Auteur Topic: ESMERALDA  (gelezen 1652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ESMERALDA
« Gepost op: 29 oktober 2012, 13:13:37 »
[box titel=ESMERALDA]


[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met ESMERALDA
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2012, 01:00:47 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24340#msg24340
Een lesbische show wordt meerdere malen per dag gegeven door de 2 zusjes Esmeralda (20) en Mirem (21)
 
 Naam : Esmeralda (links) en Mirem (rechts)
 [smg id=5148]
 Esmeralda
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Roemeens (met tolkhulp van haar zus)
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : KF34/36 B-cups
 Tatoeages/Piercings :??
 Service: PZC. NMC,
 Voordelen: Doet alles wat haar grote zus haar opdraagt.
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 De twee zusjes gaven hun lesbo-show recht voor m’n neus. Na afloop kwamen ze links en rechts van me zitten en het kleine zusje Esmeralda begon me onder m’n badjas te kriebelen. “Zimmer?”. Natuurlijk.
 Dus met beiden naar boven vertrokken voor een veelbelovende sister act. Echter het bleef bij het veelbelovende. Mirem dirigeert haar zus en Esmeralda is braaf en volgzaam en heeft dus als enige van de zusjes activiteiten ontplooid. Op zich niet verkeerd en heel verdienstvol, ware het niet dat ik hierbij Mirem als een storende factor ervoer. Ga dan niet mee naar de kamer als je geen zin hebt! Verrassend element: Ik zat op m’n knieën en probeerde Mirem tot wat actie te bewegen, terwijl Esmeralda m’n ballen en bilspleet van achter kriebelde. De lieve schat meende me opeens een plezier te doen door haar wijsvinger in m’n “exit only” te schuiven. Wel een aparte gewaarwording, maar dat had toch wel iets subtieler gemogen. Dat is daarna ook nog wel gebeurd.
Wijze Grijze sexapproval voor Esmeralda: 7/10.