Auteur Topic: Janina (Roemeense)  (gelezen 14505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (Roemeense)
« Gepost op: 3 maart 2015, 16:05:24 »
Gisteren gekamerd met Roemeense Janina.

Ik werd eerst afgeschrikt door haar imposante lengte :o, want met haar hoge schoenen aan torende ze bijna een volledig hoofd boven mij uit , maar toen ze me verzekerde dat ze zonder schoenen 'slechts' 1,73m groot is, liet ik me toch door haar verleiden 8).

Janina is geen typisch KP-meisje, maar het is wel een heel mooie vrouw:  ze is 24 jaar jong, heeft een mooi gezicht, lang blond haar en mooie, blauwe ogen. Janina heeft een paar heel mooie borsten (B75 naar haar zeggen) en een iets vollere, maar lekkere kont. Janina heeft blijkbaar eerder in onder andere LR en YY gewerkt. Ze heeft geen piercings of tattoo’s.

We zijn van ongeveer 18u50 tem 19u20 op kamer geweest. De kamergang was goed zonder meer. Het tongzoenen was voorzichtig en beperkte zich eigenlijk tot spelen met de tippen van de tong. De pijpbeurt was heel goed, al had Janina de handjes iets minder mogen gebruiken.

Het neuken was uitstekend :)). Ik mocht lekker mijn ding doen. Tijdens cowgirl kon ik lekker met Janina haar mooie, stevige borsten spelen, tijdens missio werd het tongzoenen eindelijk iets intiemer en tijdens hondjes mocht ik stevig doorbeuken tot ik uiteindelijk tot een knallend orgasme kwam ;D.

Janina heeft Piet schoongemaakt en we hebben al knuffelend en pratend het half uur mooi vol gemaakt 8).

Herhalingsgevaar: klein. Ik was verliefd op Janina haar mooie borsten en haar volle billen, maar de overall service was toch te vlak en te gemiddeld 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Janina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2015, 10:49:57 »
==> FKK Oase, 3 weeks as Gina?
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2015, 18:21:07 »
Terug in Magnum aanwezig 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum