Auteur Topic: Gaby (Gabriella) (Bulgaars)  (gelezen 5514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13066

  • Gast
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Gepost op: 18 februari 2012, 12:57:52 »
Naam : Gaby
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : begin 20
 Haarkleur/-lengte : zwart krullend/lang
 Lengte dame : 1.51
 Postuur/Cupmaat : vlieggewicht (ultra slank)/ A-cup
 Tatoeages/Piercings : Ja (zeer kleine, zoek zelf maar waar)/Ja
 Service: TZ, NMC, PZC, Beffen, Vingeren, Anaal, FT
 Voordelen: Zeer lief, uitstekende service
 Nadelen: Nog niet kunnen ontdekken.
 

Vriendelijk meisje, heeeel zachthandig met alles wat ze doet.
Gisteren net voor sluitingstijd, rond 01.20u nog met haar de kamer opgegaan. Een heel aangenaam en relax meisje. Superslank, lang donkerbruin haar en donkere ogen, mooi gebit, kleine tietjes, zeer verzorgd...
Vooraleer we 'eraan' begonnen, heeft ze me heel lief uitgelegd, wat ze allemaal doet (tz, pzc, ft, nmc, av, beffen...). Al was het laat, ik ben in dat half uurtje toch nog voor anaal gegaan . Nadat ze me met haar kontje in reverse cowgirl had klaargereden, was het ver 'Feierabend' en gingen we samen naar de lockers. 50+50 afgerekend.
Al bij al, zeker geen verkeerde ervaring met deze DVP. Naar de toekomst toe zeker nog wel eens herhalingsgevaar.

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2012, 22:53:49 »
De Bulgaarse Gaby is een speciale verschijning. Het is namelijk een heel slank en lichtgewicht meisje. Sterker nog ze is de aller-slankste en aller-lichtste dame van plezier waar ik ooit gebruik van heb mogen maken!!! Veel ”Pistol Pete Ladies” zijn er zelfs een beetje corpulent bij!!!

Gaby’s kwaliteiten zijn onder andere: innig tongzoenen, goed pijpen, ballen lekker likken en lief en aardig zijn. Kenmerkend voor Gaby is haar ”sletten-look” in de positieve zin van het woord. Dat is tenminste weer eens wat anders dan zo’n ”girl-next-door-look”.

Het aller-leukste is het neuken met haar: het is onbegrijpelijk dat er in zo’n slank meisje nog plaats is voor een lolly. Bovendien kun je haar tijdens het neuken gemakkelijk bij haar bekken of kontje pakken (zo klein en fijn is ze) en weegt ze bijna niets (maximaal 40 kg).

Bij Gaby is het herhalingsgevaar dan ook meer dan 100%.
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

guest13066

  • Gast
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2012, 22:29:32 »
17/03
Gisteren een buitenkansje gehad om nog eens af te zakken naar GT.
Mijn hoop werd bevestigd, zowel Veronika als Gaby waren aanwezig. Het werd echter Gaby voor de hele avond.
Eerst een heerlijke GFE ervaring van 2 uurtjes met haar gehad, SUPER !! Waarna we meteen ook nog een afspraakje hadden vastgelegd voor het laatste uurtje van de 'werk'dag. Om 12.30am ging ik dan ook weer op zoek naar haar. Opnieuw heerlijk een uurtje met haar vertoefd.
Herhalingsgevaar 150%

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2012, 16:33:00 »
Mij vorige week ook vergrepen aan Gaby, de anorexische mini-bulgaarse.
 Een heel lief en vrolijk meisje, ik kan niet anders zeggen. Zéér klantgericht, service top. Pijpt prima (lang en nat), uitstekende inzet, doet gewillig mee in wat je ook maar wilt.
 
Ik had af en toe wel wat moeite haar te begrijpen, haar duits (en het mijne ook) is niet al te best. Qua lijfje natuurlijk erg mager, maar dat vind deze beer niet onaangenaam. Haar gezichtje zou wat voller mogen zijn, lijkt tikkie ongezond nu, terwijl dit waarschijnlijk niet zo is.

Neemt uitgebreid de tijd voor alles, geen gehaast. Jammer alleen dat ze zich niet helemaal laat gaan... "Ich komme nicht mit Leute", zei ze nadat ik haar net ruim een kwartier tevergeefs getracht had naar een hoogtepunt te likken. Terstond kreeg ik visioenen van Gaby met paarden en honden.
 Ze had er echter naar eigen zeggen wel van genoten en ze verzekerde mij dat ik het beffen prima onder de knie had en grote vaardigheid op dat gebied had getoond. Waarvan akte. Bulgaarsen staan er immers om bekend dat ze nooit jokken.

Wat ik wel minder vond is dat na de sessie, een sigaretje rokende op de kamer, ze mij haar levensverhaal vertelde. Daar wordt een mens niet vrolijk van en ik zat er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten. Wat een berg ellende voor een 22 jarige! Blij nog dat ze het achteraf vertelde en niet er voor, want ik had waarschijnlijk prompt problemen gehad op hardheidsgebied. Haar vanwege het tranentrekkende relaas maar een extra dikke fooi gegeven. Al met al geen slechte ervaring, maar of het tot herhaling gaat komen betwijfel ik. Uitsluiten doe ik het echter ook niet.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2012, 17:00:20 »
Haar vanwege het tranentrekkende relaas maar een extra dikke fooi gegeven.

Zo te horen heeft het gewerkt  ;D.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2012, 18:28:15 »
Haar vanwege het tranentrekkende relaas maar een extra dikke fooi gegeven.

Zo te horen heeft het gewerkt  ;D .


Het beste werkt om je ijsberenvel uit te trekken, oogkleppen op, beetje olifantenhuid kweken en "lecken kannst du vergessen". Bespaart je toch ruim een kwartier likken en een kwartier tranentrekkende zever waar je niet op zit te wachten.


Ofwel Teiresas, welkom in de hoerenwereld, hier is het gewoon doen wat je zelf wil en Bulgaarse die de waarheid spreken zijn net zo zeldzaam als Nederlanders die te weinig belasting betalen.


Laat je niets wijsmaken doe je eigen ding. Achter vrijwel elke dame zit een verhaal wat je niet wil horen, hetzelfde als achter elke hoerenloper een verhaal zit, waar de meeste ook niet op ziiten te wachten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2012, 20:49:47 »
Aiaiai, als een Bulgaartje haar levensverhaal doet, worden we allemaal week (ik werd er zelfs heel erg week van ten tijde van VM) en heb er nog enkele stukjes over geschreven.
Laat me eens raden;
- papa dronk te veel en mama kreeg meer slaag dan eten?
- mama is ziek en het ziekenhuis kost iedere maand het tienvoudige van een gemiddeld loon in Bulgarije?
- broertje heeft zijn beide benen verloren in een auto-ongeluk?
- zuster/mama/tante is terminaal?


- of dit alles tesamen?


Ik vat dit meestal samen als BUFFALO HEEFT NIEUWE POTEN NODIG, oftewel, allemaal flauwe zever in pakskes, en hoe hard het ook lijkt, gewoon niet eens naar luisteren.
Je doet je ding op de kamer, en rekent op basis van de kamerprestaties af. Stel je je open voor hun miserie, en ga je je er iets van aantrekken, ga je ten onder.
Het eerste teken voor dat arme zielige Bulgaartje dat je om haar meer geeft dan je eigenlijk wil, is dat je haar een dikke vette fooi geeft voor een leugenachtig opgehangen verhaal. En de vis heeft gebeten, dus zal ze niet loslaten, het is als een pitbull die je eenmaal vast heeft.


Geloof me vrij, noem me een botte gevoelloze zak, maar zeg haar gewoon dat het je geen ene fuck kan interesseren. Niet zeggen dat ze harder liegt dan een paard kan lopen.


Betaal haar voor de prestaties op de kamer, en geef haar desnoods daarvoor een fooi, maar nooit voor opgehangen verhaaltjes.


Einde pleidooi.


SM

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2012, 00:02:51 »
Aiaiai, als een Bulgaartje haar levensverhaal doet, worden we allemaal week (ik werd er zelfs heel erg week van ten tijde van VM) en heb er nog enkele stukjes over geschreven.
Laat me eens raden;
- papa dronk te veel en mama kreeg meer slaag dan eten?
- mama is ziek en het ziekenhuis kost iedere maand het tienvoudige van een gemiddeld loon in Bulgarije?
- broertje heeft zijn beide benen verloren in een auto-ongeluk?
- zuster/mama/tante is terminaal?


- of dit alles tesamen?

Bij Gaby is het helaas nog veel erger dan bovenstaand wordt gesuggereerd.
Ook ik ken haar verhalen namelijk. Indien het echt waar is, is het zeer spijtig voor haar.
 :(

Enerzijds geloof ik haar niet (of wil ik haar niet geloven). Ik kan er namelijk toch niks aan doen. Bovendien is haar probleem niet mijn probleem.
Anderzijds geloof ik haar wel omdat bij haar elke Euro echt bijzonder welkom is en ze hier heel erg veel (lees: goede service) voor over heeft.
 ;)

Bij Gaby denk ik vaak: Wat een arm kind!!! Maarja ik kan helaas ook niet alles en iedereen op deze wereld onderhouden.
Bovendien weet ik natuurlijk ook niet of zij de waarheid spreekt, want ze verteld haar verhaal wel opvallend vaak!?!
 ???

Ik betaal Gaby derhalve ook alleen voor haar diensten. Wel geef ik haar soms 10 Euro extra, maar dat is eigenlijk ook vanwege haar goede diensten.
 :P
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #8 Gepost op: 11 juli 2012, 11:09:45 »
Ofwel Teiresas, welkom in de hoerenwereld....

Groet, Foots  O0

Footsie, je welkom is wel een beetje laat na een jaartje of dertig ervaring in de wondere wereld der betaalde sex...  ;D

Maar even serieus. Ik laat me nooit ondersneeuwen door DVP's en tot op heden is er op geen enkele wijze misbruik van mij gemaakt. Ik zie het eerlijk gezegd ook niet gauw gebeuren. Geloven doe ik de meeste dames niet. Bij velen zitten inderdaad een paar steekjes los (en dan doel ik niet op de verse littekens onder de borstjes).  Ik laat me echt niet meevoeren door welke ellende verhalen dan ook. Mijn favorietjes hangen zulke verhalen dus (bij mij) niet op. Anders zijn het geen favorietjes.

Maar ik wíl er niet van uitgaan dat alle dames pitbulls zij die er alleen maar op uit zijn om hun klant een poot uit te draaien. Dat is niet mijn ervaring. Die perceptie zou veel van de lol er afhalen voor mij, misschien wel alle lol. Tuurlijk zijn ze allemaal verzot op geld (zijn we dat niet allemaal?), maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal per definitie oplichters en leugenaars zijn. Nogmaals, mijn ervaring is absoluut niet zo.

Ik ben niet zo van 'doe je kunstje, reken af en klaar is Kees (of in dit geval Teiresas)'.  Ik bouw graag wat meer op, weet graag wat meer over de achtergronden, ben geinteresseerd in de persoon achter het fantastische lijf, etc. Dat is voor mij zeker een belangrijk aspect om wel of niet bij herhaling met een DVP te kameren. Ik moet sympathie hebben voor een meiske, er moet een zekere klik zijn, anders kan ze nog zo mooi zijn, dan hoeft het voor mij niet. 

Ik ben echt oud en wijs genoeg om te beoordelen wat wel en wat niet oprecht en eerlijk is, ondanks het vaak fabuleuze toneelspel. Nog nooit heb ik me laten meevoeren in huilverhalen en nog nooit heb ik me er iets van aangetrokken als ik ze te horen kreeg.
De bovengemiddelde fooi voor Gaby was uiteindelijk meer voor haar prestatie dan voor haar verhaal.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2012, 11:54:32 »
Teiresas,


Ik ken je al weer een 10 jaar en ik ben het helemaal 100 % met je eens.
Zelf ben ik er wel eens dik ingetuind ik draag er nog elke dag de lasten van uit.


Er zijn inderdaad ook genoeg leuke dames met humor en zonder huilverhalen, keuze is dan snel gemaakt.


Oud zijn we allemaal vergeleken met de dames, maar wijs daar ontbreekt het bij sommige nog wel eens aan. In tegenstelling tot andere fora krijg je hier geen positief advies, sterker nog in sommige rakkers maakt dat de complete beer los. Echter we zijn geen vrouwenhaters, maar we zijn wel tegen oneerlijkheid en onze ervaring is dat er genoeg heren zijn die er keer op keer weer in trappen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gaby (Gabriella) (Bulgaars)
« Reactie #10 Gepost op: 11 juli 2012, 18:28:04 »

Haar vanwege het tranentrekkende relaas maar een extra dikke fooi gegeven.

En dat is één  ;D
De bovengemiddelde fooi voor Gaby was uiteindelijk meer voor haar prestatie dan voor haar verhaal.
En dat is twee  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal