Auteur Topic: Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond  (gelezen 14735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond
« Gepost op: 17 augustus 2012, 20:59:35 »
CHANTAL is een 20jarig blond schattebolletje met Russisch-Spaanse roots, en nee hoor, geen Roemeens nationaliteitsspelletje ditmaal. Klein van stuk, sinds enkele weken in World, voorheen een 9-tal maanden in fkkSakura. Een ietwat bedeesd ogend meisje, 1m55, B-cup natuur, tattoos op bovenrug etc., navelpiercing. Erg rustig zittend in een sofa in haar uppie, weinig tot geen communicatie met andere meisjes, een einzelgangster vooralsnog al komt een exotische ex-collega uit Sakura haar eind van de maand gezelschap houden in Pohlheim dixit haarzelve, naja, als die dezelfde GFE-kunstjes vertoond zit dat snor. Wat een dotje, spreekt vloeiend Engels, wat Frans etc., snugger meisje. Presales zijn erg rustig en onbeperkt in tijd had ik de indruk, minstens 45 minuten gekeuvel in slow-mo, af en toe een mini-strelingkje maar voorts terughoudend te noemen. Geen kamervraag whatsoever, rustig praten en roken tezamen, gemutlich.
Servicegewijs een volklapper van formaat voor mezelve, een pareltje tussen de zwijnen al zal dat niet voor éénieder het geval zijn. Zeer tentatieve en slome sessie met TZ mét allure, PZC in slomo zoals Alexa uit Babylon daar het patent op had, maar zoetjesaan teasend, somtijds roept je verstand: schiet nu toch ns wat op; maar de permanente druk en pressiewissels maken het een bijwijlen hemels scharlakenzachte verwennerij voor liefhebbers van het genre. Geen hardcorepoppers materiaal dit meisje, ze scant ook haar praatpartners had ik fél de indruk, en ietwat vreemd of offensief ogende mederakkers wees ze somtijds af. Tot driemaal toe met haar gekamerd tijdens 3 bezoekjes in World, telkenmale een GFE-sessie van formaat, er is sprake van goede "chemie", we hebben een geheim signaaltje afgesproken na onze eerste sessie voor wanneer ze zich ongemakkelijk voelde bij een potentiële gesprekspartner, en warempel nog aan toe, tot driemaal toe kwam dat blond snoesje op m'n schoot geduikeld ter bescherming en afschudding van beren die ze niet zo leuk vond, naja, enkele boze blikken werden wel m'n richting toegeworpen, maar dat kan me geen moer schelen. Een dotje van snoesje en voorts voer voor fijnproevers voor oogkleploze service, menigéén kan ontgoocheld zijn over haar performance, maar voor ondergetekende past ze perfect in m'n boekingsschema zo op z'n tijd. Een kleine hartedief zonder boze of gevaarlijke intenties... HHG is quasi gegarandeerd als ze onze "code" nog kent volgende keer waarmee ze me verwelkomde bij de eerste oogopslag tijdens m'n laatste 2 verblijfjes, anders kan ze het schudden uiteraard  :-X. Nah, larie en apekool uiteraard, HHG: 99%.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Chantal, Russisch/Spaans, blond
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2013, 16:10:24 »
==> fkk Palace (Frankfurt) sinds enkele maandjes, name dort: Natasha (in m'n bericht daar onlangs nog verkeerdelijk wegens macht der gewoonte als Chantal beschreven, excusi  :015:)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Chantal, Russisch/Spaans, blond
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2015, 13:31:02 »
==> Living Room, name dort: Isabella...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2015, 15:39:24 »
Leeftijd   22-25 jaar
nationaliteit russische 
Taal          Duits goed Engels goed
Lengte      1.60-1.65
haarkleur  blond
Haarlengte    lang
Tatoeage    nek arm rug
Piercing       navel onderlip
Cup-maat     B
Kleur ogen   blauw
Prijs            50 euro per half uur daar bij is inbegrepen NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2015, 16:05:26 »
Mijmeringen over de vliedende tijdsgeest en hetgeen er zich zoal ontplooit tijdens enkele jaren in de hoerenloperij der gekken en het corresponderende leenliefdeverlenen der dames. Bijna 3 jaar geleden dit bedeesd dametje gewikkeld in een handdoekje op een haartje na onderstebovengelopen in fkkWorld. Zich verschuilend in een afgelegen sofaatje doorgaans, oogcontact mijdend, vervelende of luidruchtige klanten mijdend en als een inzichzelf gekeerd moppie raaskallen in allerhande talen met dit gespuis dat haar een collaatje aanhaalde en lang, erg lang met haar keuvelde over uiteenlopende topics waarbij ze pienter van repliek diende en lachen en gek doen, ongedwongen en ongeraffineerd, bijna puur zeg maar. Enkele kamergangen volgden, een signaaltje tussen ons beiden afgesproken zodanig dat ze me wenkte als ze 1 of andere dombo aan haar zijde kreeg en ss dan maar terugzwaaien, onderwijl een andere lichtekooi van zich afkatapulterend en haar een steady reddingsboei op kromme Vlaamse poten bieden, o de ongedwongenheid en het bijna amateuristische van die aanpak doet mijmeren naar oude tijden toen ook dit jochie nog minder anspruchsvol was...Nadien ging haar route langs Palace en Globe oa, en nadat ik lange tijd niet meer in LR was geweest laatstleden week-end daar binnengestommeld aangezien ´k weinig neukambitie had anywaykes  :)), strak plan. Daar zat dan een blond meisje, vanaf een meter of 11 haar herkend en zij me ook, pfff. Wat is er veranderd?

Zij helaas een extensionsstruik in d´r toendertijds prachtige lange haren laten inweven, pfff, vervloekt zij de onhandige dombo van een kapper die té driest de knip in haar tooi  zette, doch alla, daar kan een mens nog mee leven. Helaas ook een grote tattoo op de arm en tijdens het leuke gesprek dat toch behoorlijk lang in beslag nam vertelde ze me bovendien dat binnen afzienbare tijd silliesmontage in de planning staat. Voorts had mejuffer een langtijdboeker op het programma die haar quasi de ganse dag entertainde...Pienter en snugger was ze altijd al, met verbazing vastgesteld dat ze tijdens een babbel erna meedeelde dat ze nou wel met dombo´s kamerde, getuige daarvan een naja, rakker zeg maar, die in de sofa met haar niet verder kwam dan wat nietszeggend op het vervelende af geneuzel en dan na 29 minuten van de kamer komt en daarna dan als een verliefde dwijl blijft rondzoemen terwijl zij in de sofa van een andere "rakker" ging zitten die haar die dag pamperde met centen, ach, gelukkig is er nog ss die een paspoortje aanmaakt en verhuismeldingen meldt, bij deze dus gebeurd en ss was blij als een wielewaal haar op een vrijdag te treffen en lachte zich bijna pampus over taferelen zondags...ja, het is me wat die trip down memory lane...

ss voorziet een soort van non-stop-aanschuifrij voor dit moppie in LR, veel concurrentie kon ik niet aanschouwen eerlijkgezegd...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond
« Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2015, 16:21:10 »
Dit mooi,blond meisje kwam ook naast mij zitten zaterdag en vroeg om een arm om haar heen te slaan.
Ze zei,ik kom niet voor een kamer,ik wil gewoon ff rustig zitten,ik ok,np en we hebben ff gepraat en gerookt.
Ik dacht nog,zal wel,maar nee geen Kamervraag,gewoon haar hoofd tegen mij en kennismaken.Na een halfuur
vertrok ze weer,ik zei,mss tot straks,het is er door omstandigheden niet van gekomen,mss volgende keer,is
zeker een optie.Zouden ss en mezelf toch iets gemeen hebben,we zien er betrouwbaar uit waarschijnlijk. :017: :039:
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Isabella ex Chantal World Russisch/Spaans, blond
« Reactie #6 Gepost op: 16 maart 2015, 16:24:01 »
Dit mooi,blond meisje kwam ook naast mij zitten zaterdag en vroeg om een arm om haar heen te slaan.
Ze zei,ik kom niet voor een kamer,ik wil gewoon ff rustig zitten,ik ok,np en we hebben ff gepraat en gerookt.
Ik dacht nog,zal wel,maar nee geen Kamervraag,gewoon haar hoofd tegen mij en kennismaken.Na een halfuur
vertrok ze weer,ik zei,mss tot straks,het is er door omstandigheden niet van gekomen,mss volgende keer,is
zeker een optie.Zouden ss en mezelf toch iets gemeen hebben,we zien er betrouwbaar uit waarschijnlijk. :017: :039:
Dan zie ik er heel erg  betrouwbaar uit, want ze komen nooit naast mij zitten, maar OP mij  :lol :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal