Auteur Topic: SHERIE  (gelezen 1919 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SHERIE
« Gepost op: 29 oktober 2012, 14:06:57 »
[box title=SHERIE]


[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met SHERIE
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2012, 02:44:54 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24313#msg24313

De sessie met Sherie was eigenlijk de minste, ofschoon zij de dame is die de kar trekt en ook alle shows verzorgt.

Er speelde namelijk iets in de club wat op zijn minst een zeer opmerkelijke gebeurtenis genoemd kan worden: op een gegeven moment klonk er hevig gesteun uit de keuken, die slechts door een half doorzichtig gordijn van de rest is afgesloten. Overduidelijk had er iemand sex! (dus dit is het Duitse “nuike, nuike in de kuike”???). Bleek Sherie op de grond aan de gang te zijn met de clubeigenaar….. Dit sloeg in als een bom bij de dames en was het startsein voor een acute roddelestafette. Iedere dame die van een kamer kwam, werd meteen bijgepraat. Als blikken hadden kunnen doden, zat ik nu in Hamm op het politiebureau om gehoord te worden als getuige van moord met voorbedachten rade. De sfeer was ijzig. Sherie was stil en timide en liep duidelijk met haar ziel onder de arm en zocht een brede schouder om tegen te kunnen leunen (waarom komen ze dan toch zo vaak bij de mijne uit?) Ben maar in mijn rol als counselor gekropen en heb geprobeerd haar uit te leggen wat de impact van haar onhandige actie was geweest.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met SHERIE
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2012, 02:51:33 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24314#msg24314

Sherie: Moeilijke dame met helaas sterallures. Ze trekt weliswaar de kar, maar is zich te zeer bewust van haar positie. Ze presteerde het zelfs om ca. 2,5 uur te verdwijnen. Naar verluidt had ze zich “even” teruggetrokken voor een dutje. Dus toen waren er nog maar 5 meisjes. Sex met haar was wel klasse