hangt af van hoe ze leven, waar ze wonen, enz.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
FLUTCERTIFICAAT KINKY DAMES SKW
« Reactie #29 Gepost op: 17 augustus 2020, 11:16:34 »
Ik val in herhaling.
Kunnen jullie AUB stoppen met gewoon op de "citaat-knop" te drukken
Reageer op de vorige post door reageer, en als je iets wil citeren om je mening duidelijk te maken, citeer dan enkel die quote die je wil zien verschijnen.

Ik ga mijn dagen NIET vullen met iedere post aan te passen, de wisknop is veel minder werk.       

Een citaat aanpassen op de telefoon is lastig. En aangezien ik ook van het gemakkelijke ben, druk ik gewoon op de citaatknop. :dance2 :adult :lol