Auteur Topic: VALI  (gelezen 11811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VALI
« Gepost op: 27 mei 2015, 13:48:22 »
Gisteren heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Valie.

 Valie is 24 jaar jong en heeft tot voor kort 4 jaar in ACA gewerkt. Ze is zo’n 1,65m groot, heeft lang bordeaux haar, een mooi gezicht en bruine ogen. Valie heeft een hele mooie echte C-cup (ze liep gisteren btw topless rond) en een lekkere kont. Geen piercings of tattoo’s.

 Valie was me gisteren al meermaals opgevallen, maar ze was me tot gisterenavond laat telkens ontglipt. Op een moment dat ik mijn opties voor een laatste kamergang aan het overwegen was, zag ik haar plots alleen zitten, dus ik in allerijl naar haar toe.

 We hebben een kwartier lang leuk gepraat, maar haar verleden in ACA en haar enigszins afstandelijke houding deden me twijfelen aan een kamergang. Piet werd echter getriggerd door Valie haar wondermooie borsten, dus wij toch maar op naar een kamer (gisteren waren er voor middernacht btw op geen enkel moment wachttijden in Samya).

 De kamergang was net voldoende. Het tongzoenen beperkte zich tot minimale aanrakingen met de tong. De pijpbeurt was heel goed, maar Valie plaatste zich zo dat ik weliswaar met haar borsten kon spelen, maar niet met haar poes.

 De seks was goed te noemen, zonder nu te zeggen dat de vonken er van af vlogen. Ik ben hoe dan ook probleemloos klaargekomen tijdens hondjes, waarbij ik lekker mijn ding mocht doen en het zicht op Valie haar lekkere billen de rest deed.

 Herhalingsgevaar: heel klein. Daarvoor is de kamergang nooit genoeg losgekomen 8) .
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VALI
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2015, 21:32:53 »
KP, bordeaux haar? Zo ros als ros maar kan zijn ja  :lol_hitting: ;D ;)



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VALI
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2015, 21:34:42 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal