Auteur Topic: Louisa (Roemeense)  (gelezen 8729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Louisa (Roemeense)
« Gepost op: 3 augustus 2015, 12:13:05 »
[box title=Louisa]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           héél lekker
Haarkleur:      zwart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC DT NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+hele mooie meid, uitstekend pijpen en neuken
- geen TZ en vingeren
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Louisa (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2015, 12:16:02 »
Afgelopen vrijdag heb ik in ACA gekamerd met Louisa.

Louisa is (uiteraard) een Roemeense meid. Ze is 25 jaar jong en heeft zwart haar (een frou). Ze heeft wondermooie blauwe ogen en een beetje een atypisch Roemeens gezicht. Louisa is 1,65m groot, heeft een A-cup en een héél lekkere kont. Enkele tattoos, waaronder een tram stamp en een tattoo op het rechter onderbeen. Piercings kan ik me niet herinneren.

Presales beperkten zich tot een gesprekje van max 5 minuten. No prob, ik was uit op een optik fuck en daarvoor kwam Louisa perfect in aanmerking, dus ondanks het gebrek aan speelse vooractiviteiten, ben ik toch met Louisa op kamer getrokken 8).

De kamer was volledig was ik er van verwachtte: tongzoenen was not done en tijdens het pijpen plaatste Louisa zich zo dat ik niet aan haar poes kon. Maar… de pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit :)): afwisselend zacht en hard, met heel veel gevoel en variatie, met af en toe een DT en zonder de balletjes te vergeten. Top! ;D

Neuken was ook uitstekend: cowgirl, missio en hondjes: Louisa deed goed mee en ik mocht steeds diep doorstoten. Ik ben probleemloos klaargekomen en ik heb de kamer tevreden verlaten: ik had immers precies gekregen wat ik verwacht had en waarvoor ik gekozen had 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

nelly123

  • Gast
Louisa (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2016, 17:31:53 »
hey guys does anyone know where she is now ? i saw her last in samya like 4 months ago

greetings :)