Auteur Topic: Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)  (gelezen 55251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Daria/Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 12 augustus 2019, 20:24:30 »
Is Roxanna die "Kim Geybels"-lookalike?
Op zich zou dat geen probleem zijn he. Veel erger zou zijn dat je een lookalike van je eigen vrouw ziet zitten, dat je er binnen stapt, en dat zij je aanspreekt met je voornaam. ;D ;D ;D :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Daria/Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 1 september 2019, 12:23:42 »
Of ze nu op Kim Geybels lijkt of niet, Daria is in ieder geval een vrij jong, heel lief en mooi dametje dat je lekker in de watten legt.  Ik bezocht haar deze week en ze gaf me een heerlijke tijd.

Eerst een hartelijke ontvangst met 3 kussen, een wasbeurtje en dan vliegensvlug op het bed gesprongen voor een verwenbeurtje.
Daria warmde me heerlijk op door mijn ganse lichaam heel teder te strelen. Ook mijn lul en ballen werden door haar fijne vingertjes lekker gestreeld en gemasseerd terwijl ik met haar mooie naturel tietjes en haar gleufje speelde.  Het duurde dan ook niet lang of mijn lul stond zo strak gespannen als een pianosnaar wat deze jongedame vrolijk stemde.  Breed lachend vroeg ze of ze nog verder moest spelen met de hand of ik al gepijpt wou worden.
Ik koos voor het laatste en Daria nam dadelijk een condoom dat ze vrij behendig aanbracht en begon me zalig te pijpen.  Ze legde er voor zo'n jong meisje veel gevoel en variatie in en maakte veel bodycontact tijdens het pijpen.  Zalig hoe die tietjes over mijn lichaam schoven tijdens haar zuigwerk.  Ondertussen streelde ik haar spleetje dat lekker vochtig werd. 
Af en toe pauzeerde deze lieverd even wanneer ze aanvoelde dat mijn zaad opborrelde om me wat te strelen zodat het een lange pijpbeurt werd. 
Na een tijdje vroeg ze of ze moest blijven doorgaan met pijpen of dat ik wilde neuken.  Ik liet haar, op mijn rug liggend, op mijn lekker harde lul plaatsnemen en voelde direct dat dit dametje een lekker strak kutje heeft.  Enthousiast begon het meisje te wippen terwijl ik met haar tietjes speelde .... zalig zo'n jong strak kutje op en af je lul zien schuiven.
Na een tijdje vroeg ik haar naar doggy over te schakelen wat ze dadelijk deed.  Ze zette zich behendig voor en ik schoof vlot naar binnen.  Ik begon lekker in- en uit te schuiven en Daria pakte met één hand mijn zak lekker vast en masseerde tijdens het afrijden mijn ballen en perineum.  Dat voelde super lekker aan en Daria keek regelmatig geil in de spiegel om naar de actie te kijken.  Na een tijdje spoot ik het condoom lekker vol en liet me door het lieve dametje proper maken.
Daarna nog een praatje (dit meisje is zeker geen klokkijkster), wasje, 3 kussen, en uiterst tevreden terug de straat op.

Dit uiterst lieve en vriendelijk dametje is ondanks haar jonge leeftijd vrij ervaren en behendig in het spel en wordt dan ook dadelijk toegevoegd aan het team van de vaste medewerkers.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Daria/Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 18 oktober 2019, 14:35:40 »
Deze lieverd gebruikt nu permanent de naam Daria en heeft ook een vast adres, namelijk de kamer waar Andrea stond, VT 31 als ik me goed herinner.
Dan moeten we tenminste niet meer zoeken om haar te vinden.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 18 oktober 2019, 16:57:07 »
Klopt, heb haar ook al verschillende dagen na mekaar op VT31 gezien.
Adres gewijzigd en tevens tweede naam verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2019, 17:12:38 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Daria/Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 19 oktober 2019, 12:35:12 »
... heeft ook een vast adres, namelijk de kamer waar Andrea stond, VT 31 ....
Dan moeten we tenminste niet meer zoeken om haar te vinden.
Misschien gebruiken ze in het SKW dezelfde trukken als in de supermarkten: regelmatig de producten eens op een andere plaats zetten, zodat de klanten wat moeten zoeken en ondertussen ook dingen zien waar ze anders aan voorbijlopen. Stimuleert de verkoop, naar 't schijnt.  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 1 november 2019, 21:55:43 »
Vorige week vrijdag ook nog eens bij Roxanne Daria beland. Ze kan mij zo lief en schattig aankijken als ik ze passeer dat mijn ijskoude hoerenloper hartje begint te smelten  ;). Eenmaal binnen krijg ik een dikke knuffel en hebben we eerst nog een oppervlakkig gesprekje voordat onze kleren uitgaan.

Na een keurig wasje springen we op het bed. Ik ga liggen en Roxanne (ik vertik van Daria te zeggen/schrijven  :-P ) komt op haar knieën naast me zitten. We strelen elkaars lichaam en kleine Mocata staat al snel op oorlogssterkte. Ik vraag haar of ze eventjes in doggy naast me wil komen zitten zodat ik kan genieten van dat fantastische zicht op haar strakke poesje en kontje. Ze streelt ondertussen mijn stijve fluit.

Na ons gespeel wil ze een condoom nemen en beginnen pijpen maar ik hou haar tegen. Ik geniet er bij Roxanne meer van dat ze naast me komt liggen zodat ik haar borstjes of hals kan zoenen terwijl zij mij aftrekt. En zo geschiede. Ze komt dicht tegen me aanliggen en legt haar hoofd op mijn borst en trekt me ondertussen af. Ik streel haar poepeke en geef ze af en toe een zoentje op haar hoofd.

Nadien gaan we op onze knieën tegenover elkaar zitten. Zij trekt me verder af en ik speel ondertussen met haar poesje. De lieve blik van Roxanne gecombineerd met haar kleine handjes die zich met mijn stijve lul bezig houden doen mijn hoofd op hol slaan.

Tijd om te neuken. Dat doen we kort in 1 standje : missio. Het geile spel dat hieraan vooraf ging en het strakke gleufje van Roxanne zorgen ervoor dat het er héél voorzichtig aan toe ging en ik moest serieus op mijn tanden bijten.

Aangezien ik er bij Roxanne enorm van kan genieten als ze me aftrekt wil ik zo eindigen ook. Ik vraag haar of het geen probleem is om op de grond te spuiten (in het wilde weg). No problem antwoord ze. Ik ga naast het bed staan en zij drukt zich weer tegen me aan en trekt me lekker af terwijl ik in haar billetjes knijp en haar hals zoen. Niet veel later schiet ik een behoorlijke hoeveelheid zwemmertjes in het rond. Roxanne was onder de indruk van de explosie  :o . Heerlijk !

Ze kuist alles netjes op en dan volgt er weer een keurig wasje. Dan nog wat gebabbeld en geknuffeld en hopla weer buiten. Wat is het toch een lieveke hé.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 5 januari 2020, 19:45:25 »
Dit lieve mooie meisje zullen we tot nader order moeten missen. Heeft het skw verlaten.

Ze is nog zeer jong dus misschien zien we haar nog terug.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 5 januari 2020, 21:07:37 »
Dit lieve mooie meisje zullen we tot nader order moeten missen. Heeft het skw verlaten.

Ze is nog zeer jong dus misschien zien we haar nog terug.

Heel jammer. Roxanne behoorde tot mijn meest bezochte dames en ik ben er altijd tevreden buitengestapt. Ze klaagde echter dikwijls dat het te rustig was in de straat en ze niet genoeg klanten had. Hopelijk keert ze snel terug want met haar verlies ik toch één van mijn vaste medewerkers.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 6 januari 2020, 01:51:19 »
Ze klaagde echter dikwijls dat het te rustig was in de straat en ze niet genoeg klanten had. Hopelijk keert ze snel terug want met haar verlies ik toch één van mijn vaste medewerkers.
Ik ken er eentje in de SS die niet slecht boert, en die ook plannen had om het (zij het dan tijdelijk) 'elders' eens te gaan proberen wegens 'te rustig'. Het gras is altijd groener aan de overkant. Bij de buren.

Na enig verstandig rekenwerk en wat contacten met vriendinnetjes die 'elders' werkten, werd het geplande vertrek echter netjes afgeblazen. Het zal ook voor onze meisjes in Antwerpen in het SKW nog wel zo slecht niet zijn zeker...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 6 januari 2020, 08:41:25 »
Ik zal haar ook missen want ze had zich in 2019 in mijn top 10 binnengeneukt.

Ze is nog erg jong, onrustig, ongeduldig en wispelturig.

Daarom is ze misschien wel heel snel terug, want elders zal het ook niet van de eerste dag een succesverhaal worden.

Goed luisteren naar de meest succesvolle dames die al wat meer ervaring hebben leidt vaak tot betere resultaten dan het elders proberen op dezelfde manier.

Daria was op het einde te misnoegd over vanalles en nog wat om de juiste uitstraling achter de vitrine te hebben, en dat betaal je dan direct cash.

De focus moet op de klant en de goede service liggen om succesvol te zijn en te blijven. De meeste dames die dat beseffen zijn bijna constant bezet.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2020, 08:46:51 door white rabbit »