Auteur Topic: Nieuwsberichten Magnum  (gelezen 75859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Gepost op: 9 december 2012, 20:23:16 »
Misschien een apart sticky van maken?



Eten niet meer inbegrepen in de inkomprijs vanaf 08/12/12.


Sinds gisteren zit het eten à la carte niet meer inbegrepen in de inkomprijs. Je kan naar hartelust consumeren van de hapjes die geserveerd worden in de koeltoog en de warhoudbakken, dat wel. Dat is echter niet genoeg om je dagje mee door te komen. (Voorlopig?) is het wel zo dat je bij je dagkaart een geschenkbon in de vorm van een chipkaart krijgt ter waarde van € 20. Als je voor meer dan twintig euro van de kaart consumeert, betaal je bij het buitengaan bij. Met een beetje telwerk kan je van die € 20 wel een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht oppeuzelen. De prijzen à la carte vallen goedkoper uit dan in een doorsnee restaurant. Zo kost een biefstuk met salade en kroketten of frieten € 12. Wild daarentegen kost € 32. Alle nagerechten kosten € 3. De voorgerechten kosten tussen € 4 en € 8. Wie graag spaghetti eet kan vier keer spaghetti eten (€ 5). De porties zijn niet klein en het eten is erg lekker (beter dan bijvoorbeeld in PSR).
 
Nog even melden ook dat de inkomprijs vanaf opening tot in de loop van de avond (uur afhankelijk van de toeloop van de mannen) € 50 bedraagt. Na een bepaalt uur 's avonds wordt de prijs opgetrokken naar € 75. Meestal wordt hiertoe beslist als er messe is in de buurt van de club. Pikant detail hierbij is dat de meeste en mooiste vrouwen pas na 19:00 binnenkomen.
 Komt bij mij natuurlijk spontaan de vraag op (iets voor de mod's om op te antwoorden): je komt met je vrijkaartje 's avonds aan op het moment dat er beslist is om de prijs op te trekken naar € 75, betaal je dan bovenop je vrijkaartje € 25 of niet  ;) ?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2012, 20:34:35 »
De porties zijn niet klein en het eten is erg lekker (beter dan bijvoorbeeld in PSR).
De porties zijn volgens mij erg klein, je moet er soms uren op wachten en het eten in PSR is tien maal lekkerder en de bediening tien maal beter.


Verder maak ik er een sticky van  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2012, 21:38:31 »
Heren, rakkers,


Ik dacht ik kijk eens op de website van Magnum. Deze is of was erg beperkt, maar nu zelfs 2 pagina's groot, en voorheen slechts 1. Daarin zijn ze zeg maar gerust behoorlijk beperkt.


Over de nieuwe entree en over het nieuwe menu systeem las ik niets, wel zag ik dat op elke dag nu van 11:00 's morgens tot 05:00 's nachts open is en op vrijdag en zaterdag zelfs tot 07:00 's morgens.


Gezien de enorme verruiming van de openingstijden zal daarom de electronische eetkaart zijn bedacht. 20 uur open zijn dat is mijns inziens nog nergens vertoond  :o [size=78%].[/size]


Ik denk overigens dat dit vooral erg slopend gaat worden voor de dames en hun humeur. In mijn ogen is het geen goed idee, ik zie Magnum als een leuke relaxxxclub en een mix tussen PSR het eten en GT hoeveelheid dames en een beetje de barsfeer van LR.


Ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken, ik hoop goed, want ik vond het er de keren dat ik er was leuk, maar ik vrees dat het geen goed effect gaat hebben. Zeker de messe prijs is wat raar, want ik als Nederbelg heb geen idee wanneer het Messe is en dan weet ik ook niet wat de entree prijs gaat zijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2012, 23:15:26 »
Zeker de messe prijs is wat raar, want ik als Nederbelg heb geen idee wanneer het Messe is en dan weet ik ook niet wat de entree prijs gaat zijn.
http://www.messe-duesseldorf.de/uptodate/cipp/uptodate/pub2/md_events,menu,main.md_events/lang,d

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #4 Gepost op: 9 december 2012, 23:16:24 »
Ik ben geen manager van Magnum, maar volgens mij spelen ze in op de nieuwe openingsuren.
Je kan nu gerust een weekendje naar Magnum voor 100 euro.
Je gaat zaterdagmorgen om 7 uur buiten, je kruipt in je wagen, slaapt 4 uur en gaat terug binnen.
En inderdaad, dan kan je 40 uur in een club vertoeven voor 100 euro, en dan kan je inderdaad veel opgevreten krijgen.


Maar of dit nu de juiste manier is om de zaken aan te pakken, ik betwijfel het.
Ik wil niet bij het verlaten van de zaak voor verrassingen staan over wat ik heb opgevreten.
Ik heb het al lastig genoeg met te tellen of ik genoeg geld bij heb om de kamer nog eens op te kruipen, ik wil me geen zorgen meer maken over de kosten voor de freet bij het buiten gaan. Voor mij alvast geen goed nieuws, ik wil een club die all-in prijzen hanteert.


Maar goed, als ze 20 uur per dag gaan openen , moeten ze iets doen, en klaarblijkelijk hebben ze voor deze oplossing gekozen.
Ik vind een club openen tot 7 uur 's morgens trouwens al te gek voor woorden, maar nogmaals, ik ben geen manager.


We zien we in de toekomst hoe de verwarring gaat toeslaan.


En als bijkomende moeilijkheid,n de service van het eten is je neit van dat, ik heb de twee maal dat ik aanwezig was de carpaccio rare sprongen  zien maken, meer dan een uur moeten wachten op een voorgerecht en drie keer moeten bestellen, en de wafels zijn nooit toegekomen en soms brachten ze vier wafels in plaats van twee.
Dat gaat mijns inziens voor werwarring en frustratie zorgen bij het buitengaan van de club..


Tenslotte ga ik helemaal NIET akkoord met de visie van SEF, volgens mij is het eten in PSR veel en veel beter, en vooral de organisatie. Je bestelt en je moet je haasten naar de keuken. In Magnum bestel je en kan je gokken dat het eten al dan niet gaat komen... .


We zullen in de nabije toekomst wel zien en lezen hoe dit verder evolueert...


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #5 Gepost op: 9 december 2012, 23:17:20 »
Zeker de messe prijs is wat raar, want ik als Nederbelg heb geen idee wanneer het Messe is en dan weet ik ook niet wat de entree prijs gaat zijn.
http://www.messe-duesseldorf.de/uptodate/cipp/uptodate/pub2/md_events,menu,main.md_events/lang,d
Goed zo, maar gaat iedere bezoeker van Magnum eerst die website raadplegen? Ik vrees ervoor, ik alvast niet... .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2012, 23:23:57 »

Tenslotte ga ik helemaal NIET akkoord met de visie van SEF, volgens mij is het eten in PSR veel en veel beter, en vooral de organisatie. Je bestelt en je moet je haasten naar de keuken. In Magnum bestel je en kan je gokken dat het eten al dan niet gaat komen... .

Ik ben in november / december drie keer geweest. Ik heb nooit problemen gehad met de service. Vrijdag, na 10 minuten was het eten klaar.

En het was lekker.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2012, 23:26:27 »

Tenslotte ga ik helemaal NIET akkoord met de visie van SEF, volgens mij is het eten in PSR veel en veel beter, en vooral de organisatie. Je bestelt en je moet je haasten naar de keuken. In Magnum bestel je en kan je gokken dat het eten al dan niet gaat komen... .

Ik ben in november / december drie keer geweest. Ik heb nooit problemen gehad met de service. Vrijdag, na 10 minuten was het eten klaar.

Dat geloof ik best, maar ik wel, iedere keer, en het laatste waar ik me zorgen over wil maken in een hoerentent is de freet  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #8 Gepost op: 9 december 2012, 23:38:44 »
Ik kan heel kort zijn:


Ik ben 2 keer geweest met SM en 2 keer hebben we veel tijd en problemen gehad om om eten te verkrijgen.
Ook de dame waar ik mee was heeft een half uur zitten wachten en ook niets gekregen.


Het kan incidenteel zijn, maar gezien mijn ervaring geloof ik dat niet. In mijn ogen trekt de bediening op niets. Het eten is overigens wel lekker als je het uiteindelijk krijgt, dat wel. De hoofmenu's zijn maar erg klein die kan ik gemakkelijk 3 op, zonder met mijn ogen te knipperen. Afrekenen per menu, met deze bediening, dat wordt oorlog want ik reken pas af als ik het krijg niet als ik het bestel, want die homo heeft me in die 2 keer te vaak laten zitten.


En inderdaad ik ga geen messe kalender aflopen om te kijken welk prijs het gaat zijn, noem mij lui, maar ik zie dat niet als een deel van de voorpret.


De pluspunten daarin tegen vind ik genoeg dames, mooi terras, fijne whirlpool en bar met acceptabel geluid. Ook kun je achter in een soort van huiskamer aan een bruin cafe hangen, alleen het biljart voor driebanden ontbreekt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #9 Gepost op: 10 december 2012, 00:38:55 »
Ben de afgelopen weken enkele keren geweest dat er messe was. Op YBF las ik dat een aantal mensen zich geirriteerd hadden aan de prijsstijging tot 75 euro tijdens de messedagen. Desondanks hoefde ik op die dagen maar 50 af te rekenen.
Ik verwacht dat het niet zo'n vaart zal lopen met die prijsstijging tijdens messen. Kom je er vaker en herkennen ze je dan hoef je denk ik niet de toeristenprijs van 75 te betalen. Maar je weet maar nooit. Aan de andere kant verruimt een onduidelijke prijsstructuur de mogelijkheden van wasmechanismes ;)

Wat het eten betreft is het chaotisch bij Magnum. Vaak wordt je wel bediend binnen 10 minuten. Als het wat drukker wordt treedt enige chaos op en is het mogelijk dat je meer dan een half uur er op moet wachten en als je het personeel vraagt of het nog lang gaat duren en ze noteren weer wat je besteld had, kan het zomaar gebeuren dat je plotseling twee maal hetzelfde gerecht krijgt. Mijn ervaring is verder dat als je Joerie (de homo kelner) laat merken er niet al te zwaar aan te tillen en het te begrijpen gezien de drukte, dat het eten vaak redelijk snel aankomt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #10 Gepost op: 10 december 2012, 00:42:40 »
Mijn ervaring is verder dat als je Joerie (de homo kelner) laat merken er niet al te zwaar aan te tillen en het te begrijpen gezien de drukte, dat het eten vaak veel sneller aankomt.
Je kan ook op de homo kruipen, dan krijg je zeker je eten op tijd, maar geef mij maar een transke MET tetten  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #11 Gepost op: 10 december 2012, 00:44:22 »

Wat het eten betreft is het chaotisch bij Magnum. Vaak wordt je wel bediend binnen 10 minuten. Als het wat drukker wordt treedt enige chaos op en is het mogelijk dat je meer dan een half uur er op moet wachten en als je het personeel vraagt of het nog lang gaat duren en ze noteren weer wat je besteld had, kan het zomaar gebeuren dat je plotseling twee maal hetzelfde gerecht krijgt. Mijn ervaring is verder dat als je Joerie (de homo kelner) laat merken er niet al te zwaar aan te tillen en het te begrijpen gezien de drukte, dat het eten vaak veel sneller aankomt.

Ik heb geen behoefte om te sjanzen met Joerie, hij maakt er een puinhoop van en zijn bediening is vooral voor overduidelijk hetrogasten duidelijk minder klantvriendelijk.
Ofwel Pica onderkent dat de homoober onprofessioneel is en aanzien Pica hier vaak komt bevestigd dit de ervaring van de 2 keer dat wij er waren. Het is geen incident, het is systematisch.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #12 Gepost op: 10 december 2012, 00:48:03 »
NIEUWSFLASH  ... PICA DRAAIT JOERIE DE BALLENJONGEN BINNEN EN KRIJGT ZO OP TIJD ZIJN FREET ...    >:D >:D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #13 Gepost op: 10 december 2012, 00:48:11 »
Hahaha, ach homo's zijn vaak wel leuke sociale mensen. Maar voor mij is alleen een 100% vrouw interessant, dus ook geen transkes met of zonder tetten  ;D.

Mijn ervaring is verder dat als je Joerie (de homo kelner) laat merken er niet al te zwaar aan te tillen en het te begrijpen gezien de drukte, dat het eten vaak veel sneller aankomt.
Je kan ook op de homo kruipen, dan krijg je zeker je eten op tijd, maar geef mij maar een transke MET tetten  >:D

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #14 Gepost op: 10 december 2012, 00:52:24 »
Hahaha, ach homo's zijn vaak wel leuke sociale mensen. Maar voor mij is alleen een 100% vrouw interessant, dus ook geen transkes met of zonder tetten  ;D .

Mijn ervaring is verder dat als je Joerie (de homo kelner) laat merken er niet al te zwaar aan te tillen en het te begrijpen gezien de drukte, dat het eten vaak veel sneller aankomt.
Je kan ook op de homo kruipen, dan krijg je zeker je eten op tijd, maar geef mij maar een transke MET tetten  >:D


Voor mij is in het restaurant van een hoerentent de freet interessant. Het moet goed zijn en je moet het ook krijgen. Als ik het niet krijg is het bij mij niet goed.


En of een homo het brengt of een boerentrien of een polderknol of ik moet het zelf opscheppen dat zal me compleet worst zijn.


Ik wil lekker eten en ik wil er geen uren op wachten en al helemaal niet met een sociale homo sjanzen.


Als ze de freet niet normaal kunnen organiseren is het voor mij geen optie, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.