Auteur Topic: Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)  (gelezen 22887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Gepost op: 2 september 2020, 12:41:58 »
Vanmorgend naar het SKW vertrokken om één van die twee blondjes eens te bezoeken. Met een fris ochtendwindje en het bekende deuntje van Henk Wijngaard in mijn hoofd naar ginder gereden.

Met de vlam in de pijp
scheur ik naar het SKW
Met een stijve in mijn broek
valt die afstand heel goed mee


Eenmaal aangekomen ga ik eerst iets halen om te drinken en dan begin ik aan een eerste verkenningsronde. De eerste meid die ik passeer is de knappe blonde meid met brilletje en een zwart topje waar een stukje van haar borsten net onderuit komen  en een zwart stringetje. Ze was al vriendelijk aan het lachen en deed al een verdienstelijke poging om me binnen te krijgen. Het blondje naast haar was geen blondje meer maar had zwart haar vandaag. Een alledaags meisje waar ik ook zeker eens binnen wil springen. Voorlopig heeft haar buurvrouw wel de voorkeur. Een beetje verder in de VT zat ook een zwartharige dame met een ferme kont. Ook daar had ik wel zin in. Verder gewandeld en ondertussen kon ik nadenken wie het zou worden. Op SS2/2 staat ook een blonde meid die ik wel knap vind maar die was net in gesprek met een potentiele klant dus daar kon ik al niet binnengaan.

Terug de VT in beslis ik om bij de blonde griet met haar sexy brilletje binnen te stappen. Als ik op haar afstap en het deurtje opengaat vraagt ze of ik binnen wil komen. Uiteraard!

We stellen ons aan elkaar voor. Ze heet Monica , is 26 jaar en komt uit , surprise surprise , Roemenië. Ze werkt hier ongeveer een maand en daarvoor was ze werkzaam in Duitsland. Ze spreekt ook een aardig mondje Duits. Ik versta wel wat Duits maar als ik het spreek is het op het niveau van Jean-Marie Pfaff dus we houden het op Engels.
Ze wil haar topje uittrekken maar ik zeg haar dat ik dat liever zelf wil doen. Haar borsten kwamen er nu volledig onderuit en dat zagen er al een paar prachtige prammen uit ! Na een wasje gaan we op het bed zitten. Ik op mijn knieën en zij indezelfde pose met haar rug naar me toe. Ik kan me al wat bezig houden met die lekkere billen van haar maar mijn handen zoeken al snel haar borsten op. Lang geleden dat ik nog zo'n geweldige paar prammen vast heb gehad. Ik heb het altijd gehad voor kleinere borstjes maar misschien moet ik die mening maar eens herbekijken ;D. Eerst trek ik haar stringetje uit en dan zet ze zich in doggy voor me zodat ik mijn volle aandacht aan haar kont kan schenken.
Na die billen eens lekker dooreen geschud te hebben en uitgebreid gezoend is het tijd om haar topje uit te trekken en mijn volle aandacht aan haar borsten te schenken.

Na deze spielerei is het tijd om gepijpt te worden. Ik blijf op mijn knieën zitten en nadat ze een condoom heeft aangebracht begint ze me te pijpen terwijl ze in doggy schuin voor me zit. Het wordt al snel duidelijk dat ze geen bleuke is want die meid kan lekker pijpen ! Mijn eikel krijgt de nodige aandacht van haar tongetje en af en toe gaan haar tandjes er heel zachtjes over. Er was een periode dat ik me niet meer liet pijpen maar Lora had me maandag al lekker verwend en vandaag kon ik weer genieten van de pijpkunsten van deze knappe Monica. Terwijl ze me lekker pijpt zit ik aan die heerlijke borsten van haar. Zo lekker zacht dat ik er niet van kon afblijven !

Na die lekkere pijpbeurt is het tijd om haar poezebeestje te verkennen. Met zo'n mooie borsten was on top of normal de beste keuze. Aangezien ik het tempo vandaag liever zelf wou bepalen voor het laatste standje gekozen. Ze wisselt het condoom en legt zich dan klaar op haar rug. Haar beentjes gaan open en daar wordt ik begroet door een leuk poezebeestje. Ze steekt mijn fluit in haar poesje en het feest kan beginnen. Ik houd eerst haar middel vast en geniet van die op en neer bewegende borsten én van haar mooie gezichtje achter dat sexy brilletje. Aangezien ze zo'n mooie borsten en snoetje heeft wou ik niet van standje wisselen en zijn we zo blijven verder neuken. Afwisselen met naar die op en neer bewegende borsten te kijken , ze vast te houden en haar benen op mijn schouders te leggen. Nadien heerlijk klaargekomen in die strakke poes van haar.

Achteraf volgt er nog een leuk babbeltje en een héél grondig wasje van haar. Hygiëne is een dikke 10/10 bij deze knappe Monica. Ze zei me dat er waarschijnlijk nog meer meisjes die in Duitsland werkzaam waren naar Antwerpen zullen afzakken. Ik kan dat enkel aanmoedigen ! ;)

Leuk bezoekje aan een wel heel knappe meid. Ik weet niet of ik ze volgende keer zal kunnen weerstaan als ik terug door de VT loop om die andere meiden eens te proberen.

Al mijn oude favorietjes zijn schuppes maar deze Monica is al direct een goede vervanging. Zo zie je maar , favorietjes komen favorietjes gaan maar het SKW blijft eeuwig bestaan  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2020, 12:45:36 »
"Vogel eens uit "van waar in DE ze komt, waarschijnlijk uit een grensclub ergens, en dan zijn er hier een boel gegadigden die misschien de oversteek naar het skw voor haar wel willen wagen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2020, 15:52:04 »
Ik heb er gisteren ook staan op kijken, maar mijn voorkeur ging eigenlijk een klein beetje meer naar die andere blonde-nu-zwart.  Getwijfeld, en toch maar doorgewandeld tot bij Maya SS35. Misschien, naar aanleiding van Mocata zijn verslag, toch een volgende keer die met het brilletje nog eens wat beter bekijken  ;D   


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2020, 15:54:43 »
de blonde griet met haar sexy brilletje
Persoonlijk vind ik een brilletje niet bepaald een sexy element. Er bestaat natuurlijk wel de hoop, dat door het brilletje je paal voor haar nog een stuk groter lijkt, en dat zij daar op kickt en extra hevig te keer gaat

 ;D ;D ;D :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 2 september 2020, 17:26:40 »
de blonde griet met haar sexy brilletje
Persoonlijk vind ik een brilletje niet bepaald een sexy element. Er bestaat natuurlijk wel de hoop, dat door het brilletje je paal voor haar nog een stuk groter lijkt, en dat zij daar op kickt en extra hevig te keer gaat

 ;D ;D ;D :lol_hitting:
En nog een voordeel ... je kan niet in haar oog schieten  :lol :censored
Bij Gabriella lukt me dat ook niet meer  :bud :bud :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 23 , Monica (Roemeense / dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 3 september 2020, 00:11:53 »
En nog een voordeel ... je kan niet in haar oog schieten  :lol :censored
Safety first... Een veiligheidsbrilletje, oortjes om de oren te beschermen, doe daar nog een mondmasker bij en t spel is compleet. Van pure miserie moet je op de duur nog los in hun poes gaan schieten...

 ;D ;D ;D ;D ;D