Auteur Topic: Waarom ga je (niet) naar Golden Time?  (gelezen 99548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Gepost op: 24 februari 2013, 12:26:34 »
Heren GT gangers zijn nooit verwend geweest met veel pre en post service doorgaans.. Blijkbaar zijn er toch altijd weer genoeg heren te vinden die er hun stamclub vinden.


De reden mij de eerste keer 5 jaar geleden volledig onbegrijpelijk, maar na 10 tal bezoeken ben ik het wel gaan waarderen. De laatste keer is zeker een 8 maanden geleden, voor de zomervakantie.


SS je verhaal klinkt me niet nieuw, ook sef vond dat vorig jaar zo in een geweldig grappige stijl geschreven. Toch blijft gt vol en was de gt vrijkaart in december het meest gevraagd (toen mocht iedereen die won eens kiezen).


Ik heb het er met SM ook vaak over wat is de gt magie ? Is het de gunstige ligging ? Is het de bekendste ? Willen de meeste dit ? Komt het door het onbeperkte bier, waar ik overigens nooit dronkaards zie. Awel er zitten altijd genoeg meiden en genoeg heren die graag kussen die er aan hun trekken komen.


Laten we niet gaan gokken en ik lees wel wat mensener leuk vinden. Voor mijzelf ik houd wel van wat drukte en ik geef niet om pre en after sales, dus vooral in het voorjaar zal ik zeker weer een doordeweekse dag vinden om naar gt te gaan.


Misschien dit stukje eens afsplitsenen laat de gt gangers eens vertellen waarom ze naar gt gaan. Ben eigenlijk ook al jaren benieuwd.


Groet, Foots



« Laatst bewerkt op: 24 februari 2013, 13:42:02 door mechelen »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2013, 14:48:16 »
Kan er kort over zijn: het gaat om de line up!
In GT lopen er voor mijn smaak in grotere aantallen doorgaans mooiere dames dan elders. Er valt dus meer te kiezen (hoewel ook GT mindere periodes kent zoals bijvoorbeeld het laatste kwartaal van vorig jaar toen het met de line up bergafwaarts leek te gaan, ik ging er dan ook steeds minder en minder heen). Verder is het één van de weinige clubs waar het Roemeens gehalte niet zo extreem domineert; zowel fysiek als qua gedrag ligt mijn interesse voor Roemeense dames op een erg laag pitje en het is dan ook verschrikkelijk voor mij in een club te belanden met bijna alleen maar Roemeense dames.
Verder ervaar ik persoonlijk weinig verschil in service tussen dames in GT en dames in andere clubs in tegenstelling tot wat velen vaak beweren; vaak vind ik de service gewoon erg goed met als uitzondering zo nu en dan een mindere sessie. Maar misschien ligt de verklaring in dat de dames waar mijn smaak bij ligt (Duits, Pools, Russisch....) mogelijk wat consistenter in hun service zijn ongeacht de club waar ze werken dan die gehaaide Roemeensen waar ik relatief weinig mee kamer.
Verder heeft GT op andere vlakken weinig te bieden ten opzichte van andere clubs en is bovendien de drukte en de gehaaste sfeer in het weekend een reden voor mij om mijn heil dan elders te zoeken.

Verder heb ik overigens niet één vaste club want ik hou van variatie maar de verschillende clubs vergelijkend vind ik GT qua voor mij ruimere keuzemogelijkheden in de line up wel één van de interessantste.
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2013, 15:42:00 door Picasso »

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2013, 16:25:25 »
Hoe vaak kom ik in Golden Time? Ik denk dat het aantal keren per jaar op een hand te tellen is. De reden is dat je er redelijk veel kans maakt om wat bekende forumleden te treffen. Dat geeft een stukje gezelligheid, je hebt wat aanspraak tussen de bedrijven door. De line up is zeker goed te noemen, maar dat geldt voor veel andere clubs ook wel. Maar als je zou vragen waarom ga je niet naar GT, of waarom niet vaker, dan is het antwoord simpel. Er zitten naar mijn smaak teveel dames bij die een andere voorstelling hebben van een geslaagd kamerbezoek dan ik heb. Voor mij geldt: no kissing, no deal. En dat moet je hier altijd van te voren vragen, wat ik op zich al vervelend vind, maar wel noodzakelijk, want anders tref je geheid weer zo'n muts die haar hoofd wegdraait, en dan is voor mij de dag verpest. Zeker, je kunt ook een topper treffen, ik ken er wel enkele, maar bij onbekende dames is het altijd maar zeer twijfelachtig. Verder vind ik GT een leuke club, maar dit laatste maakt dat ik er weinig kom. Er zijn legio clubs waar het niet anders is, en waar ik dus ook de deur niet platloop. En er zijn er waar deze service als vanzelfsprekend beschouwd wordt, en waar ze me dan ook veel vaker zien.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2013, 18:09:35 »
... waar het Roemeens gehalte niet zo extreem domineert;
 ... Roemeense dames op een erg laag pitje
...verschrikkelijk voor mij in een club te belanden met bijna alleen maar Roemeense dames.
...... dan die gehaaide Roemeensen waar ik relatief weinig mee kamer.
Volgens mij zijn het allemaal Spaansen en ben ij een racist  :111: :pica
Roemeens Roemeens Roemeens  :sex :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #4 Gepost op: 24 februari 2013, 19:14:58 »
Ik ga NIET naar golden Time.
Misschien is het de fabriekshal die me niet aantrekt, de indeling, de toog, bierzwelgende barhangende kamerplanten, miss "sonja" hast du lust, of gewoon te weinig Roemeense dames  :pica


*die Sonja met haar kletterend goedkoop metaal rond haar nek doet me denken aan mensen die met een bel rondliepen ten tijde van de pestepidemie trouwens, hast du lust hast du lust
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #5 Gepost op: 24 februari 2013, 21:25:38 »
... waar het Roemeens gehalte niet zo extreem domineert; 
 ... Roemeense dames op een erg laag pitje 
...verschrikkelijk voor mij in een club te belanden met bijna alleen maar Roemeense dames.
...... dan die gehaaide Roemeensen waar ik relatief weinig mee kamer.
Volgens mij zijn het allemaal Spaansen en ben ij een racist  :111: :pica 
Roemeens Roemeens Roemeens  :sex :happy

Mijn lul lijkt inderdaad racistische impulsen te hebben :111:. Bij negerinnen bijvoorbeeld weigert hij zelfs uit zijn schulp te kruipen en zelfs gratis is er totaal geen kans op een sessie.

Er zijn overigens een aantal mooie Roemeense dames waar ik wel graag mee ga  :-P maar het merendeel in de Duitse clubs zijn domweg mijn ding niet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2013, 02:47:16 »
Lul-letje, Picasso, lul-letje  :035: :pica :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2013, 15:48:48 »
Lul-letje, Picasso, lul-letje  :035: :pica :111:
Haha  :)), Wanneer ben je overigens voor het laatst in GT geweest? Je hoeft alleen maar tegen de dames daar te zeggen "schlüssel", volgens mij is het dus helemaal jouw ding  ;D.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2013, 16:24:36 »
Lul-letje, Picasso, lul-letje  :035: :pica :111:
Haha  :)) , Wanneer ben je overigens voor het laatst in GT geweest? Je hoeft alleen maar tegen de dames daar te zeggen "schlüssel", volgens mij is het dus helemaal jouw ding  ;D .
Ik ben er maar één keer geweest, moet ik eerlijkheidshalve toegeven.
Dus ik heb weinig recht van spreken  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #9 Gepost op: 27 februari 2013, 13:59:31 »
Allereerst, de vrouwen in GT zijn natuurlijk van een uitzonderlijk gehalte. Het merendeel kan zo in de Playboy, een niet onaanzienlijk deel heeft om onverklaarbare redenen een loopbaan als supermodel misgelopen. Je wilt het wel eens uit het oog verliezen, maar noem me één plek waar zoveel schoons te zien is. Me dunkt dat de jaarlijkse x-mas party in het Mansion van Hugh minder schoonheden trekt, dan een doordeweekse avond in GT.  Naast het optische, is dus ook de kwantiteit - en daarmee de keus - zéér ruim in GT.
 
Daarnaast (maar dit geldt meer voor saunaclubs/FKK's in het algemeen tov priveadressen, clubs of ramen in NL): nooit heb ik een dergelijk hoge gemiddelde kwaliteitsstandaard in andere (betaalde) gelegenheden aangetroffen. Ik heb heel wat privéadresjes afgestruind in mijn leven, maar op een enkele uitzondering na ben ik toch echt nergens zo verwend als in GT. De Haagse Geleenstraat stond vroeger bekend om zijn mooie vrouwen, maar om nou te zeggen dat je dezelfde service en mogelijkheden had als in GT? Nee. Clubs in NL? Onvergelijkbaar. Kortom, in 9 van de 10 gevallen is de sex in GT prima of beter dan prima. In de vijf jaar dat ik er kom was ik slechts twee of drie keer zeer teleurgesteld. De keren dat ik aan het eind van het bezoek suizebollend en tollend de auto opzocht ontelbaar. Een indrukwekkend track record lijkt me zo.

Verder: de financiële vergoeding voor dit alles is welbeschouwd zondermeer laag. Goedkoop is eigenlijk het juiste woord. Vergelijk wat je hier met de dames moet afrekenen voor hun diensten en de duur daarvan, met waar dan ook in de beschaafde westerse wereld en je komt tot één conclusie: een koopje. Ook de entreeprijs is zeer billijk. Voor 60 euro ben je de hele dag onder de pannen: eten, drinken, sauna, bubbelbad, tuin, etc. – inclusief kijken naar al het rondlopend moois. Dat is natuurlijk niet duur. Een hapje eten met je verloofde in het lokale eetcafé is al het dubbele.

Tenslotte: vergeleken met veel andere clubs is het dichterbij. Niet onbelangrijk. Zelfs GT is voor mij al 2 uur rijden. Een andere club moet wel het nodige extra bieden om een nóg langere reistijd te rechtvaardigen. Vooralsnog heb ik niet de indruk dat andere clubs aanzienlijk meer te bieden hebben.

De veelgehoorde kritiek van het jagen in GT heb ik persoonlijk nooit als storend ervaren. Sterker: ik vind het gejaag in GT alleszins meevallen. Misschien komt het door mijn afschrikwekkend uiterlijk of chagrijnige rotkop, maar ik heb er niet veel last van. 
Ook de kritiek mbt de pre- en aftersales service deel ik niet. Ik vind het prima zo. Krijg voldoende aandacht, maar ook niet te veel. Ik zit er niet op te wachten om eerst een half uur of langer met een potentieele bedgenote in de bank te hangen. Vijf of tien minuutjes wat mij betreft OK, meer hoeft niet.  After sales: zo lang ze me herkennen (bij voorkeur ook nog bij naam) en me een knipoogje geven of een zoentje toeblazen, is het wat mij betreft voldoende. Ik heb echt niets te klagen op dat gebied, maar omdat ik doorgaans voor de GFE ga, is het type dvp waarmee ik kamer wellicht over het algemeen wat sterker hierin dan de doorsnee Roemeense dame die korter in GT verblijft en meer aan clubhoppen doet. Ik weet 't niet maar 't kan zomaar zo zijn.
 
Gemiddeld beperk ik – helaas - mijn bezoek tot 1 maal in de vier weken. Dit om budgettaire redenen, maar bovenal om mezelf wijs te maken dat ik niet verslaafd ben. Had ik mijzelf deze beide beperkingen niet opgelegd, dan zat er twee maal per week. Voorlopig blijf ik GT als mijn stamkot aanhouden!
 

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2013, 23:37:30 »
Zoals velen hier al zeggen is de line up toch wel hét selling point van GT. Gejaag heb ik vandaag niet alteveel meegemaakt. In andere clubs waar ik de laatste tijd geweest ben is dat minstens zo erg.
Als bijkomend voordeel: Het goede (en belangrijk: smakelijke) eten en de goede verzorging aan de bar.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #11 Gepost op: 21 mei 2013, 07:10:27 »
Nu het in Babylon wat minder is zal ik er binnenkort weer naartoe gaan. Vooral de afstand vind ik een voordeel. Was indertijd mijn eerste club en heb het er altijd naar mijn zin gehad tot voor enkele jaren toen de Roemeense invasie begon. Het enige probleem dat ik nu zie is het feit dat ik er lang niet geweest ben en de toppers niet ken. Zal dus opletten worden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #12 Gepost op: 21 mei 2013, 11:28:21 »
Er zijn voor mij vele redenen, maar 3 springen er toch wel uit:

-GT is voor mij 1 van de dichtstbijzijnde clubs.
-De algemene drukte. Ik hou daar wel van.
-En uiteraard de bijna altijd uitstekende line-up.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #13 Gepost op: 21 mei 2013, 11:39:52 »
Allereerst, de vrouwen in GT zijn natuurlijk van een uitzonderlijk gehalte. Het merendeel kan zo in de Playboy, een niet onaanzienlijk deel heeft om onverklaarbare redenen een loopbaan als supermodel misgelopen. Je wilt het wel eens uit het oog verliezen, maar noem me één plek waar zoveel schoons te zien is.

Ieder zijn mening maar ik heb zelf zelden een fotomodel gezien in GT of in LR of in welke club dan ook in NRW.
Het is toch al doorgaans de tweederangs keuze de echte schoonheden en fotomodellen zitten doorgaans anders waar wat vermogendere heren hun centjes komen uitgeven.

Op jouw vraag "maar noem me één plek waar zoveel schoons te zien is."antwoord ik dan ook: in elke grote club in NRW.
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2013, 11:48:56 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Waarom ga je (niet) naar Golden Time?
« Reactie #14 Gepost op: 21 mei 2013, 11:43:22 »
Ik ga naar Gt als ik een vrijkaartje heb gekregen en vermaak me dan altijd wel.

De line up is oke niet meer niet minder, de sfeer is vaak een beetje verveeld en onpersoonlijk, maar zo willen de saaie hoerenlopers onder ons dat kennelijk of het is de schaal van GT ?
De wellness is oke, het eten is ook redelijk tot goed.
De tuin is mooi op een zomeravond.

Verder is het veel te druk, veel te onperssoonlijk, veel te veel profies uit op de snelle ensaftung en die je deels ook proberen te rippen. Goede sessies ook te vinden maar voor onervaren beren ook een slangenkuil.Soms leuk om met die jagende profies die kunnen relativeren te spelen, zoals met Sonja, maar soms ook ronduit irritant.

60 euro betalen om GT in te mogen ?...dacht het niet..daar zijn veel betere alternatieven waar mijn geld beter belegd is. :039:

Enkel mijn mening, geen reden om de boom in te klimmen, maar zoals de rijdende rechter altijd zegt als hij weer een schokkende zaak heeft opgelost: dit was mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. :039:





« Laatst bewerkt op: 21 mei 2013, 11:52:41 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit