Auteur Topic: MANUELA (Argentijnse)  (gelezen 11705 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
MANUELA (Argentijnse)
« Gepost op: 11 april 2015, 09:15:55 »

[box title=Manuela]
Land:        Argentiijnse
Taal:         Engels   - Spaans
Leeftijd:   35-40 (?)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m 65
Postuur : normaal
Bh : B cup
Haarkleur : blond
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ   PZC NMC  Likken Vingeren 
[/box]
[box title=extra info]
Leuke MILF die in Spanje woont. Ze komt af en toe voor een paar weken in Duitsland.
Haar service is uitstekend.
[/box]
 

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MANUELA (Argentijnse)
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2015, 12:58:11 »
Manuela (Argentinië) 1,5u

Met verslag Magnum, 24/10/2015: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5217.msg69319#msg69319

Een paar maal kwam ze bij me checken in de lounge. De eerste maal wou ze niet blijven omdat ik anders een erectie zou krijgen terwijl ik wou rusten. Ze zou terugkeren. De tweede maal zei ze gewoon eens dag, geen kamervraag want ze was zelf moe. Zij haar dat ik net een rotsessie had. Gedeelde frustratie. De derde maal was menens en ze bleef. Ik was net half in slaap. Dus ik kreeg een 'ochtenderectie' en ze speelde er op in en begon te teasen. Er volgde een aardige presale van een goed 20 minuten waarbij we de tijd namen. Het was op dat moment van de nacht dat het uur veranderde en er een uur meer was, daar hielden we dus rekening mee. We begonnen rond 3u (dat 2u werd). Hier was ze correct, geen verrassingen. De kamer was ik weet niet meer waar, alleen dat het bed erg groot was en we veel speelruimte hadden om te rollebollen.

Deze dame is een MILF van Spanje maar komt oorspronkelijk van Argentinië. Af en toe keert ze naar Spanje terug en doet hier in Duitsland haar werk. Met Manuela kan je praten, strelen, vrijen en tongzoenen à volonté. De seks is zacht en lief. Alles bij haar ademt goede service. Wat een verademing na de slechtste sessie van dit weekend met die Russin. Ik had echter alweer moeite ondanks haar zeer goede inspanningen. Wat wil je: dit is kamergang zeven in het holst in de nacht terwijl ik in m'n bed moest zitten. De vermoeidheid speelde dus een rol. Na veel moeite wat gestopt en dan haar doggy genomen. Ook dit weer lukte het sneller. Ze heeft echt een prachtlichaam ook vanuit doggy heerlijk om zien en voelen. Een geluk maar ik heb toch liever elk ander standje dat ik hun mooie gezicht kan zien. Doggy is echt de laatste redding. Alleen jammer dat het hier ook moest gebeuren. Ik was erg moe en er was weinig tijd voor nagenieten. Maar bij haar heb ik vooral genoten van een prachtig voorspel en een eerder ontspannende kamergang dat het weekend afsloot. Maar het deed me wel zwaar off-budget schieten terwijl ik dat al was. Weer 150€ van de Magnum-cashmachien gehaald om deze dame te vogelen. Geen tijd meer voor massage zelfs niet in 1,5u en dus gingen we na de betaling elks weegs. Ik kwam ze nog wel tegen als ik een drank haalde en dan zoende ze en lachte ze me toe. Verder bleef ik weer ronde de lounge bivakkeren.

Positief:
* GFE aangelegd, doet veel TZ, een vrouw waarmee je vrijt
* Neemt de tijd, goede presales
* Lieve MILF, goede gesprekspartner
* mooi lichaam
* goed voorspel

Neutraal:
* Duidelijk ouder (40+?) dus wie dat niet ontziet of al MILF-liefhebber is, is dit een voordeel

Score: ****
« Laatst bewerkt op: 4 november 2015, 13:27:26 door Vazkor »