Auteur Topic: Felicia (Turkse)  (gelezen 3132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Felicia (Turkse)
« Gepost op: 1 juni 2010, 22:20:57 »

[box title=NAAM]
Land:        Turkse
Taal:         Duits Engels
Leeftijd:    21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,65m
Model:        slank / klein colaflesje
BH:             75C
Kontje:       
Haarkleur:   donkerbruin
Haarlengte: halflang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=extra info]
verdomd lekker en goed[/box]
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2010, 13:12:26 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
in de hoop dat ze ooit wederkeert
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2010, 13:14:33 »
[box title=hoop doet leven]
Ik zag Foots haar aanspreken aan de bar (de barhanger ) en hij kwam terug met de woorden "Ze is Turkse".
We waren net Uhe op de rooster aan het leggen over onze desserts, ze passeerde en kneep in mijn kont verdomme. Een Meid barhangster dus, die pervert mannen in de kont knijpt. Foei, ze moest zich schamen, diep schamen
Ze liep terug onze kant op, kletste me op mijn kont en dat wou ik niet laten gebeuren. Ik wou heel luid schreeuwen, maar hield me verschrikkelijk in.
SCHEISSE, riep ik, Uhe bekeek me, Foots bekeek me, Felicia stopte.
Ik keek nog even naar Foots, alles in een fractie van een seconde en stamelde Schussel. Foots verklaarde later: je kon er toch niet an weerstaan.
Ik schaamde me diep dat ik geen uren met haar op de bank ging hangen, maar een verschrikkelijke geile eikel was die vond dat aanraken touche is.
Ze had me zelfs twee maal aangeraakt. Intussen stond de zeer bekende wisfotograaf bij ons (shame on you, eikel) en ze kwam met de sleutel.
Uhe bestierf het bijna, was ze echt de sleutel gaan halen? Uiteraard.
Mister verdomde fotograaf graaide nog naar haar mooie borstjes, tevergeefs, van haar zal je nooit fotokes kunnen nemen, ze wissen in haar aanwezigheid, en ze thuis terug op een stickie toveren, ik heb ze verwittigd van je praktijken.
Soit, we hadden het over Felicia.
Pffffff, die lach deed het hem, immer goedgemutst, lachend, zo een lief meisjeslachje, waar oude perverte barhangers op vallen.

Kamer? Heerlijk, ze doet alles wat je er van zou kunnen verwachten, heerlijk, geen enkele druk, maakt haar halfuurtje meer dan vol, doet je genieten in alle facetten van het woord.
Ze zoent lekker (neen, ze vreet je niet op, maar zoent gewoon zeer lekker), het pijpen is diep EN nat (ik hou niet zo van pijpen, maar Felicia doet het zo lekker en zo nat dat dat zelfs voor mij een groot pluspunt is).
En dan het hardere werk? Het neuken uiteraard, wel ze neukte zo goed, weinig meegemaakt. Wie neukt wie, denk je, en Meiden die je dat doen denken, die moesten ze meer maken.
Voor diegenen die Nilo kennen, de overtreffende trap. Zeker zo goed, en ze weet van geen ophouden. En ze geeft zich niet zo vlug gewonnen (Picasso, ze duwt dus terug, remember Leyla ).
Zij vanboven, missionaris, omgekeerde amazone, van opzij, doggy,... noem het op, en je hebt het. Behandel haar niet te zacht, doet zij ook niet met jou.
Perfect dus voor een relnicht.

Met een zeer tevreden gevoel de kamer verlaten, en een half uurtje later kon ik alleen nog maar Schlussel roepen, als ik ze zag staan dansen. Meer niet, gewoon terug een halfuurtje verliefd.
Die tweede kamerbeurt was nog heerlijker dan de eerste, details worden achterwege gelaten.
Maar wat ik jullie wel kan en wil zeggen, het was zo goed dat we op de kamer afspraken om beurt nummer drie aan te vatten na het eten.
Die derde kamergang duurde exact 110 minuten, en werd vijf minuten onderbroken om twee colatjes te gaan halen.
Deze Meid kan dus onafgebroken een man twee uur neuken, met die schattige lach, dat lief bekkie, dat heerlijk lachend pokesexmonsterjte, zonder ook maar een moment rust te vragen, zonder maar een moment passief te zijn. Ik kreeg haar met moeite platgeduwd tijdens een vechtsessie doggy, ze duwde harder dan erpee
In het gesprek nadien vernomen dat ze in Artemis Berlijn had gewerkt.
En ook twee dagen in VV. Haar commentaar: "Mooie club, maar wat een mannen, ze komen tegen openingstijd met een laptop/handy, hangen de ganse tijd op de bank, gaan niet naar de kamer en slaan tegen sluitingstijd hun laptop/handy weer dicht. Wat komen die in een club doen?".
Mijn enige antwoord was: "Dat noemen wij, in mannentermen "de bankhangers".

Herhalingsgevaar: 100 percent
Voor mij de fuck van de eeuw, ze verstoot dit jaar al Dunya van de top, de eerste keer dat ik haar mocht proeven.
Kortom, heerlijk, en niet in de rij gaan staan, afblijven, ik heb haar ontdekt, ik wil haar eerst ... en laatst (die laatste zin beklaag ik me al, ik had haar eerst ... en laatst ... . Kom terug, Scheisse  ;D

sexmachine
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Felicia (Turkse)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2010, 21:49:48 »
Rakkers,


Even een correctie, na het roepen van "Scheisse" een korte vertwijfeling bij RP. Toen zei Foots tegen RP "zeg maar "Schlussel" want dat komt er toch wel van". Verder is Uhe eigenlijk Uwe en zo nu heb ik mijn pietleuterige betweterige NL correctheid op de prachtige TRIPLE !! recentie van RP losgelaten.

Mocht deze lieve leuke lachebek nog ooit in LR komen dan ben ik de eerste, want ik zeg eerst "Schlussel" en dan mag RP van mij daar "Scheisse"achteraan zeggen. Een geweldige leuke meid die stom als ik ben natuurlijk weer eens niet gekamerd heb.


Groet, Foots  :D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.