Auteur Topic: Sashya (of zoiets, van Ghana)  (gelezen 5905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sashya (of zoiets, van Ghana)
« Gepost op: 4 november 2015, 13:22:36 »

[box title=Sashya]
Land:             Ghana
Taal:              Engels, Frans
Leeftijd:         Twenty-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken GFE light
[/box]
[box title=pro en contra]

Positief:
* GFE aangelegd, doet TZ
* Neemt de tijd, goede presales
* Lieve meid,
* mooi lichaam, volle lippen

Negatief:
* Wat opdringerig
* Glijmiddel-meid
* Onderhandelende meid ook onder de sessie.

[/box]
[box title=extra info]
klampt je aan, wees assertief of meer dan ik althans...
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sashya (of zoiets, van Ghana)
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2015, 13:25:05 »
 Sashya (of zoiets, Ghana) 1u

Met verslag Magnum, 24/10/2015: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5217.msg69319#msg69319

Ik werd op de gang, een van de zovele daar, tegengehouden door de Ghanese Sashya. Mooie grote lippen, lekker lijf. Ze zou me rondleiden maar dat deed ze niet, ze bacht me naar de sofa waar ik me met een excuus weer wegging. Een zwak excuus want ze wachtte me er op en schaakte me richting sofa. We praatten wat en haar hand ging gaandeweg pikwaarts en streelde me daar en tongzoende me. Het werd dus een kamergang en op hotelkamer 20 wou ze er plots een uur van maken. Dat werd met onderhandelen 45 min. à 75€ die later toch weer een uur werd van 100€. Op zich was de kamer niet slecht, bovengemiddeld. Er was wat onduidelijkheid met wat ik wenste als voorspel maar eens ze het snapte, deed ze alles perfect. We deden daarna het standje waarbij zij on top was. Ik neukte me in 't zweet en het werd snel erg warm in de kamer waardoor een venster open moest. We haalden ook wat te drinken in de bar.

In de kamer was het nadeel dat het licht vanachter op haar viel en ik weinig zag, ze was in schaduw gehuld. Dat ging hier niet goed komen. Ik stelde voor om te keren dwz ander eind van het bed met ons smoelen naar de deur en het licht ernaast ipv het venster en ik zag ze me in volle schoonheid berijden. Plots ging alles veel beter en kwam ik sneller klaar. Geen slechte kamergang maar ook niet de beste. Enige wrevel mijnerzijds is dat ik niet voor het eerst langer nodig had klaar te komen: 45min werd toch 1u. Haar schuld was het niet al gebruikt ook zij dat verdomde glijmiddel vaak.
 
Score: ***