Auteur Topic: Erospark 26 K 603, SUSAN  (gelezen 63146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 603, SUSAN
« Reactie #15 Gepost op: 25 oktober 2014, 16:11:06 »
Gisteren voor de eerste (en laatste) keer gekamerd met Melli.
 
Melli is 27 jaar jong en ongeveer 1,65m groot, zei me Duits-Portugese te zijn (maar na nazicht op het forum blijkt dat niet te kloppen), heeft een mooi gezicht, bruine ogen, een mooi figuurtje met een lekkere kont en een mooie C silli. Ze heeft een grote tattoo op haar linkerschouder en ze heeft een tramp stamp.

In de bar kwam ze heel leuk over (of ik had toch die indruk tengevolge van de vele pintjes) en dat in combinatie met haar uiterlijk, het feit dat ze Nederlands sprak en dat ze me bevestigde te zoenen op kamer, maakte dat ik haar een sleutel liet halen.

Ik ben snel nog een douche gaan nemen en 5 minuten later lagen we op een kamer vlakbij de kino.

Van het beloofde zoenen kwam weinig in huis. 2,3 vluchtige tong(?)zoentjes en het was op. De pijpbeurt viel ook tegen. Ze deed het op zich niet slecht, maar ze stopte om de zoveel seconden even om het speeksel van haar lippen te verwijderen. Puur dankzij het kunnen spelen met haar borsten en billen kwam en bleef Piet toch op oorlogssterkte en vroeg ik Melli te neuken.

Eerst kwam zij op me zitten, maar daar straalde weinig enthousiasme uit. Omdat ik het zicht op haar tieten wel geil vond, heb ik haar toch maar even laten doen. Na een tijdje had ik dat ook wel gezien, dus maar overgeschakeld op hondjes. Ze plaatste zich zo dat ik niet diep kon binnendringen en staarde verveeld in de spiegel.

Ik slaagde er plots toch in haar beter te positioneren en besloot dan maar de ondertussen opgelopen frustraties weg te beuken. Hard, harder, hardst en daar was dan toch dat eerste orgasme van de dag :)).

Melli maakte Piet proper en vroeg of alles in orde was. Ik heb haar meegegeven dat ik niet tevreden was over de kamergang. Melli keek me (gespeeld?) verbaasd aan en daarop verlieten we de kamer zonder nog een woord te wisselen.

Herhalingsgevaar: onbestaande 8).
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2014, 10:44:49 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum