Auteur Topic: Tarieven kamergang in Samya  (gelezen 8660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Gepost op: 18 augustus 2016, 12:05:13 »
Vrijdag 12 augustus bij mijn bezoek aan Samya bijhet bestellen van een biertje nog een stomp gekregen met de opmerking: " You don't know me anymore?"... maar ik had haar echt bijna niet herkend... Helaas was ik voor iemand anders daar... maar wie weet, een volgende keer... ze is nu toch "vrij"...  ;) ;D

Ga je gang. Weet wel: ze vraagt nu in Samya 100€/uur (valt waarschijnlijk wel nog over te onderhandelen) en tongzoenen zit niet meer in haar pakket, tenzij voor vaste (lees: goed betalende) klanten.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2016, 12:15:32 »
Vrijdag 12 augustus bij mijn bezoek aan Samya bijhet bestellen van een biertje nog een stomp gekregen met de opmerking: " You don't know me anymore?"... maar ik had haar echt bijna niet herkend... Helaas was ik voor iemand anders daar... maar wie weet, een volgende keer... ze is nu toch "vrij"...  ;) ;D

Ga je gang. Weet wel: ze vraagt nu in Samya 100€/uur (valt waarschijnlijk wel nog over te onderhandelen) en tongzoenen zit niet meer in haar pakket, tenzij voor vaste (lees: goed betalende) klanten.

Oei oei, mag dat wel in Samya, € 100,00 per uur? Zo ja, dan vrees ik dat andere dames snel zullen gaan volgen... en dat is dan weer een reden minder om naar Samya te gaan...

Nog effe en je betaalt ook overal € 50,00 voor een ft en dergelijke...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2016, 12:58:24 »
Oei oei, mag dat wel in Samya, € 100,00 per uur? Zo ja, dan vrees ik dat andere dames snel zullen gaan volgen... en dat is dan weer een reden minder om naar Samya te gaan...

Nog effe en je betaalt ook overal € 50,00 voor een ft en dergelijke...

De meiden zijn zelfstandige ondernemers hé... ;).

Hannah is zeker niet de enige in Samya die dit tarief vraagt. En inderdaad: nog andere meiden zullen volgen. En uiteindelijk zal de club beslissen standaard 50/100 in te voeren. Zo is het in vele andere clubs gelopen. En zo zal het uiteindelijk ook in Samya zijn.
Aan pannenkoekers om dan te beslissen of Samya aan die hogere tarieven voor hen nog de moeite waard is. Voor mij zal de club dat sowieso altijd blijven. En hoe dan ook: "zorgen voor later 8)".

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2016, 14:28:34 »
Dat een rits dames, lastig in percentages uit te drukken al lang geen tongzoenen meer aanbiedt is common kwown in Samya...
Dat enkele dames 75/uur niet accepteren zal ongetwijfeld zo zijn, simpelweg praten met de juiste mensen en 75 betalen, case closed...
Samya houdt al lang het been stijf qua prijssetting en niets wijst op een wijziging richting 50/50...
Vreemd dat iemand die meer dan 100 keer met een dame op de kamer was nou in haar draadje gaat posten dat ze de huisprijs niet meer zou accepteren (heeft ze je dat verteld ofzo) en TZ niet meer zou aanbieden (heeft ze je dat verteld)
Vreemd dat 1 der grootste Sixsensfans waar als zowat enige club in de nabijheid 50E extra voor FT al laaaaaaaaaaang common is nou vreemde zaken neertikt dataangaande..

Leuk hé zo na 4 maandjes afwezigheid...Dolletjes

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2016, 15:07:04 »
Citaat
Samya houdt al lang het been stijf qua prijssetting en niets wijst op een wijziging richting 50/50...

Klopt. Ik heb daar dan ook geen termijn op geplakt. Mogelijk duurt het nog jaren eer het zover is. Maar ooit zal het gebeuren. Laten we niet naïef zijn en verwachten dat we binnen enkele jaren in een club als Samya nog steeds amper 75€ moeten betalen voor een uurtje plezier. Het leven wordt elk jaar duurder hoor, ook voor de meiden ;).

Citaat
Vreemd dat iemand die meer dan 100 keer met een dame op de kamer was nou in haar draadje gaat posten dat ze de huisprijs niet meer zou accepteren (heeft ze je dat verteld ofzo) en TZ niet meer zou aanbieden (heeft ze je dat verteld)

Niet dat dit jouw zaken zijn, maar kom:
1. zij heeft het mij enkele maanden geleden inderdaad verteld
2. een handvol ijsberen hebben mij dat sindsdien bevestigd

Waarom ik dat gepost heb? Toen Hanna haar service top was en de prijzen 'gerespecteerd' werden, vermeldde ik dat steeds. Nu dat gewijzigd is, is het toch ook niet meer dan normaal dat ik dat ook vermeld...

Citaat
Vreemd dat 1 der grootste Sixsensfans waar als zowat enige club in de nabijheid 50E extra voor FT al laaaaaaaaaaang common is nou vreemde zaken neertikt dataangaande..

Hij praat niet over enkel Sixsens hé. Hij praat over 'overal'.

Citaat
Leuk hé zo na 4 maandjes afwezigheid...Dolletjes

 :welcome: back!! ;D. Dolletjes :)) ;) Was het btw echt al zo lang geleden!? :-\ ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2016, 15:30:43 »
Vreemd dat 1 der grootste Sixsensfans waar als zowat enige club in de nabijheid 50E extra voor FT al laaaaaaaaaaang common is nou vreemde zaken neertikt dataangaande..

SS, ik snap de zin niet, maar dat komt wel vaker voor...

Weet niet eens wie je nou aanspreekt, KP of mij of iemand die ik niet uit de zin kan halen....

Je lijkt wel een dvp ... vaak niet te begrijpen en ze komen altijd weer terug...
maar voor de rest inderdaad dolletjes...  ;D
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2016, 15:36:25 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tarieven kamergang in Samya
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2016, 12:29:21 »
Citaat
Ab sofort kostet im Samya eine Stunde mit einem Mädel im Zimmer 100 €!
Silberne und goldene Freikarten sind nur noch bis Jahresende gültig!

In tegenstelling tot wat sommigen beweerden, zat Samya het dus toch te overwegen en nu is het ook zover: 50/100 kamerprijzen in Samya. Mij zal het er in ieder geval niet weg houden.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum