Auteur Topic: CORONA  (gelezen 363970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1335 Gepost op: 31 december 2020, 14:41:48 »

Voor ons is het woord van het jaar dus: "een hoertje", want dat zijn de enigen die we nog mogen knuffelen

Niet te verwonderen dat 53% van de Belgen daar op stemt (dus ALLE mannen, want de thuiszittende koeien mogen ook stemmen)  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1336 Gepost op: 31 december 2020, 15:09:41 »
OPGELET !!! 
De politie is ijverig in de weer, de laatste dagen, om mensen € 250 te laten betalen in het Shopping Center Wijnegem.  Geen masker op, als koppel aan het rondwandelen: STOP, BETALEN, CONTANCT!

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1337 Gepost op: 31 december 2020, 15:30:37 »
OPGELET !!! 
De politie is ijverig in de weer, de laatste dagen, om mensen € 250 te laten betalen in het Shopping Center Wijnegem.  Geen masker op, als koppel aan het rondwandelen: STOP, BETALEN, CONTANCT!

 :douchen
De politie kan dit VRAGEN, maar er is geen wettelijk kader dat je verplicht "cash" of "contant" te betalen.


"De politieagent kan u voorstellen om de boete van € 250,00 onmiddellijk te betalen . U moet weten dat de onmiddellijke betaling gelijk staat aan de aanvaarding van de sanctie, u zal deze achteraf niet kunnen betwisten. Bovendien belet de onmiddellijke betaling niet dat u later nog strafrechtelijk vervolgd kan worden in geval van recidive, wat tot een bijkomende straf kan leiden.
Als u niet bent ingegaan op het voorstel om onmiddellijk te betalen, stuurt de politieagent het dossier door naar de gemeentelijke sanctionerende ambtenaar die u binnen de 6 maanden na de overtreding een brief zal sturen per gewone post, met een kopie van het PV en de mededeling van zijn voornemen om u een Gemeentelijke Administratieve Sanctie op te leggen. Als u deze niet binnen de 15 dagen betwist, of als de sanctionerende ambtenaar uw argumenten niet weerhoudt, zal hij u een tweede brief sturen, opnieuw per gewone post, waarin u een boete van € 250,00 wordt opgelegd."
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1338 Gepost op: 31 december 2020, 15:40:52 »
Je kan tegenwoordig beter 2 ton cocaïne invoeren dan zonder mondmasker rond te lopen.
De hoofverdachte in de grote cocaïnezaak is terug op vrije voeten.
De onnozelaars hadden hem 3 maand vastgehouden ZONDER hem voor de onderzoeksrechter te doen verschijnen.
Gevolg: procedurefout, de grootste gangster van de haven op vrije voeten.
"Procedureblunder: gerecht moet hoofdverdachte in cokedossier vrijlaten
In het onderzoek naar de gigantische cocaïnesmokkel via het Antwerpse waterzuiveringsbedrijf Kriva Rochem heeft het gerecht een van de hoofdverdachten moeten vrijlaten door een procedureblunder. De Nederlandse kroegbaas Dekan E. bleek al maanden zonder geldig aanhoudingsmandaat in de gevangenis te zitten. Het parket van Brugge wil geen commentaar kwijt over de kwestie."

En indien je een coronaboete niet betaalt riskeer je een gevangenisstraf tot 3 maanden.
Wedden dat ze je dan wel voor de onderzoeksrechter doen verschijnen en GEEN procedurefouten maken.

Waar gaan we heen in Belgenland, moeten we alleen beginnen wit poeder in te voeren, zolang je dan een mondmaker draagt .... ga je gang meneer, goed bezig  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1339 Gepost op: 31 december 2020, 18:03:33 »
Ik scoor 6 op 7.
En Maya het vaakst.
Beste wensen!

En half februari gaan we terug wat geld in die gleufjes stoppen .....

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1340 Gepost op: 31 december 2020, 18:29:51 »
Ik scoor 6 op 7.
En Maya het vaakst.
Beste wensen!
En nu scoor je 7/7  ;D  :lol_hitting: :sex :sex :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1341 Gepost op: 31 december 2020, 20:25:51 »
Ja SM, waar gaat het naartoe met dit Belgenlandje?

Neem nu de kopman in Antwerpen.  Burgemeester Bart.  Geëvolueerd van nationaal flamingant naar communist.  Juist, hij maakt er een punt van (in alle glorie op TV) om de Corona-overtreders zeer streng te bestraffen.  Tot inbraak in woningen met slijpschijf.  Gelukkig heeft de CD&V-minister van Binnenlandse Zaken hem daar een halt toe geroepen en dit wettelijk onmogelijk te maken.  Tja, dan houdt De Wever  het maar bij het aanmoedigen van verklikken.  Zo meldde hij: wie buren verklikt, mag er zeker van zijn dat we de politie sturen en de woning betreden.

Verder nog... want ook CD&V is niet zuiver.  Hoe zat dat nu ook weeral.  Buitenlanders dienen een negatieve COVID-test voor te leggen of ze mogen België niet binnen.  Belgen moeten dat niet.  Toch tot enige dagen terug want als alle Belgen zijn gaan skiën verandert men de wat ineens, van bijna dag op dag, en moeten zij plots zich laten testen en in quarantaine gaan.  Leuk, ja... heel leuk als je dat op je vakantieoord verneemt.  Leg het op de meeste werken aan je baas maar eens uit dat je een week extra vakantie neemt.  Zeker nu er óók beslist is dat de werkgever moet opdraaien voor de kosten (geen technische werkloosheid inroepbaar).  Voor vele werknemers blijft er niet veel anders over dan proberen alle wetten te ontlopen of ontslagen te worden op het werk.  De meeste bazen gaan echt niet, na een catastrofaal jaar, jou ook nog eens betalen omdat je moet thuisblijven.  Ze zullen zeggen: het was ten sterkste afgeraden.  Draag nu ook maar de gevolgen. 
Een groot geluk voor de werknemers in kwestie want minister van Binnenlandse Zaken heeft beslist dat de controle op het af laten nemen van een COVID-test en in quarantaine gaan niet mag gecontroleerd worden vóór half januari.  Zeer waarschijnlijk heeft de luchtvaartsector en reissector gelobbyd.  Een schandaal op zich.  Voor de super groten geldt volksgezondheid niet dus

Ik heb alvast mijn buren op pralines getrakteerd vandaag.  Ze vonden het super.  Binnen enkele uren kan het feest ongemoeid beginnen.  Zou het afsteken van enkele vuurpijlen te riskeren zijn, achter  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1342 Gepost op: 31 december 2020, 20:59:17 »
Ik stel me hardop vragen over dat "betreden van woningen" door de flikken.
Dat gaat zeer slecht aflopen, is een kwestie van tijd.
Hier, in de buurt, was er de laatste jaren al een plaag (en ik woon heus niet zo ver van jou, SEF, dus begin al maar te panikeren) van dieven en oplichters, die, vermomd als flikken, aan huis kwamen tijdens de feestdagen en dan de mensen bedrogen of geld stalen.
Die kwamen dus in politie-uniform aanbellen tijdens de feestdagen en met dat foefke waren ze binnen, meestal bij ouder mensen.
Heel veel mensen zo bedrogen, uiteraard heel weinig van gelezen.

ik ga er dus vanuit dat, indien er flikken aan mijn deur komen, dat het evengoed 'valse' flikken kunnen zijn, en ik mag mijn eigendom verdedigen, en vooral mezelf verdedigen.
Nope, ik vraag niet aan misdadigers om legimitatie, want het zijn misdadigers in flikkenkostuum.
Ik schiet dus en als ze plat liggen zal ik hen wel vragen om hun legimitatie te zien.

En zoals ik zijn er nog he, die eerst schieten of met een basebalknuppel ze neerhonken, en dan pas vragen stellen.

Hoe kan ik trouwens een echte flik herkennen uit een dief in politiepak?

En ja, ik heb een wapenvergunning.

Overdrijf ik? Maar neen, die misdadigers kijken ook naar het nieuws, en onze leiders geven hen carte blanche op deze manier om veel makkelijker slachtoffers te maken, iedereen kan momenteel onverwachts bezoek krijgen van flikken die komen controleren. Hoeveel mensen zouden daar in trappen? Ik schat in al die mongolen die nu ons de les spellen. GirlLover_Ant op kop, maar die is dan ook nog groen en nat achter zijn oren.

Ze zijn zo zot als een achterdeur hier in Belgenland. Hun uitleg zal wel zijn dat we toch wel echte flikken herkennen .... ikke niet, nen aap in een blauw pak, is dat een flik? Niet totdat hij bewijst dat hij een flik is, en met een gat in zijnen buik gaat ie dat niet meer kunnen.
En ik ben zo bang dat ik schiet, en niet in hun mond ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1343 Gepost op: 31 december 2020, 23:31:01 »
Het Woord van het Jaar 2020 is bekend: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2020/12/15/knuffelcontact-is-woord-van-het-jaar-2020/

De top drie van 2020
1. knuffelcontact
2. covidioot
3. hoestschaamte

Kan er iemand me uitleggen wat "covididioot" precies betekent?
(i) Is dat iemand die de regels negeert?
(ii) Of is dat iemand die de regels halstarrig blijft volgen? Meestal heeft hij een kort lontje voor mensen die dat niet doen en maakt hij al van zijn kloten als je nog maar 1.40 meter dichtbij komt in de supermarkt. Op FB zit hij de ether te bevuilen met clichés zo groot als een huis en haatpraat, genre: kom-maar-eens-kijken-in-de-covid-afdeling, nog-even-volhouden-en-we-hebben-ons-normale-leven-terug, dank-u-voor-al-de-mensen-die-op-reis-gingen, het-is-allemaal-de-schuld-van-de-egoïstische-jeugd,...

Ik vraag me dat af.

De juiste betekenis van een covidioot is de eerste: de overtreder die zijn kl**en veegt aan al die regeltjes. We zien dus dat ook de kandidaat 'woorden van het jaar' al geïndoctrineerd zijn door Eufala-Rus, die hier zijn vuile voet aan wal zet.

Wie bedacht dat woord en wie plakte daar die betekenis op? Waar de logische denkers veleer de interpretatie van Shakir zijn 'tweede betekenis' zullen volgen, worden zij meteen al bestempeld als idioten.

Ik stel trouwens een ander 'woord van het jaar' voor: een profitieker. Zijnde een professor die wetenschap verwart met politieke drijfveren. En daar ook nog eens profijt uit wil trekken. Een dubbele bodem dus. Benieuwd of de covidioten van de tweede soort dit zullen begrijpen.

Het woord van het jaar op RelaxxxBoard is trouwens ook al bekend: Aldi-poeper (met een vette knipoog naar de Duitslandgangers).
De term 'Aldi-poeper' had ik niet specifiek voor Duitslandgangers bedacht hoor, maar eerder voor afbieders  ;D ;D ;D  die voor een paar eurootjes 'alles' willen. De mannen die je in de winkel nooit hoort afbieden om hun pakje sigaretten voor 4 Euro te krijgen; de mannen die voor hun pint en hun smos de prijs betalen die op het ticketje staat, maar die dan bij de meisjes korting willen als hun fluit verlenging begint te krijgen  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1344 Gepost op: 31 december 2020, 23:50:46 »
Ik stel me hardop vragen over dat "betreden van woningen" door de flikken.
Dat gaat zeer slecht aflopen, is een kwestie van tijd.
Dat 'betreden van een woning ' is juridisch niet zo simpel als dat men het voorstelt in de media. Het hoort bij het angst aanjagen, zodat de stomme Belgen mooi braaf zouden zijn met de 'feest'dagen. Stoere praat verkopen. In 'sommige wijken' van 'sommige steden' durven ze niet eens door 'sommige straten' te rijden, laat staan dat ze de woningen gaan betreden. Dan ligt hun camionetje binnen de 5 minuten op de BBQ.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1345 Gepost op: 1 januari 2021, 13:07:28 »
Klopt als een bus Vanderbeffen.

Intussen gaat het slecht met de maatschappij en dan vooral in Antwerpen.  Goh, blij dat ik daar niet woon.  Antwerpen is onder leiding van Bart De Wever tot een communistisch gebied herleid.  Na de oproep van Bart dat als je mensen verklikt de politie daar zeer zeker zal op in gaan, is er in Antwerpen massaal verklikt en massaal opgetreden (natuurlijk niet in de achterbuurten vanwege de camionet en BBQ).  Misschien moet Bart De Wever bij de volgende verkiezingen maar samengaan met de PVDA.  Het is maar een tip.  In plaats van nu met de SPa.  PVDA zal toch groter geworden zijn in Antwerpen, bij uitstek in Antwerpen en vermits Bart De Wever met Vlaams Belang in Antwerpen niet wil regeren (bleek vorige kiezing, want zij hadden samen een meerderheid).... 

Erg!  Historisch behoorde Antwerpen (samen met Amsterdam en New York) tot de meest vrije steden van de wereld.  Nu is Antwerpen zich aan het reorganiseren à la Kim Jong-un (Noord Korea)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1346 Gepost op: 2 januari 2021, 09:13:31 »
Ze zijn daar weer met "nieuwe waarheden".
Ben net naar het nieuws aan het luisteren.

En wat hoort mijn glibberig oor?
De Coronacijfers blijven verder dalen, maar die nieuwe variant vanuit het Verenigd Koninkrijk (logisch he, want die zitten niet meer in de EU)  :lol :lol :lol

Maar wat vertellen die nu? De nieuwe variant is veel besmettelijker en kan ook door kinderen overgedragen worden, in tegenstelling tot de originele versie?????????????

Hebben ze ons dan een jaar in lockdown gestoken en de scholen zomaar gesloten en de oude mensen eenzaam laten sterven?
GirlLover_Ant zal 't graag horen, dat zijn geliefde regering de oude mensen eenzaam heeft laten sterven.
Ik sta ervan versteld dat sommigen onder jullie niet het ethisch besef hebben dat elke mens telt. Wie heeft het recht om te beslissen dat een ouder iemand niet geholpen moet worden omdat die misschien over een jaar dood is. Heeft die persoon dan geen recht meer op dat ene jaar. Dit heet solidariteit tussen de leeftijdsgroepen.
En je staat er niet van versteld dat je idiote viroloogjesvrienden en nog achterlijkere ministers zomaar beslist hebben om alle "oudjes" te laten wegrotten in eenzaamheid en daarvan sterven? Hebben die personen, die misschien nog recht hebben op dat "ene jaar" dan geen recht meer om hun kleinkinderen te knuffelen, die, zo blijkt nu, het virus toch niet konden overdragen .... ik zou het je graag laten uitleggen, GirlLover_Ant, maar ga eens tekst en uitleg vragen aan Marx de Ranstige.
Indien ik 90 jaar was, en mocht kiezen tussen weg te rotten in een oudpeekeshuis en nog vijf jaar te leven op die manier, of nog twee jaar kon doorbrengen met mijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen, GLA (GirlLoverAnt), dan wist ik het wel .... ik liet me doodknuffelen door al die mensen, en uiteraard door een hoer met dikke meloenen, die mag me de doodsteek geven.

Ik sta ervan versteld dat jij niet het ethisch besef hebt dat iedere mens telt  :kissass :kissass :kissass

Hoe, het nieuwe virus kan, in tegenstelling tot wat er nu was OOK overgedragen worden door kinderen ....


Ik moet effe gaan kotsen op het heuske  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1347 Gepost op: 2 januari 2021, 11:14:43 »


Het moet niet gekker worden in dit apenlandje. Benieuwd wat de reactie was geweest als een arts dit schreef " obees ? prima maar kom dan niet naar het ziekenhuis als je hartklachten krijgt" "onveilige seks ? prima maar kom dan niet naar de dokter als je aids hebt" "roker ? prima maar kom dan niet haar het ziekenhuis als je longkanker hebt". etc...
Deze zou nog beter zijn : "met oudjaar auto's in brand gestoken ? Prima maar kom dan niet naar het ziekenhuis als je brandwonden hebt" ::)

Wie nu nog niet inziet dat corona helemaal niet het killer virus is dat men beweerde dat het was is stekenblind. Ondertussen moeten we het maar normaal vinden dat onze vrijheden afgepakt worden , mensen elkaar verklikken omdat ze zich niet aan de regeltjes houden , dokters afkomen met zever dat je niet naar het ziekenhuis kan als je je niet aan de regeltjes houdt , jonge gastjes een boete krijgen omdat ze met 5 een broodje eten op een bankje. En de moraalridders onder ons vinden dat allemaal normaal. Anders zouden oude mensen , obese mensen of mensen die al allerlei kwalen hebben misschien over het randje geduwd worden. Dat de middenklasse verdwijnt en we in de grootste economische crisis gaan komen sinds wo2 is allemaal maar bijzaak  ::). Ik geef het je op een blaadje : er gaan er nog héél veel zichzelf vervloeken omdat ze dit allemaal geslikt hebben.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1348 Gepost op: 2 januari 2021, 14:28:52 »
Het moet niet gekker worden.  Ze doen prikacties op de autostrades om te zien of je het beruchte formulier hebt ingevuld.  Dan krijg je een code en mag je je laten testen.  Helaas pindakaas (nummer 1): de code komt soms gewoon niet door en dan mag je je niet laten testen  :mistress :040: Dan de rest maar besmetten eventueel.  (nummer 2): als je het formulier niet hebt ingevuld, moet je een boete van € 250 betalen.  Kassa, kassa.  Niemand vertelde dat je dan alsnog ter plekke (hoewel te laat omdat je het formulier 48 uur op voorhand moet invullen) toch het formulier nog kan invullen en je meteen laten testen --> besmet eventueel maar weeral raak.
De plichtsbewuste invuller wordt gewoon wat van z'n vrije tijd afgenomen.  Je hebt toch niets te doen (als je de regels allemaal volgt), moeten ze denken.
Nog een laatste bedenking: als je nu gewoon zegt dat je minder dan 48 uur in het buitenland was, daguitstapje bijvoorbeeld... wie gaat er dan nog vragen achter dat formulier (dat je in Zwitserland diende in te vullen, want je was namelijk 14 dagen op pad).  Gaan ze dat daar aan de grens, in de vrieskou, ter plekke dan allemaal tot in detail uitzoeken?  Je coördinaten opvragen, je internetbewegingen nagaan, zoeken of je geen hotel boekte....  Ik geloof er niets van  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1349 Gepost op: 2 januari 2021, 14:47:22 »
Nog een laatste bedenking: als je nu gewoon zegt dat je minder dan 48 uur in het buitenland was, daguitstapje bijvoorbeeld... wie gaat er dan nog vragen achter dat formulier (dat je in Zwitserland diende in te vullen, want je was namelijk 14 dagen op pad).  Gaan ze dat daar aan de grens, in de vrieskou, ter plekke dan allemaal tot in detail uitzoeken?  Je coördinaten opvragen, je internetbewegingen nagaan, zoeken of je geen hotel boekte....  Ik geloof er niets van  :douchen
't Verstand komt bij jou ook maar met de jaren he.
Uiteraard zeg je dat je maar een dagje in 't buitenland was.
Ze hebben het recht niet je te tracken.

Het hele systeem hangt met haken en ogen aan mekaar.  De stap waar we nu aan toe zijn, al zal 85 percent van de bevolking (en GirlLover_Ant op kop) dat niet geloven, is de bevolking laten opdraaien voor de miljardenput die ze hebben gegraven.
En dan laat je de mensen eerst op reis vertrekken, en vooraleer ze terugkomen, deel je hen het heuglijke nieuws mede dat ze niet mogen gaan werken een week bij terugkomst en geen uitkering krijgen. Geef hen daarenboven nog een boete van 250 euro.

Ik stel voor dat alle "gelovigen" vrijwillig 50 percent van hun loon afstaan aan de staat.
En euh, je doet niks meer op meneer, want je zit ganse dagen thuis, kan nergens heen, dus wij leggen als staat beslag op 50% van je loon.
Dan zal er geen meerderheid meer achter deze regering en de maatregelen staan, en toch is het dat wat ze in feite doen, ons geld afhandig maken om die put te vullen die ze hebben gemaakt.
alleen doen ze dat in kleine couponnetjes, zodat alle mongolen die achter deze maatregelen staan het niet zo erg voelen, boete hier, taksen daar, volgende 10 jaar 500 euro per persoon meer belastingen.
Ze zijn zo leep, meneer....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal