Forum > RHEINGOLD, Willich

Jarina

(1/1)

Tjeppah:
Ik zat op het terras wat te relaxen toen er een mooie blonde meid naast me kwam zitten. Ik dacht eerst dat het misschien Anka zou zijn waar zoveel positieve dingen over geschreven zijn. Maar ze vertelde dat Jarina te heten. Ik had haar vorige week maandag al in de club met wandelaars bezig gezien. Ik vond ze toen erg luidruchtig en zich een beetje aanstellen.
Jarina is een roemeense meid van 22 jr, 1.65m, zongebruind, sproeten, middellang blond haar en ze heeft erg kleine borsten.
Eerst een gesprekje met haar op de bank gehad waarna de sleutelvraag al snel kwam. Ik zei haar dit veel te snel vinden  gaan en eerst nog wat nader kennis te willen maken op de bank of in de bioscoop.
Dat vond ze goed en toen we in de bioscoop waren zei ze vrijwel direct dat ze hier niet zou pijpen. Dit wilde ik hier ook absoluut niet en we hebben het daar bij een beetje TZ gehouden. Waarop wederom na slechts 5 minuten de kamervraag kwam. Normaal zou ik nooit met een dvp de kamer op gaan die de kamervraag tot 2 keer toe zo snel stelt.
 Maar iets in Jarina intrigeerde me. Wat het was weet ik niet, misschien doordat het een mooie meid is met extreem kleine borsten.
Toen we de kamer opgingen vroeg ze me of het goed was dat ze eerst haar poesje ging wassen. Haar verteld dat het voor mij prima was maar dat de tijd pas in zou gaan zodra ze terug was. Ze vond dit normaal en dan ook geen probleem. Na een minuut of 5 kwam ze de kamer op en begon erg heftig te TZ. Zoenen in mijn hals niets sloeg ze over.
We zijn op het bed beland waar we beiden aan ons trekken kwamen in 69. Ze pijpt best goed voor een nog zo relatief jonge meid. Haar nog even gevingerd wat ze erg kon waarderen aan het draaien met haar heupen te zien. Ik heb haar stevig in verschillende standjes kunnen neuken en ik ben heerlijk klaargekomen op haar kleine borstjes.
Gezien de snelle sleutelvragen eerder heb ik echt getwijfeld ofdat ik wel met haar de kamer op zou gaan. Maar ik heb er zeker geen spijt van en het herhalingsgevaar is groot.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie