Auteur Topic: Julia (Roemeense)  (gelezen 4954 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Julia (Roemeense)
« Gepost op: 11 juli 2015, 10:58:09 »
[box title=JULIA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels, Duits
Leeftijd:         33 :o
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Vingeren GFE PSE Massage
[box title=extra info]
Op 1 na oudste vrouw die ik ooit geneukt heb :-\. Heel goede service. Zalige pijptechniek.
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Julia (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2015, 21:49:42 »
Mijn 3de kamergang gisteren in Magnum was met Roemeense Julia.

Julia heeft een mooi gezicht, bruine ogen, lang bruin haar en een stralende glimlach. Ze heeft een mooi gebruind lichaam, normale lichaamsbouw, een lekkere kont en een mooie C-cup die weliswaar een beetje hangt. Julia is 1,65m groot. Geen piercings of tattoo's.

Nedloveffk en waren aan het genieten van een groepje dansende meiden, tot Roemeense Julia, met wie ik eerder op de dag al meermaals ondeugende blikken had uitgewisseld, plots neus aan neus met me stond. Mijn collega ijsbeer verkoos het ruime sop en daar zat ik dus weer met een meid alleen aan de bar.

Ik gaf Julia aan dat ik nog maar net gegeten had en nog even moest uitbuiken, maar dat bleek geen probleem te zijn voor haar. We verplaatsten ons naar een privatere ruimte, waar we zeker 40 minuten gezellig praatten, knuffelden, zoenden en waar Julia regelmatig controleerde of ze leven in Piet kon krijgen. Het antwoord was telkens ja  .

Ik was na een uitstekende presale helemaal verkocht, maar er was 1 klein probleempje: Julia bleek 33  jaar oud (of moet ik toch zeggen: jong) te zijn. Mijn eigen mevrouw KanariePiet is ‘amper’ 31 jaar jong en in mijn ganse leven had ik tot voor gisteren nog maar 1 vrouw geneukt die ouder was dan 31, dus ik zat toch met twijfels.

Gelukkig vermande ik me net op tijd, bandde ik het idee dat Julia al oma had kunnen zijn  (jaja het gebeurt, ik ken zo zelfs een meid) uit mijn hoofd en trok ik toch met haar op kamer. En dat heb ik me niet beklaagd!

Julia tongzoent lekker maar iets te voorzichtig en niet lang genoeg. Haar pijpbeurt was echter van uitzonderlijke kwaliteit. Ik kan niet echt beschrijven wat ze allemaal deed. Laat me het er op houden dat zowel kleine Piet als ik het enorm apprecieerden en dat Julia me, had ik haar laten doen, probleemloos had kunnen klaar pijpen .

Ik wou Julia echter absoluut neuken, dus condoompje om kleine Piet en zij me in een reverse cowgirl bestegen. Julia is zeker 10 minuten stevig doorgegaan. Wat een conditie heeft die meid voor een 33-jarige  !

Klaarkomen zal ik niet snel tijdens een reserve cowgirl, dus, hoewel ik er van genoot toch maar overgeschakeld op hondjes en ja hoor: het was maar een kwestie van tijd eer dat 3de orgasme van de dag een feit was .

Piet schoongemaakt, nog een beetje gezoend en we hebben de kamer ergens rond minuut 25 verlaten. Ikke weer heel tevreden.

Herhalingsgevaar: ondanks haar gezegende leeftijd héél groot  ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum