Auteur Topic: Nieuwsberichten Magnum  (gelezen 75867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #60 Gepost op: 19 juni 2013, 17:04:48 »
Ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat VANAVOND 19/06 TUSSEN 20.00 en 00.00 de entree in Magnum gratis is.
Je moet dan wel het Password CARROLL gebruiken voor de zekerheid.
Deze actie zou zijn ivm. de verjaardag van een van de managers of eigenaren van deze club.
Een keiharde garantie heb ik niet maar mocht je in de buurt zijn of het is niet zo ver rijden voor je zou ik toch wel een gokje wagen.

Met voldoende zware shag op zak en maar ook met Koos Alberts door de speakers en niet in een Mercedes ml maar in mijn wrakke busje gaat deze budgteneuker nu richting Magnum.

U hoort van mij.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #61 Gepost op: 19 juni 2013, 17:35:48 »
Ik hoop toch wel dat je het tussen 20.00 en 00.00 gedeelte gelezen hebt he  :017:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #62 Gepost op: 20 juni 2013, 14:16:23 »
Waar ik dan weer in een andere tent hoorde dat het van 23:00 - 02:00 was.  In dat geval was ie zéker te vroeg  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Save Willy...
« Reactie #63 Gepost op: 20 juni 2013, 14:47:49 »
Gisteren met Koos Alberts naar Magnum een club die anders voor ons armoedzaaiers buiten bereik ligt.
Maar nu was Willy jarig en dat wilden we niet missen, omdat we hem zo goed kenden was voor ons de entree gratis.

Wijze Grijze zou ook komen en dat PP er was daar hoefden we geeneens over na te denken deze TUV club en dames tester was natuurlijk ook van de partij. Ook zagen we Smouse weer eens, sinds we niet meer betrokken zijn bij de opleiding van nieuwe dvpeees in de DVP academie in Willich, zien we die nooit meer en zoals ze bij ons in Brabant zeggen tis un goei menneke en het was leuk om em weer te zien. Het was gezellig met de heren kletsen in een ontspannen sfeer en we hebben samen wat gegeten.

Het eten was zoals altijd in Magnum zeer goed, het gepuzzel is voor de echte food junks tenenkrommend maar net als mij kunnen ze wel een kilootje hier en daar kwijt dus dat maakt niet uit. Naast ala carte was er nog finger food en ook 3 gerechten die in warm houd bakken werden gepresenteerd gedurende de hele openingstijd van Magnum...zeer smakelijk en ik heb geeneens a la carte besteld.

Het aandeel ollanders die toch erg van gratis houden was best wel laag.Het was helemaal niet druk in Magnum, schat 30 dames en evenveel beren. En dat is eigenlijk te weinig voor een leuke sfeer, Magnum is het leukst op een vrijdag of zaterdag avond.
Dan zijn er veel meer vrouwen en veel meer kerels en is er een DJ. En is the place buzzing with life..but not as we know it.

Wat me wel opvalt in Magnum is de relaxte sfeer door gehele de club, dat spreekt mij iedere keer aan. Geen arrogante dames en gezellig pre salen is zeer goed mogelijk. Ook is de variatie in de nationaliteiten in de line up best wel goed. Het is niet zo een eenzijdig ce face feestje als elders in vele clubs.

Ik liep de eerste bar binnen en wie zag ik in de armen van een mede bezoeker..mijn schatzi Nora uit die opleidings hut in Wilich..ik heb een zwak voor haar dat weet ze en ze lachte zo open en hartverwarmend, mijn entree kon niet beter, als snel maakte ze zich los en kwam Koos Alberts en mijn opzoeken op het terras. Het was zeer leuk haar weer te zien en ze zag er erg leuk uit vanavond. Ik wilde met haar gaan maar eerst even kletsen en wat eten met de andere bekende heren. Maar zoals vaak in clubs het komt anders. Ik zou haar niet meer zien.

Optisch viel het tegen. Maar in de NRW clubs lopen naar mijn vaste overtuiging toch maar de B en C categorie rond want de modells zitten elders waar meer geld te verdienen is, waarbij de uitzonderingen de regel bevestigen. Hier ook weer leuke meiden maar allemaal girls next door en niks bijzonders gezien. Vond nigeriaanse Melissa en haar nichtje die vandaag gaat beginnen in Villa Vertigo nog de knapsten die er rondliepen samen met een Filipijnse 100% compatible voor dwergwerpen dat nu helaas verboden is in dit deel van de wereld. Ik maakte een stom grapje, maar ik was niet meer helemaal nuchter en noemde haar Mi Hoen en ze zei met pit I am not from China I am Filipino and my name is.. (vergeten ik moet haar straks weer Mi Hoen noemen, ja ik weet dat is niet politiek correct)...hahaha ze had me al een gedeelte gewonnen ze heeft pit dat mag ik wel, en ik vind het een bijzonder knap kind vrouwtje ( lichaam van een klein meisje a la Roxy uit fkk Van Goch die nu en beter leven leid)en sluit niet uit dat ik eens met haar ga..maar ze lijkt me een beetje profie maar wie weet is er contact mogelijk buiten het zakelijke een eerste vereiste voor een kamergang bij mij.

Willy kreeg zijn verdiende show, met wat vuurspuwen maar toen ze zo zijn sigaret wilden aanblazen was m ineens weg en daarna kreeg hij een strip en lap dance aangeboden, en stond hij goed voor lul, hij vond het al snel niet zo leuk meer en de meiden missie was geslaagd. Ik kreeg flashbacks naar de tearjerker Save Willy, die Walt Disney film met een orka in de hoodrol, maar verloste hem niet uit zijn lijden dan was ik dadelijk zelf slachtoffer.Maar Willy had mijn hulp uiteindelijk niet nodig bevrijde zichzelf en sloeg zich er moedig doorheen.

Ik stond tijdens die show te geilen met mijn schatje van de Vulkaan..de donkere slanke sexy Melissa, ze hing constant op en aan me..ik heb al veel gekke dingen met haar meegemaakt en als ik haar zie hangt er iets in de lucht, mijn handen gleden overal over en naar binnen, terwijl iedereen naar de show keek, ze was weer goed nat zoals altijd, het is een geile tante een beetje nymfo als het klikt, ze moest lachen ze was en is een beetje shy, kussen, een beetje tongen, ik was er klaar voor en probeerde nog I come to you in one hour maar ze liet me niet meer gaan, ging met me mee bier halen en ik gaf me na een leuk voorspel snel gewonnen.
Mijn date met Melissa was heel goed, alles eromheen meewegend had ik het precies zoals ik het wil, lekker natuurlijk voorspel, erotiserend en mij ladend, samen douchen vooraf en achteraf, geen tijdsdruk, een cadeautje erbij van Melissa en een lekkere bevredigende kamer gang en zeer leuke aftersales op de kamer al.

Bij Melissa merk je lichamelijk snel of je op de juiste knoppen drukt.

Ik was 2 uur met Melissa op de kamer, de stoeipartij bij open raam was goed en het vervolg ook leuk, heb haar een massage gegeven en nog een uur liggen na genieten met haar...daarna even samen douchen....een leuke vrouw die me betoverd met dat slanke gladde bounty lijf en nog heel veel non profie trekje heeft om het voor mij leuk te houden.

Afrekening zeer coulant hahaha maar BP is een armoedzaaier dat wist ze nog wel. En als ik een massage geef en wat lig te praten op de kamer ga ik natuurlijk niet betalen voor die tijd.


Ik was eigenlijk klaar voor de avond, ik trof Koos Alberts in de hoofdruimte en nog even probeerde ik een intelligent gesprek met WG aan te knopen, als de eminence grise van dit forum er is kun je natuurlijk veel leren, maar er kwam niks zinnigs meer uit mijn hoofd, En WG had zijn prioriteiten op orde want toen PP's schatje van de avond voorbij kwam zag ik zijn ogen als een laser zich op haar richten, en hij werd helemaal onrustig, en van zijn kant was een intelligent gesprek niet meer mogelijk, de deze 2 vissen absoluut in dezelfde vijver.
Melissa had mijn brein laten spinnen een beetje en ik was klaar,ik heb nog getwijfeld over haar lekkere nichtje van 18 jaar, echt een heel knap nigeriaantje uit Jamaica, maar weten wanneer het genoeg is leer je uiteindelijk wel. Het zou toch niks mee toevoegen aan een leuke avond, ik was niet echt geladen meer en het zou enkel een verslavings -en gewoonte boeking zijn.
Koos Alberts -ik heb hem nog nooit dronken gezien maar nu was m er niet ver vanaf-, en voor het eerst hoorde ik m zeggen ik heb t helemaal gehad, samen uit samen thuis, geld voor echte kerels altijd ( lees je mee.....?), dus we gingen en zagen -ouderwets- de zon weer eens opkomen.

Het was dus weer eens een ouderwets nachtje doorhalen in Magnum samen met Koos Alberts de vrouwen magneet, WG de filosoof, PP de TUV Club en Muschi tester en Smouse onze gezellige brabantse brother in arms en gfe zoeker.

Willy nogmaals HAPPY BIRTHDAY, je hebt ons een leuk cadeautje gegeven, succes in je mooie clubje en volgend jaar zijn we er weer bij.
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2013, 14:55:53 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Razzia in Magnum
« Reactie #64 Gepost op: 11 juli 2013, 22:08:08 »
In Magnum is er een razzia. Bij mijn aankomst om 20.30 waren redelijk veel politiewagens buiten. Een 20tal dames stonden buiten gekleed. Politie scheen al 3 uur eerder gearriveerd te zijn. Om toch te kunnen 'poppen' ben ik maar doorgereden naar Dolce Vita.  8)
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2013, 22:17:57 door Picasso »

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #65 Gepost op: 15 juli 2013, 18:29:30 »
Good saturday night in Magnum but after the raid of polizei , This club lost some girls like estefania (back to ACA) because club do not pay taxes for girls in their entrance price.
I met guys from Paris and Picasso too.
I talked to so many girls and I fucked Ina.de ,Daniela.bu and Sabrina.ru. Three times so nice.
Outside of bedroom, great times with Diana.ro, Bianca.ro, Dilara.tur and lot of other girls.
Back To france at 6 after the sun goes up.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Silvester Party
« Reactie #66 Gepost op: 26 december 2013, 16:40:02 »
Der Klub kündigt eine Silvester Party in seiner Webseite an. Darauf wird aber kein Preis hingewiesen. Deshalb habe ich heute den Klub angerufen. Ich habe die Auskunft erhalten, dass der Eintrittspreis 70 € beträgt.

The club announces a Silvester Party on his website, but doesn't give any information about the price. So I called them today, in order to get some more informations. They told me that it will cost 70 € to get access to the club that day.
« Laatst bewerkt op: 26 december 2013, 16:47:42 door le Seigneur des anus »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #67 Gepost op: 26 december 2013, 17:48:24 »
De club is gek dat geld zijn ze gewoon niet waard boycotten die hap daar word steeds gekker.
Al die vreemde prijs constructies in FKK land word er niet goed van de prijs veranderen ze van dag tot dag. in 2014 oa. bij planet eden, haus panthera, nu weer 70 euro voor een party in de magnum. En dan te bedenken dat de prijs verhoging naar 60 euro entree van the big 4 GT,YY,VV,PHG pas een jaar oud is afwachten wanneer GT het niveau dan ook naar 70 euro entree gaat tillen  :098:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #68 Gepost op: 26 december 2013, 18:15:05 »
Prijzen wijzigen inderdaad nogal eens, en steeds rapper. Er komt misschien nog eens een tijd dat de prijs per persoon of tijd dat je aankomt verschillend gaat zijn, daar lijkt het bijna op.


En bij al die veranderingen moet je ook nog uitzoeken of je gewoon kan eten, of dat het gelimiteerd is of dat je dat bij moet betalen.


Helaas dit word steeds "wilder"en je hebt nu inderdaad alleen al een forum nodig om te weten welke club welke prijs vraagt op welke dag en welk maaltijdensysteem er aangehouden word.


Vroeger was alles simpel, nu word het uitzoeken voor degene die zich niet wil laten verrassen. En wij meenden dat met de tijd alles beter werd, want met forums kon je al uitzoeken welke services een dame gaf en of die je wel of niet aanstonden.


In mijn ogen is het beste als een club niet vaak of snel van prijs of voedselvoorziening wijzigd, maar goed dat is slechts mijn mening. Met deze dagen zeker zo rond kerst en Silvester zal het gewoon (even) spoorzoeken zijn vrees is en temeer omdat het dan nog  lastiger is om dan in te schatten welke dames er zullen zijn. Goed zo kun je deze vrije dagen ook wel vullen natuurlijk  ;) .

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #69 Gepost op: 26 december 2013, 19:02:14 »
Op zich is het natuurlijk niet gek en niet nieuw dat prijzen aangepast worden naar vraag.  In de hotelbranche betaal je in juli en augustus ook tot drie keer meer dan in november, ook in de warme landen.
We moeten er ook even rekening mee houden dat het (nog steeds) crisis is en dat de clubs hun prijzen gedurende een tiental jaren niet verhoogd hebben.  Neem nog maar simpel de Belgische Spoorwegen: ondermaats, slecht, (vuil, onstipt...) en zij verhogen ook elk jaar hun prijs met ongeveer 2 %.
Op zich vond ik het dan ook zo gek nog niet toen ik plots las dat je in Planet Eden op vrijdag en zaterdag 20 % meer inkom moet gaan betalen.
Eigenlijk hebben we dus geen punt als we reclameren over prijsverhogingen.  Trouwens, prijsverhogingen op party's is niets nieuws.  Erger wordt het natuurlijk als je 25 % meer moet betalen voor een beloofde meerwaarde (reuzengrote kerstbuffet) en dat je die meerprijs bij het buitengaan niet terugkrijgt als het buffet geschrapt wordt.  (Meegemaakt afgelopen kerstavond in Planet Eden; daar zien ze me dus een tijdlang niet meer.)

Over prijsverlagingen wordt nooit wat gezegd.  Logisch misschien maar als je op een maandagvoormiddag tegen een gunstprijs binnen mag, zegt niemand wat.  Dat doen ze om op een dag dat er hoegenaamd geen volk komt (en toch alles moet draaien = kosten) toch nog wat volk te zien.  Als dan plots op een party of op een weekenddag (als de club toch al nokvol zit) de prijs wat verhoogd wordt, hoef je ook niet te zeuren.  Da's eigenlijk normaal.  Vraag versus aanbod.  Is overal zo.

Tenslotte: je bepaalt nog altijd zelf wat je wil krijgen voor welke prijs.  Voor mij is het al lang een uitgemaakte zaak dat ik geen € 60 betaal voor een overvolle tent, lange wachttijden voor een kamer, middelmatig voedsel....  Of GT dus € 70 of € 60 vraagt, maakt me niet uit.  € 79 of € 70 of € 65 betaal ik met veel plezier voor Paradise, Sakura of Sharks.  Je moet dat zelf uitmaken.  Het stomste is natuurlijk om hier te reclameren en toch de club te blijven bezoeken, als je het mij vraagt, ik begrijp dat totaal niet. 

Noot: Samya houdt voor de eerste keer een oudejaarsparty en vraagt meteen € 99 inkom.  Ze hebben geen ervaring en vorige oudejaarsparty's in andere clubs hebben pijnlijk doen uitkomen dat er veel te weinig dames waren.  Sharks houdt dit jaar ook weer een eindejaarsparty en vraagt € 100 inkom.  Daarvan weet ik echter (van vorig jaar) dat er 120 dames zullen zijn, eten als op een bruiloftsfeest,....  Mijn keuze is snel gemaakt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #70 Gepost op: 26 december 2013, 19:32:50 »
Noot: Samya houdt voor de eerste keer een oudejaarsparty en vraagt meteen € 99 inkom.  Ze hebben geen ervaring en vorige oudejaarsparty's in andere clubs hebben pijnlijk doen uitkomen dat er veel te weinig dames waren.   
Bij Samya, 99 euro maar de alcools (niet alleen bier) zullen gratis zijn. Dus, niet overdreven, volgens mij   8) En jij mag nog naar Mondial op 01/01 gaan...


Citaat
Liebe Freunde des Samya Clubs,

dieses Jahr hat das Samya zum ersten Mal Sylvester (31.1.20013) geöffnet !!

Es steigt die große Samya Sylvester-Party
mit exklusivem Buffet,
Tombola,
live DJ
und großem Feuerwerk um 0:00 Uhr.

Und als Special sind alle Drinks an diesem Tag frei !!!!!
----------------------------------------------------------
EINTRITTSPREIS SYLVESTER-PARTY € 99,- (inkl. freiem Eintritt nur am 01.01.2014 im "Mondial Club")

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #71 Gepost op: 26 december 2013, 20:18:49 »
Bedankt voor de aanvulling maar me lijkt dat je of je lazarus gaat zuipen (als je dat zo graag wil) of de volgende dan naar Mondial  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwsberichten Magnum
« Reactie #72 Gepost op: 26 december 2013, 23:26:12 »
1.  Het stomste is natuurlijk om hier te reclameren en toch de club te blijven bezoeken, als je het mij vraagt, ik begrijp dat totaal niet. 

2. een bruiloftsfeest,....  Mijn keuze is snel gemaakt  :douchen .


Ik licht er even deze punten uit, ofwel ik trek het uit de context, maar tik me gerust op mijn vingers.
Ik las dat Planet Eden op de dag voor kerst en kerstavond je maar heel matig bevallen is )overigens is dat in mijn ogen redelijk voorspelbaar maar soit je hebt tijd en zin dus gaan en ervaren dan maar'.  Je schrijft dan ook dat je ze een tijdtje links laat liggen, mag, maar kerstavond heeft niet veel met een gewone dag van doen. Hetzelfde als een feest in GT of Panthera of een messe bij de Dusseldorfse clubs.


Toch vind je het heel logisch dat ze bij PE 20% meer inkom gaan vragen, mag natuurlijk van mij, maar ik vind het wat tegenstrijdig. Ook de Belze trein (in jou ogen vies en vuil en niet op tijd) verhoogd de prijzen elk jaar en daar blijf je wel van doorgaan, dat was dus mijn 1e investering van 2014, koop een eigen automobiel (dat is in Bels erg voordelig bv een Citroen Berlingo diesel lichte vracht) ben je volledig van dat vervoer van 2 eeuwen geleden verlost.


Kort gezegd ik vind de prijsverhoging in PE wat drastisch met 20%. Eerlijk gezegd is de GT de beste vooruit gegaan van de 4 prijsverhogingen, door hun eten deftig te upgraden. Kortom ik kan je redeneringen niet volgen ze lopen in mijn ogen wat door elkaar. Meer een persoonlijke mening dat PE het wel waard is of aversie dat alles van GT slecht is. In mijn bescheiden mening is dat veel eerder andersom, maar laat het de klanten van beide clubs maar beslissen en ik denk dat ik het resultaat wel kan voorspellen.


2. Een bruilofstfeest, daarvan schrik ik zo erg dat ik zelfs in geen 50 km in de buurt durf komen. Dit was uiteraard een Footsiaanse grap, niets mis met een bruid of het eten, alleen zo´n contract daar ben ik nog steeds de ellende van aan het wegwerken en dat houd niet op.




Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.