Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #240 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:57:10 »
En ooit (ruim begrip in de tijd) maak ik in Freude terug mijn opwachting,

Jouw nu wat kennende is dat inderdaad de beste club voor jou  ;) .

Toen ik in Freude het 2e rondtje liep wilde ik eigenlijk meteen weggaan. Echter ik had afgesproken met Jaccoone en ben gebleven. Wat een in en intrieste club is dat zeg. De sfeer is dermate graf dat ik de hele dag in het restaurant heb gezeten. Wel hele goede sex gehad met Albanese Luciana of zoiets.
 
Groet, Foots  O0
Jouw Freude-gevoel had ik in La Luna  ???
MOEDERRRRRRRR, dacht ik bij mezelf, MOEDERRRRRRRRRR, en moeder had de touwtjes strak in handen.
Nog nooit zulke vijandig opgestelde meiden meegemaakt, er stond nochtans geen stempel op ons hoofd geplakt van "ik neuk alleen met".
Gelukkig hadden ze daar douches (die te vies zijn voor woorden) anders had die griet gehurkt een klad bloed uit haar kutje niet doorgespoeld gekregen.

Dat was zowat de grootste schok uit heel mijn hele hoerenlopersloopbaan, maar de dag nadien waren we al aan het feesten in Living Room. Wat een tijden, ik krijg er heimwee naar... .
Freude is geen club voor Roberto, een jaar en half geleden zou ik duidelijk Living Room hebben gezegd, maar ik vernoem in één adem PHG, Villa Vertigo en Aca. 
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2011, 00:32:05 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #241 Gepost op: 30 oktober 2011, 00:07:00 »
Nee het LaLuna gevoel is vele malen slechter, hiermee vergeleken is Freude een nette zaak met vriendelijk lachende dames, want ze mogen je niet aanspreken. De sfeer in Freude was niet wat ik zocht, maar de sfeer in La Luna was inderdaad vijandig, en de service was slechter dan in de ramen.
 
Misschien is dit het ideaal voor Roberto, grapje grapje.
Wat me het meest verbaasde was dat er in La Luna nog een paar mooie jonge stunners rondliepen, vraag me af of die werkelijk niet beter konden.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #242 Gepost op: 30 oktober 2011, 03:07:07 »
Nog eens: ongeveer 80 % TZ niet in de meeste clubs.  Daarom kan ik zo weinig met de meeste meiden in de meeste clubs.  Wat heb ik aan die mooie line up van 50 vrouwen als ze geen perfecte service leveren?  Daarom voel ik me zo happy in PSR.  10 stunners maar alle 10 geven perfecte service.  Dat zijn er nog 6 te veel voor op 1 dag  ;).
Dat zijn jouw ervaringscijfers. Het beeld dat ik zelf heb is dat gemiddeld over alle clubs 60% tongzoent. Vooral in die club waar jij zo negatief over bent, Oase, is het percentage zeer hoog, ik schat 90%. World 80%. GT, de fickfabriek zit op 60 a 70%. YY zit een stuk lager, ik schat 40%. SKW 2%  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #243 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:25:23 »
In de meeste saunaclubs is de standaard PZC, NMC, TZ
Hier verdraai je de waarheid!  TZ is NIET standaard in saunaclubs.  Enkel in PSR, ACA, Samya en Finca Erotica (waarbij je recht halen in de 3 laatste clubs bij het onthaal toch niet vanzelfsprekend blijkt als puntje bij paaltje komt)  Nog eens: ongeveer 80 % TZ niet in de meeste clubs.  Daarom kan ik zo weinig met de meeste meiden in de meeste clubs.  Wat heb ik aan die mooie line up van 50 vrouwen als ze geen perfecte service leveren?  Daarom voel ik me zo happy in PSR.  10 stunners maar alle 10 geven perfecte service.  Dat zijn er nog 6 te veel voor op 1 dag  ;) .
Ik verdraai niets. Ik lees alleen 'je recht halen bij het onthaal'  ???
Dit stel ik erbij voor, Seks en Fun bij de theke:"Juffrouw, Kathy beantwoordt mijn tongzoenen niet met volledige passie, en er staat op de binnenkant van de lockers dat ze dit MOET doen. En tussen het pijpen zonder en het omdoen van het condoom voor het neuken zaten 3 minuten, waardoor het halfuurtje tot 33 minuten werd gerokken. Ik wil mijn geld terug of op zijn minst dat je Kathy erbij roept, want ik betaal en wil daarvoor de perfecte service, met 3 uur presales en 2 uur aftersales"
TZ is niet mijn norm, maar in LR zoende ongeveer 90 percent van alle stunners, dus op een zaterdag een 60 stunning grieten die een perfecte service leverden. Maar ja, daar verdwijenen oude gele Nike-T_shirts uit delockers, en de meiden zitten te lang op de toiletten, en ze willen maximum een half uur de bank op ha ha  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #244 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:45:19 »
Kwam net deze tegen ivm het passioneel TZ

[smg id=4063 type=av]

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #245 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:49:48 »
Die kronkelt als een slang rond je leuter denk ik !  :D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #246 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:03:17 »
Je maakt er een karikatuur van.  In ACA heb ik het eens voorgehad.  Een dame TZ niet.  Het antwoord van de theke was: "was het overige van de sessie goed"?  Dat was zo, ik betaalde de dame ook graag maar ging er (de eerste keer in ACA) van uit dat alle dames TZ.  Daarom vroeg ik niets voor het naar kamer gaan.  Blijkt de regel dus niet zo strikt gehanteerd te worden.  Dat is alles wat ik wou zeggen.

In Finca Erotica ging ik eens met een dame die écht niets deed (bij manier van spreken).  Hier kostte het een hele discussie bij de theke.  Voor niets betaal ik geen € 50 en ook niet € 25, waar de discussie naar leidde.  Uiteindelijk kreeg ik gelijk en moest de dame 30' naar kamer met mij en de minimumservice werd haar nog eens benadrukt.  Ik ben een uur met haar op kamer gebleven: zo goed was ze ineens.  Je moet je rechten niet laten afnemen.  Uiteraard doe je alles steeds in alle sereniteit  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #247 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:14:08 »
Uiteindelijk kreeg ik gelijk en moest de dame 30' naar kamer met mij en de minimumservice werd haar nog eens benadrukt.  Ik ben een uur met haar op kamer gebleven: zo goed was ze ineens. 
Ja, en genoten dat je hebt van dat uurtje. Iemand verplichten de kamer op te gaan, en dan een goede service krijgen.
Natuurlijk was ze goed, want als jij nadien nog eens ging klagen, was ze haar werk en inkomsten kwijt.
Mag ik je ook vragen wat je voor dat HEMELS UURTJE dan hebt betaald nadat je bij de theke je gelijk hebt gekregen, lieverd?  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #248 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:23:39 »

Wat ik wel vind is dat het service nivo in het SKW,Duisburg enz.. op geen klote trekt.
Ik bedoel je betaalt in het SKW 50 € voor hoop en al 20 minuten,PMC,geen kussen.
Daarentegen in de Duitse clubs heb je voor die 50€ een half uur minimaal en PZC,kussen etc.. als je de goede dame kiest.


Grtz,Dolfie


In SKW kun je bij de juiste keuze voor €50 ook al een half uur of langer binnen zijn. Ik moet wel toegeven dat het uitzonderingen zijn, maar het gebeurd. En voor de brandstof- en entreekosten voor een saunaclubbezoek, heb ik in SKW minstens 1 maar waarschijnlijk al twee extra bezoeken. Dus ik steun Roberto volledig, ik hoef niet naar Duitsland, ik blijf lekker in het vertrouwde SKW.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #249 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:29:21 »
In SKW kun je bij de juiste keuze voor €50 ook al een half uur of langer binnen zijn. Ik moet wel toegeven dat het uitzonderingen zijn, maar het gebeurd. En voor de brandstof- en entreekosten voor een saunaclubbezoek, heb ik in SKW minstens 1 maar waarschijnlijk al twee extra bezoeken. Dus ik steun Roberto volledig, ik hoef niet naar Duitsland, ik blijf lekker in het vertrouwde SKW.
Elwood, uitzonderingen, die heb je overal he schatje.
We praten over de standaard, en dat is 50 euro voor een kwartiertje tot 20 minnuutjes, end at bevestig je met je posting alleen maar.
Maar je voelt je goed in het skw en je gaat enkel bij de toppers, en daar is niks mis mee.
Alleen zeg ik je, indien je de saunaclubs niet echt kent, kan je moeilijk gaan vergelijken.

50 Cent - Candy Shop ft. Olivia
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #250 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:40:16 »
Ik dacht ook dat je slimmer was, het skw en andere wandelbuurten moet het vooral hebben van mensen die voor een snelle wip gaan, en van eenmalige bezoekers anderzijds. Dus dat ze nu slechte of goede service geven, maakt weinig uit, de wandelaars (95 percent van hen) zien ze toch nooit meer terug, en dan hoef je ook geen kwaliteit aan te bieden.
En neen, ik praat niet enkel over die Meiden, ik haalde hen enkel aan voor hun pijkwaliteiten, als je mijn recensies doorleest weet je wel beter.

Ook in SKW beseffen de meeste Dames dat ze goede service moeten leveren, zodat de klanten terug komen. Zij zien ook een groot aantal vaste wandelaars lopen. Het is gewoon een grote openluchtsaunaclub, zonder entree, en zonder eten of drinken. Daar moet je zelf voor zorgen, maar dat is geen probleem met een aantal goede eet-en drinkgelegenheden in de direkte omgeving.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #251 Gepost op: 30 oktober 2011, 13:43:36 »
De uurprijs + een flinke extra (wou de dame dáárom nog een tweede keer met mij toen en wilden daarom haar vriendinnen ook met mij)  ;)?  De seks was top!  Ik herinner het me nog levendig.  Dát verdient een extra!  De sessie met Mickey van onlangs in PSR ga ik met jaren later niet meer herinneren.  Dat is hét verschil.  De afrekening gebeurt op basis van de geleverde seksprestaties.  De dames weten dat ook  ;).
Uiteindelijk kreeg ik gelijk en moest de dame 30' naar kamer met mij en de minimumservice werd haar nog eens benadrukt.  Ik ben een uur met haar op kamer gebleven: zo goed was ze ineens. 
Ja, en genoten dat je hebt van dat uurtje. Iemand verplichten de kamer op te gaan, en dan een goede service krijgen.
Natuurlijk was ze goed, want als jij nadien nog eens ging klagen, was ze haar werk en inkomsten kwijt.
Mag ik je ook vragen wat je voor dat HEMELS UURTJE dan hebt betaald nadat je bij de theke je gelijk hebt gekregen, lieverd?  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #252 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:11:23 »
Ook in SKW beseffen de meeste Dames dat ze goede service moeten leveren, zodat de klanten terug komen. Zij zien ook een groot aantal vaste wandelaars lopen. Het is gewoon een grote openluchtsaunaclub, zonder entree, en zonder eten of drinken. Daar moet je zelf voor zorgen, maar dat is geen probleem met een aantal goede eet-en drinkgelegenheden in de direkte omgeving.
Dat is echt niet zo Elwood, er zijn misschien 10 toppers, die dat doen, de rest zijn afwerksters grand cru.
Ha ha, het skw een grote openluchtsaunaclub? Je hebt duidelijk nog nooit een saunaclub meegemaakt,anders zou je dat niet zo stellen.  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #253 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:17:27 »
Een zeer sexy dame die ik in Oase enkele keren had gehad was nieuwsgierig naar ramenbuurten in Nederland en speciaal naar de Wallen. Ze had van andere dames die in de Wallen gewerkt hadden begrepen dat je veel meer aan klanten kon verdienen door zaken die in een club doodnormaal zijn, in een ramenbuurt extra geld voor te vragen. En dan heb ik het hier niet over het grote welbekende verschil van pijpen zonder condoom, nee, ze had het over extra geld berekenen om de kleding uit te trekken, de tieten te ontbloten, op de lippen kussen en na 10 minuten vragen of er behoefte was om te verlengen want anders zou de sessie stoppen. Er zouden voldoende klanten zijn die daaraan toegeven (geld bijlappen) en dat zou daarmee dus de norm zijn bij veel dames.


Dat zijn dus de Dames die niet snappen hoe het in raambuurten werkt. Er uiteindelijk geen droog brood meer verdienen, en dan van ellende in een saunaclub moeten gaan werken.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #254 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:19:52 »

Een ander aspect dat in een ramenbuurt afwerksters in de hand werkt, is het vooraf betalen. Dames die hun geld nog niet binnen hebben begrijpen ook dat het ontvangst van het geld problemen kan opleveren wanneer ze er een drama van maken. Ook hebben de meeste dames weinig behoefte aan een eventuele discussie bij de theke. Bij een ramenbuurt is de buit meteen al binnen en dan is het maar te hopen dat de dame jou niet aanmerkt als een eenmalige klant.

Ik mag vrijwel altijd achteraf betalen. Dit is geen enkel probleem. Alle toppers laten achteraf betalen, toch zeker als je al eens binnen bent geweest.