Auteur Topic: GABRIELLA vs MARIA vs FLORY vs JULIA vs BOY21  (gelezen 22494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
GABRIELLA vs MARIA vs FLORY vs JULIA vs BOY21
« Reactie #15 Gepost op: 22 augustus 2020, 17:27:26 »
Boy21,

Waar heb jij Gabriella (Maria dus     :lol      ) 2 jaar geleden bezocht?
Exacte locatie aub
Als je dat weet dan kunnen we verder je geheugen opfrissen, maar we gaan het stap voor stap doen.
En waar stond Maria (Gabriella dus     :lol     ) toen?

Ze stond toen aan de overkant Schipperstraat 38. Ik weet nog dat ze me binnen wou en ik twijfelde toen, maar ben na een tijdje toch binnen gegaan, ze stelde zich toen voor als Ioanna. Ik heb toen 50€ gegeven en ze Deet het geld door een machientje of het wel echt geld was. Ik was redelijk nerveus want het waren m'n beginjaren, en paar weken geleden was ik gaan wandelen en ze kende me nog en wist toen dat ik nerveus was en ze zei ineens dat ze Gabriella heet.


Hilarisch!   Mijn briefjes zijn nooit door een machientje gegaan om te zien of ze écht waren, noch op den 38, noch op de 47.

Iemand dat wel meegemaakt op die adressen?

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
GABRIELLA vs MARIA vs FLORY vs JULIA vs BOY21
« Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2020, 18:09:29 »
Boy21,

Waar heb jij Gabriella (Maria dus     :lol      ) 2 jaar geleden bezocht?
Exacte locatie aub
Als je dat weet dan kunnen we verder je geheugen opfrissen, maar we gaan het stap voor stap doen.
En waar stond Maria (Gabriella dus     :lol     ) toen?

Ze stond toen aan de overkant Schipperstraat 38. Ik weet nog dat ze me binnen wou en ik twijfelde toen, maar ben na een tijdje toch binnen gegaan, ze stelde zich toen voor als Ioanna. Ik heb toen 50€ gegeven en ze Deet het geld door een machientje of het wel echt geld was. Ik was redelijk nerveus want het waren m'n beginjaren, en paar weken geleden was ik gaan wandelen en ze kende me nog en wist toen dat ik nerveus was en ze zei ineens dat ze Gabriella heet.


Hilarisch!   Mijn briefjes zijn nooit door een machientje gegaan om te zien of ze écht waren, noch op den 38, noch op de 47.

Iemand dat wel meegemaakt op die adressen?

Kippeneuker ik ga dat heus niet uit mijn duim zuigen wat ik allemaal zeg e ;) ik heb het echt meegemaakt als ge het niet geloofd ja dan kan ik er ook niet veel aan doen maar het is gebeurd. Ik zal als ik nog eens ga bij de echte gabriella die hier op naam gabriella staat binnen gaan en het is vragen want ik wordt er gek van :p want ik vind het heel vreemd

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABRIELLA vs MARIA vs FLORY vs JULIA vs BOY21
« Reactie #17 Gepost op: 22 augustus 2020, 18:45:46 »
Boy21,

Wij zijn gewoon allemaal zot.
Gabriella is eigenlijk Julia, Flory  is Maria en Jessica is Anita

Ssssst,  niet verder vertellen  :lol :lol_hitting:

Of met andere woorden, hou er toch over op en zuip niet zo
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
GABRIELLA vs MARIA vs FLORY vs JULIA vs BOY21
« Reactie #18 Gepost op: 23 augustus 2020, 01:14:45 »
Net nog eens zalig Julia volgespoten (safe uiteraard, maar bekijk dit gerust als een Inside reactie en gevolge van een dispuutje met SM van enkele jaren terug  :dance2 :lol :lol)

Boy21,

Wij zijn gewoon allemaal zot.
Gabriella is eigenlijk Julia, Flory  is Maria en Jessica is Anita

Ssssst,  niet verder vertellen  :lol :lol_hitting:

Of met andere woorden, hou er toch over op en zuip niet zo
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....