Auteur Topic: Alice , VT 21 (Roemeense/dagshift)  (gelezen 22008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Alice , VT 21 (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 4 september 2020, 12:56:49 »
Woensdag een geslaagd bezoekje gehad aan de nieuwe Monica en vandaag besloot ik dan eens naar haar zwartharige buurvrouw te gaan. Tijdens mijn eerste rondje was ze vrij maar als de dwaas die ik ben besloot ik toch nog een verkenningsrondje te doen. Natuurlijk is ze nadien bezet en heb ik een tour de SKW of 5 gedaan voor ze weer present was. Niet getwijfeld en direct op haar afgestapt.

Een vriendelijk ontvangst maar eenmaal we boven waren en het geld overhandigd was viel er een lastige stilte. Ze bleef wel vriendelijk maar ik vond het allemaal maar niets. Pijpen was eentonig en tijdens het neuken lag ze neer met haar ogen dicht en leek het alsof ik een pop aan het neuken was. Halverwege gestopt wegens een half stijve fluit en totaal geen goesting meer. Vriendelijk afscheid genomen en teleurgesteld terug de straat op.

Totaal geen klik mee en ik raakte ook niet opgewonden van haar. Met een smoel op onweer naar mijn vlo'ke gestapt om even wat flappen te gaan tappen en dan gaan genieten van de pijp en trekkunsten van Lora.