Auteur Topic: Agnieska (Poolse)  (gelezen 89678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2011, 23:24:59 »

 
Zoiets zeker misschien ? Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2011, 23:52:43 »
Neen, ze heeft een wit verpleegstersuniform  ;D
Zoiets
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #17 Gepost op: 5 juni 2011, 18:18:16 »
Gisteren was ik aan de wandel in het SKW en ben ik binnen gegaan bij de Poolse Agniezka. Agniezka is een lange smalle blondine en zo heeft Roberto ze  maar al te graag. Ze had naar burgerlijke termen een veel te kort rokje aan maar ik vond het nog veel te lang. Op dat rokje droeg ze een kort wit topje en ik was al onmiddellijk verkocht.

Ik maakte oogcontact met haar en een geile knipoog werd mijn deel. Tesamen verdwenen we achter het gordijn. Bij afrekening van de waardepapieren mocht ik haar kleertjes uit trekken. Ik nam er gerust mijn tijd voor. Het voelde zowat als een verjaardagscadeau uitpakken...

Wow Agniezka mag gezien worden! Prachtig lijf en dito benen. Haar borsten zijn helaas van siliconen maar soit, een litteken is nog zichtbaar... Ik duwde Agniezka op het bed en ging er boven op liggen. Ik begon aan haar tieten te zuigen en vanonder kwamen er al natuurlijke reacties op gang.

Agniezka pijpt goed al mag het met momenten wel wat dieper maar het was zonder meer goed te noemen. Het neuken verliepen in twee standjes. Eerst in missionaris en ze voelde goed nauw aan, dan zijdelings waarbij ik haar been goed omhoog hield.


Zo was mijn kruid weer veel te snel verschoten. Na afloop had ik er een goed gevoel bij. Er is weliswaar beter te vinden in het SKW maar ik had gekregen waar ik recht op had zonder klokgekijk en zonder gezaag van haar kant en daar gaat het om.

Roberto
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #18 Gepost op: 5 juni 2011, 23:20:08 »
Ik begon aan haar tieten te zuigen en vanonder kwamen er al natuurlijke reacties op gang.

Bij jou, bedoel je  ;D :P ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #19 Gepost op: 5 juni 2011, 23:36:44 »

Uiteraard want Agniezka was al nat toen ze mij zag ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #20 Gepost op: 1 september 2011, 12:49:27 »
Ik overweeg om deze dame nog eens een bezoek te brengen. Dit is inmiddels alweer van begin juni geleden.
Ben jij er onlangs nog geweest postpode of misschien iemand anders? Nog steeds dezelfde degelijke service?
« Laatst bewerkt op: 1 september 2011, 12:51:30 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #21 Gepost op: 1 september 2011, 20:03:48 »
heb de laatste weken niet meer bij angieszka geweest.
niettemin veel plezier.
P.S. alleen de dinsdag werkt ze niet.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #22 Gepost op: 6 september 2011, 20:50:24 »
Zaterdag bij de Poolse Agnieszka geweest! Wie kent deze langbenige blonde snol uit de Schippersstraat nu niet?

Agnieszka heeft de hoerenlopersschool goed doorlopen want ik merk verbetering tegenover 3 maand geleden. Toen mijn gepattenteerde hoerenloperssmoel voor de ramen van SS 04 verscheen, kwam er een lach op het gezicht van Ambra.

Sorry Ambra, je kreeg zaterdag niet wat je verdiende maar ik wou Agnieszka dekken!  ;D Maar Ambra kan daar wel mee omgaan...

Agnieszka begon eerst rustig te trekken om mij zo al wat op te warmen. Agnieszka is helemaal mijn type, blond, slank, c - cup en lange benen. Een erectie blijft dan ook niet lang uit.  ;D ^-^ En daar weet deze schone wel raad mee.

Ze nodigde me op bed uit maar ik bleef staan. Het condoom ging erover en ze moest me zittend op haar knietjes pijpen. Pijpen doet ze goed. Lekker slurpen en oogcontact houden vergeet ze ook niet! Ondertussen zat ik aan haar tieten te frullen!

Dan heb ik haar in missionarispositie gaan bestieren en zo mijn volgelingen in het condoom gedeponeerd.

Volgens haar was het really much  ;D en had ik een big dick!  ;D Haha, die hoeren toch!

Agnieszka is echt een leuke madam en ziet me nog terug!
« Laatst bewerkt op: 6 september 2011, 20:51:57 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #23 Gepost op: 29 december 2011, 19:47:46 »
Afgelopen maandag nm. ook eens met de mooie Agnieszka gestoeid. :) Normaal kom ik niet veel in de dag in de heetste straatjes van 't stad maar had nog wat verlofdagen. Zodoende met een geladen pistool richting SKW, zonder voorbereid te zijn bij WIE ik mijn munitie ging verschieten. :P Ik liep 2 rondjes en het was niet veel soeps in 't kwartier maar had het wel verwacht met al die "fucking" feestdagen. Bij mijn 2e rondje, kwam ik voorbij SS04/1 en whaaw wat stond deze meid daar mooi en geil te wezen in haar ultrakort blauw jurkje. My god, wat een benenspel (vooral billen) en wat een leuk snoetje ! Civicske liep toch nog even door maar was al snel teruggedraaid en besloot mijn 50€ aan Agnieszka te besteden. Ze spreekt zelfs een klein beetje Nederlands, chapeau ! Achter deze schone de trap op naar haar neukkamer en zat toen al onder haar rokje te frullen. It seems you are horny ? Ik: yes,yes, very horny. ;) Ik voelde dat ik vandaag snel mijn kruit zou verschieten. Achteraf bekeken maar goed ook ! Beide een wasje en het bed op waar ze rustig mijn vriend op volle sterkte bracht. Zo moet het ! Condoom erover en pijpen maar. Agnieszka doet dat ni slecht, zelfs boven de middelmaat voor mij. Ze speelt veel met de balletjes, dan wat sneller en dieper, dan alleen met de eikel spelen. Maar dan kwam het, your dick is big, very big. ??? Nu had ik dit al wel meer gehoord in 't kwartier maar zelden is het een probleem, zelfs mijn beide ex-vrouwen hadden er geen moeite mee, integendeel ;D! Ooit wel eens gemeten in een zotte, zatte bui en dan denk ik vaak aan dit liedje(Nineteen - Paul Hardcastle)

Dus ik moest het "easy" doen in missio. Ik ben geen ploert, dus schoof ik mijn soldaat er niet helemaal in, alhoewel ze haar sexy benen lekker wijd opende. :( Toch maar gevraagd voor een doggy en ook gekregen. Wanneer ik ver ging komen, duwde ik "in the heat of the moment" iets  dieper en voelde ik haar wat wegtrekken. Toch vrij snel mijn DNA in het condoom gekwakt.

Dus een 2de bezoekje zal er waarschijnlijk niet komen. Jammer want wat een looks en body !
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2011, 19:50:36 »
Wat een mooie recensie rakker civickske! :)

Dat willen we lezen hier. Voor mij is Agniezka een van de mooiste dames van het kwartier! :) Ik vermaak me er ook heel graag mee.

Van terugtrekken heb ik nog niks gemerkt maar mijn soldaat is dan ook wel wat kleiner! ;) Hoewel, hoewel ze zei dat ook ik een big dick had!
« Laatst bewerkt op: 29 december 2011, 19:54:22 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #25 Gepost op: 30 december 2011, 22:27:56 »
Civicske,
 
Zou het dan toch kloppen, want ik heb een grote kar en een kleine piet, in jou nick lees ik een kleine auto en blijkbaar een grote piet.
 
Welicht kunnen we in een gangbang eens een wedstrijdtje doen, niet wie de grootste piet heeft, maar wie zich het langste kan laten pijpen, zonder een gekke bek te trekken ^-^ .
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #26 Gepost op: 30 december 2011, 23:03:50 »
Goed geraden foots van waar mijn nickname komt ! ;) Alleen Roberto heeft het misgeschreven  :P
Hela, zo klein is diene auto ni ! Middenklasse hé. Grote, grote piet ..... iets boven het gemiddelde.
Nu, ik moet eerlijk en zonder stoef bekennen dat ik het vrij lang kan volhouden bij het pijpen, maar heb sowieso al een gekke bek :)
« Laatst bewerkt op: 30 december 2011, 23:05:59 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #27 Gepost op: 30 december 2011, 23:06:28 »
Alleen Roberto heeft het misgeschreven  :P

Dat komt omdat dat in het draadje van Agniezka is. Als ik haar zie, begin ik te hakkelen en als ik aan haar denk, begin ik fouten te schrijven! ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #28 Gepost op: 13 februari 2012, 21:08:35 »
Al een week geleden dat ik nog in de dagshift aanwezig was in het kwartier.

Is Agniezka al terug present? Ik had namelijk gezien dat Ambra, Agniezka's raam heeft ingepikt...

Wie weet meer?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #29 Gepost op: 18 februari 2012, 01:21:14 »
Agniezka is van shift gewisseld. Ze doet nu de nachtshift. Dit op SS 04/3.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...