Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #225 Gepost op: 29 oktober 2011, 14:11:03 »
Het bericht van SEKS en Fun is de grootste onzin ooit neergeschreven op een forum.
Totaal verkeerd beeld weergevens, en hij hangt zelfs zijn heel verlof in YY en gaat op hotel omdat het in saunaclubs zo slecht is.
Rara vogel, die Seks en Fun, maar vooral complete onzin, totale onzin, geen enkel woord van wat hier schrijft klopt met hoe ik hem ken.


En ja, ik ken je Seks en Fun, en dat je dit durft te schrijven? Je geeft zelfs aan dat die condoom er niet toe doet bij het pijpen, maar bij het neuken floepte hij er zo maar in? Als je dan toch wil dat hij er niet zomaar infloept, en het condoom is belangrijk, laat hem dan op voorhand aanbrengen ha ha.....


sexmachine xxxxx
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #226 Gepost op: 29 oktober 2011, 15:25:31 »
Voor een gedeelte begrijp ik wel de kritieken van S&F. Er zijn een aantal waar hij zeker een punt heeft. Er is hier overigens ook geen enkele keer bestreden dat er redelijk wat dames zijn in saunaclubs die geen goede service geven (zoals dit punt zijn er een aantal waarin hij begrijpt/leest wat hij graag wil begrijpen).
Ik denk echter dat S&F's arrogantie tav zijn eigen hoogwaardige sexbeleving hem beperkt te begrijpen wat anderen zoeken en hoe ze dat beleven en waarom saunaclubs daarin uitsteken. Andere type sexbeleving dan de zijne afdoen als ramenbuurtsex is een voorbeeld van zijn beperkte inzicht, evenals het eeuwige ophemelen van zijn clubje PSR (club met een van de gemiddeld meest lelijke line-up's maar waar je we heerlijk kan eten en relaxen) terwijl andere clubs op verschillende punten veel meer te bieden hebben.
Kortom dit betoog is gewoon de mening van S&F, niets meer en niets minder, en zeker niet representatief voor de meeste saunaclubgangers maar vast wel voor een aantal, hoewel een aantal kritiekpunten over saunaclubs ik wel met hem deel.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #227 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:05:02 »
Natuurlijk was ik zeer cru in mijn uitdrukking.
Je kan een saunaclub niet vergelijken eigenlijk met het skw, iedere saunaclub heeft zijn voor- en nadelen, maar als we de service vergelijken, tja, dan kom ik tot één enkele vaststelling.

In de meeste saunaclubs is de standaard PZC, NMC, TZ en duurt een beurt van 50 euro een halfuur en eentje van een uur tussen 75 en 100 euro, en dat zijn dingen waar je op voorhand niet moet naar vragen, of over onderhandelen. Je krijgt normaal ook als eenmalige bezoeker deze service aangeboden.
In het skw is het PMC en NMC, en dat is het dan, en goed, ik stel nog altijd een kwartier, want ze vragen dus allemaal 200 per uur. Ik heb donderdag de proef op de som genomen en ben naar twaalf dames gaan vragen wat de uurprijs is, en alle twaalf zeiden ze 200 euro.


En uiteraard zijn er vershillen per saunaclub.
GT is het walhalla voor optick fucks, en heel veel mensen van bijvoorbeeld ijsberenforum zien deze club als hun stamclub.
PSR is meer een rustoord en restaurant.... en de line-up is daar een stuk minder.
Aca is meer een club naar Duitse normen, duitse degelijkheid voor een vaste prijs van 40 euro per halfuur.
LR was meer een 18+ disco met beeldmooie vrouwen en heel slechte freet.


Saunaclub SKW is niet slechter dand e andere saunaclubs, alleen betaal je geen inkom en is de standaardservice beperkter en de prijzen zijn eigenlijk 50 euro per kwartier a twintig minuten...   


En iedere bezoeker van saunaclubs of wandelaar heeft andere wensen, ik voel me het beste thuis in een saunaclub. Roberto zweert bij de ramen, en dat is zijn goed recht.
Sommigen liggen graag te lullen op een bank met een dame een uur omd an te gaan kameren.
Ieder zijn ding, maar dat de standaarden heel anders zijn in het skw tegenover de saunaclubs, kan je moeilijk ontkennen. tenzij je de saunaclubs niet kent, en je je baseert op een eenmalig bezoekje. Als je dat als loper representatief vindt, dan heb je het hoog op met jezelf.


Ik ben er verder van overtuigd dat seks en fun NIET gedijt in een wandelbuurt, ik ken zijn gedrag en weet wat hij van een vrouw verlangt, en dat is een deftige pre-sales, een zeer goede beurt en een deftige after-sales. Dat krijgt hij enkel in de meer rustige saunaclubs, zoals in zijn favo club PSR.
Ik ben er zeker van dat SeksenFun nooit kan gedijen in een club als GT, want daar besteden ze geen uren aandacht aan een klant. Daar is het zoeken naar een klant mee naar de kamer sleuren en nadien e volgende. De club en de bezoekers lenen er zich toe, het ziet er wit van t volk en iedere witte badjas die ze meesleuren is 50 euro, dat is de GT-cult nu eenmaal.



Voor de rest zal iedereen wel zijn punt hebben, alleen kan je er niet omheend at er een heel andere service geboden wordt in een saunaclub dan in een ramenbuurt.


Aan ieder van ons om die beleving in te passen op onze manier, maar de eerlijkheid gebiedt ons toch een kat een kat te noemen.
Als ik tien jaar bij een meid in het skw kom, ja zeg, uiteraard geeft die me een betere service, maar wat heeft de gewone wandelaar daar aan? Niets, want bij een eenmalig bezoek krijg je dze service nooit.


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2011, 16:13:33 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #228 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:21:57 »
Nog iets over mijn "beperkte" lijstje criend Seks en Fun.
Ik denk dat je een beetje relnichterig wil doen. Toen ik iedere zaterdag in LR zat, neukte ik gemiddeld 4 meiden per zaterdag, en die heb ik allemaal beschreven.
Ik denk niet dat mijn lijstje beperkt is, ik heb de toppers (voor mij persoonlijk dan) kwa pijpen neergeschreven, en iedereen die mij beter kent weet dat ik geen ene moer geef om een pijbeurt. uitgezonderd bij die meiden die ik aanhaalde. Vandaar het lijstje.
Dezelfde periode (en vraag het aan Foots, hij kent me) kwam ik LR binnen en moest ik een keuze maken uit minstens 15 stnners dat zeker aandikte tot 25, en ieder van deze stunners kwam wel aan de beurt, ik heb maar een piemeltje (en nog een kleintje ook) maar ik neukte ze wel allemaal (een nummertje trekken ha ha). Wie ik ook neukte daar, Seks en Fun, heel weinig slechte ervaringen gehad.
Maar ik ben dan ook compleet anders, ik zie een meid, vind haar WOW, en vraag naar de sleutel. Ik ga niet een halfuur zitten friemelen op de bank, haar tijd verdoen en dan mijn wil doordrijven en dreigen er niet mee te gaan kameren. Ik ben meer een Picassotype, ik word geil van een hoertje en dan kruip ik erop. Dat si voor mij de ultieme sexbeleving.
Wat niet wegneemt dat ik mijn methode als standaard wil bombarderen. En dat is nu juist het mooie aan onze hobby, iedere diertje krijgt op zijn manier zijn pleziertje



sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #229 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:23:45 »
Misschien eerst een vraagje aan Roberto1989.  Ben je onlangs (augustus had je ons beloofd, net als een verslag ervan op het forum hier) in Freude of Bernds geweest?  Dat zijn echte hoerenkoten.  Eten van het eenvoudige type, een kleine sauna, dat is het.  Je gaat er om te neuken, om een dame naar jouw smaak aan te spreken, naast te gaan zitten en mee naar kamer te gaan; tenminste als ze jou kan bekoren.  Yang.  Komt er nog eens bij dat de meeste dames geforceerd en tegen hun zin PZC in de Duitse club wat me zich meebrengt dat sommige dames bij het minste voorvocht met een vochtig doekje of papieren zakdoekje of papiertje je lul steeds tussendoor droog wrijven.  Geef mij dan maar een lekker pijpbeurt met condoom zonder dat storend gekuis.


Neen, het is er niet van gekomen, alhoewel ik die intentie had, zeker en vast. Ik heb alle faq's van alle saunaclubs doorgelezen op een bepaald moment. Als er 1 club mij zou kunnen bekoren dan is het Freude en/of Bernds, meer Freude nog denk ik. Eten en welness spreken me zo niet aan. Ik wil het gevoel hebben in een hoerenkot te zitten, niet in een disco of whatever. Dan lijkt Freude de beste keuze. Ik zeg wel lijkt want ik kan enkel bouwen op wat ik heb gelezen en van anderen heb gehoord.

Verder vind ik dat je een mooie repliek gegeven hebt, die ik met veel graagte heb gelezen en meermaals doorgenomen.

En ooit (ruim begrip in de tijd) maak ik in Freude terug mijn opwachting, gewoon om het saunaclubben nog een kans te geven. Maar momenteel vermaak ik mij prima in het SKW en blijf ik daar. In het SKW weet ik perfect wie goed en beter is en als ik niks nieuws wil proberen dan weet ik perfect waar ik moet zijn en heb ik in mijn ogen een spetterende sessie met alles op en aan voor 75 euro (drank, vervoer, wip).
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2011, 16:29:38 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #230 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:42:29 »
Zelfs Bigpick is zijn Albanese beu, en hangt zijn fiets aan de haak, en en en gaat richting FKK  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #231 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:46:06 »
Zalig Sexmachine! ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #232 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:56:42 »
Picasso, Roberto heeft gelogen, hier een foto van toen hij undercover richting Freude ging  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #233 Gepost op: 29 oktober 2011, 16:57:55 »
Haha, bijzonder geslaagd! ;D ;D ;D

Gelukkig kon ik douchen daar want met die zotskap op en de zon was ik wel bezweet tot aan mijn nol! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #234 Gepost op: 29 oktober 2011, 17:03:36 »
Hier sexmachine 6 jaar geleden, toen hij overliep van het skw naar de duitse clubs  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #235 Gepost op: 29 oktober 2011, 17:10:51 »
OPROEP AAN SKW-LIEFHEBBERS......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #236 Gepost op: 29 oktober 2011, 19:53:03 »
In de meeste saunaclubs is de standaard PZC, NMC, TZ
Hier verdraai je de waarheid!  TZ is NIET standaard in saunaclubs.  Enkel in PSR, ACA, Samya en Finca Erotica (waarbij je recht halen in de 3 laatste clubs bij het onthaal toch niet vanzelfsprekend blijkt als puntje bij paaltje komt)  Nog eens: ongeveer 80 % TZ niet in de meeste clubs.  Daarom kan ik zo weinig met de meeste meiden in de meeste clubs.  Wat heb ik aan die mooie line up van 50 vrouwen als ze geen perfecte service leveren?  Daarom voel ik me zo happy in PSR.  10 stunners maar alle 10 geven perfecte service.  Dat zijn er nog 6 te veel voor op 1 dag  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #237 Gepost op: 29 oktober 2011, 19:57:02 »
En ooit (ruim begrip in de tijd) maak ik in Freude terug mijn opwachting,

Jouw nu wat kennende is dat inderdaad de beste club voor jou  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #238 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:21:30 »
Ik heb wel gereageerd op je Saskia Farrel berichten  :) .
De berichten hier over je zoon vallen me wel minder op.

Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.

Deze opmerking duidde op de stelling van jw dat ik hier maar eens zinnige bijdragen moest leveren. Dit schoot me even in het verkeerde keelsgat en toen schreef ik deze moeilijk te begrijpen zin. Gaat totaal niet over jou en ik had idd gelzen dat je een goede ervaring had bij Saskia Farell met Kira Rush en ik dacht Xenia in Koln en dat het daar niet overvol was.
 
Mijn zoon topic is een funtopic voor een keer te lachen als je mij een beetje kent.
 
Groet, Der Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #239 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:50:01 »
En ooit (ruim begrip in de tijd) maak ik in Freude terug mijn opwachting,

Jouw nu wat kennende is dat inderdaad de beste club voor jou  ;) .

Toen ik in Freude het 2e rondtje liep wilde ik eigenlijk meteen weggaan. Echter ik had afgesproken met Jaccoone en ben gebleven. Wat een in en intrieste club is dat zeg. De sfeer is dermate graf dat ik de hele dag in het restaurant heb gezeten. Wel hele goede sex gehad met Albanese Luciana of zoiets.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.