Auteur Topic: Maxim (Polen)  (gelezen 2347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maxim (Polen)
« Gepost op: 10 juni 2010, 18:44:33 »

[box title=MAXIM]
Land:        Poolse
Taal:         Engels Duits
Leeftijd:    22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,65m
Model:        normaal
BH:             volle 80B
Kontje:       
Haarkleur:   blond
Haarlengte: lang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=extra info]
Nike-meisje en Plintenmeisje[/box]
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2010, 00:09:55 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Maxim (Polen)
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2010, 21:37:38 »
Enige tijd geleden had ik een kamersessie met deze schone Poolse die perfect Duits spreekt. Na het intake gesprek hebben we een sleutel veroverd waarna we naar de kamer gingen. Een uiterst charmante dame deze Maxim. Ze droeg een witte jarretelgordel. Geilheid ten top op haar zongebruinde huidje. Voor het kamerbezoek kwam ik erachter dat ze ook een Plintenmeisje is. Fucking hell! Was dan het moment gekomen dat ik met een Plintenmeisje naar de kamer ging? Jazeker!
Ze lijkt zo onschuldig. Na ons op de kamer ontdaan te hebben van alle ondergoed gingen we direct los. Ik liet mij uitgebreid pijpen door haar. Dit zette nieuwe maatstaven qua deepthroating. Benchmarking pur! Ze pijpte diep en nat. Vooral nat. Ondertussen vingerde ik op toptempo haar poes. Haar tong beroerde veelvuldig de mijne. Ik moest oppassen om niet al klaar te komen. Na het omdoen van een condoom overgegaan op neuken. Lekker diep in haar stotend. Multiple standjes werden doorgenomen. In doggystyle werd het condoom volgespoten. Ze bestempelde mijn paal als een 'blutpenis'. Charming!

Ze gaf zelf aan naar GT te gaan de week erna. Alleen is ze daar volgens mij niet gesignaleerd. Ik zal dat eens onderzoeken. Al met al een mooie dame die LR-waardig is. Hopelijk duikt ze binnenkort weer op in Kaarst.