Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 623122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #135 Gepost op: 14 januari 2014, 23:18:15 »
Foots schrijft in het Engels opdat zijn Franse vrienden hem zouden verstaan?  :017: :lol_hitting:


Dat klopt, mijn Frans zouden ze namelijk zeker niet verstaan.


Groet, Foots  :cochon

In ieder geval een heel geslaagde poging, Foots!
Complimenten!
(het is niet altijd even makkelijk om deze vorm van literatuur in een niet0-eigen taal om te zetten en dan nog leesbaar en begrijpelijk te houden!)

By the way: ik wil vrijdag 17 jan voor een eerste keer Samya bezoeken (vrijkaartje RB!) en heb nog geen mannelijk gezelschap om mij daar wegwijs te maken. Heb jij als trouwe bezoeker nog tips voor me, om mijn eerste ervaring aldaar tot een succes te maken? Ik ga in ieder geval pas 's avonds, zo rond 20:00-21:00 uur...

Hè verdorie, dit topic heeft al dezelfde nadelen als dat van Dolce Vita.... mijn ogen blijven maar afdwalen naar rechts, bijv. die lekkere billen van Iren...




Oei best Licky Iren ?

Nu vraag je mij iets heel moeilijks want ik ben vreselijk slecht in bed en ik kan amper 1 naam onthouden van dames. Maar ik ga een dappere poging ondernemen om je toch wat tips te geven, waar je plezier van hebt.

Tip 1: Probeer ietsies vroeger te zijn dan 20:00 want om 18:00 zo ongeveer serveert Samya doorgaans een zeer goed tot uitstekend buffet. Kom je rond 22:00 zoals ik afgelopen zaterdag is het helaas niet meer zo lekker als wat vroeger op de avond. Deze tip mag niet ontbreken want eten is mijn  :bud

Tip 2: zo rond 21:00 komt de DJ binnen en dan gaat het volume omhoog. Dames gaan dansen op de bar  :cheer:  (echt fantasties is dat en mag je niet missen, dat is een doodzonde !!!) alleen ik ben een oude man en het volume staat me te hard. Kijk ook niet vreemd op als je mensen met oordopjes (geen grapje !!) rond ziet lopen. Dat is na de dansende dames op de bar :cheer: tip 2 neem oordopjes mee.

Tip 3: Mijn damessmaak is redelijk uniek, maar ik ga toch een paar namen noemen van dames die ik ken en dat betekend wat. De allerbeste schijnt Tropical Cat te zijn, maar die zie ik niet meer op de lijst. Een attractie volgens sommige en vanwege de aprte naam heb ik die wel onthouden maar nog nooit gezien of gekamerd.

Milena een donkerblonde Russische van 1,70 m iets over de 30 en ik vind dat een supervrouw die ik een 9 geef en dat is geen WG schaal ik geef max 3 keer op jaar een 9, heerlijk kussen, deftig pijpwerk en iets meer PSE dan GFE, maar een dame die klanten wil houden en dat doet door van ze te houden. Kameren is beleven, meemaken en erbij zijn.

Dan Meltem, Georgische, ietsies aangekomen maar dat is voor haar gezond. Een goedlachse meid waar je wegsmelt in haar ogen, maar ik vrees dat ze er ook niet meer is.

De dames met het SS keurstempel voor Supersletten dat schijnt Julia te mogen dragen en hoe gek die malloot ook schrijft of eruitziet met zijn dichtgetimmerde oogluiken, als ongeveer alleseisende rakker kiest hij blijkbaar altijd de mejuffers die goede service geven en heb ik een patent op falikante miskleuns, dus ik overweeg nu ook volslagen rare volzinnen te gaan schrijven op forum en met mijn ogen dicht mijn dameskeuzes te gaan doen, want met mijn ogen open heb ik reeds ruimschoots bewezen dat ik daar helemaal niets van kan.

Wel dan was er nog een dame waar ik 1 december mee was, iets met een E een Tunizische, maar dat was het niet.

Verder herinner ik me weinig tot niets van andere dames als net Stela en Alina waar ik afgelopen zaterdag mee was. Van beide kan ik weinig zeggen want soms ben ik zo slecht dat de dames mij aan zouden moeten aanklagen bij hun baas voor mijn wanprestaties op kamer, vandaar dat ik vaak wat zwijggeld geef aan de dames om het niet verder te vertellen.

Groet, Foots O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #136 Gepost op: 14 januari 2014, 23:53:10 »
Licky Luke,


Nog een tip die ik bijna vergat:
Tip 4: Als je dame bij de receptie een kamer beneden krijgt dan kom je in een afwerkhok terecht, niet echt iets voor een romantisch samen zijn. Spitsuur bij Samya ofwel wachttijden waren zaterdag rond 23:00 ruim een uur, dus als het druk is moet je voorbereid zijn op voldoende gespreksstof met je dame van keuze. En als je bij de deur aan de receptie gaat zitten, moet je oppassen dat je geen kou vat met dit weer en met je verjaardag in het vooruitzicht.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #137 Gepost op: 16 januari 2014, 02:39:24 »
    Samya this Saturday the 11th with cochon and 2 other mates.
    thanks again to RB for the free ticket  :111:
    Arrival around 14:30, 10 girls present. Never seen so few girls, even at this early hour.
    Fortunately, it will reach 40-50 girls in the evening with many new sexy young girls ;D
    this club has an impressive turn-over of new girls, some of them won't stay for sure.
    As usual we met Laurent74 and Welby, whom we shared good laughs with.
    And later in the evening, Laurent74 introduced us to Foots who granted us with good stories.

    at 19h, it became "college rules" party, with the coming of a brand new teenie girl, Joana, 18a, German :cheer:
    As soon as she took her mickey mouse socks off in the locker room, old pervert guys ;D and 2 nice french dudes :-P were already around her.

    anyway,

    • Zoraya 24y, Lebanese
    thin, light brown curly hair bleached.
    3rd day in samya, she is cute while laying down in her sofa, but looks like bored. Well it’s only the afternoon, nothing to do but to go and tchat with her
    Good talking in French, she’s really nice and open minded. And she’s definitely not in a hurry to go to a room, so why not do it.
    Slight moment of hesitation at the beginning of the meeting
    she does not know what to do with my dick, gives weird dfk mouth wide open but no tongue to be found, no initiative from her... well, not promising :017:
    I lay her down and go for a cuni, she squeezes legs a bit  And after 5min of "what-the-hell-am-I-doing-here" :17:, I find the spot that turns her on  :035:
    Bingo, she’s spreading her legs, getting wet and finally lets herself go, moves nicely, moans and is enthusiastic for sex, no gel. Lucky stricke :))

    • Alina 19y, Lithuanian
    Atypical course for this lovely brunette Lolita with brown-green eyes who worked in a privat in Lithuania, then found herself in Romania before coming in Germany to work at the samya only a few days ago.
    Funny, always smiling, very open minded, she’s really cool and playful. And she speaks a very good English with a nice accent.
    The way I approached her with the help of cochon as a team together made her quite laugh. this is 60% of the job done to connect with the girl in a relax and trustful atmosphere. It can help to have a good meeting 8)
    and with her, that worked well. She was top-notch and natural with me. she provided enthusiastic sex, no gel, a great blowjob and the little "plus" that makes you stay 1-hour or even do a recurrence the same day.
    she has a really great potentiel. too bad she has a scar on her belly.
    2 great meetings  :great:

    • Mira, 22y, German with Sri Lanka origins
    Very pretty and fine face, bollywood type smile, high pitch voice, beautiful amber and soft skin.
    Chinese tattoo between her shoulders.
    first day in samya with her tall friend. she works in clubs for 5 weeks, including sharks.
    she probably won't stay long in samya as she's angry waiting for keys at night.
    well, angry is a big word as her angel face can't show any sign of it and I will joke her about this all night long. good laughs.
    while her friend is acting crazy, almost completely naked, she’s sweet and calm but as soon as we are in the room, she becomes a real horny bitch  :o
    She’s amazing and provides everything, dfk, dynamic slobbery blowjob, cowgirl to enjoy her awesome C cup (seems to be silicone), reverse cowgirl to enjoy her fabulous ass moving around amazingly and crazy doggy style where my thumb misplaced into another hole. oops!
    I would have done a second meeting with her if I had more time.
    Great PSE meeting with a hottie who plays angel and demon  :great:
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 12:29:31 door boff »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #138 Gepost op: 19 januari 2014, 12:29:02 »
Samya, zaterdag 18 januari 2014

Mijn eerste bezoekje aan Samya, ondanks mijn voornemen om voorlopig geen nieuwe clubs aan te doen maar eerder te genieten van de mij bekende clubs... Maar ja, een vrijkaartje laat je natuurlijk niet ongebruikt liggen en ik was al een tijdje nieuwsgierig naar deze club. Met name uitspraken over de (dansende) dames en discosferen later op de avond spraken me erg aan. Ligging in Köln, op iets meer dan een uurtje rijden kon ook het probleem niet zijn, dus saddle up en in galop naar deze poel des verderfs..

Bij aankomst een volle parkeerplaats, dus iets verder doorgereden en tegenover de flats aldaar geparkeerd. Bij binnenkomst drie Südlanders voor mij aan de inkombalie, die net hun bedrijfskleding kregen uitgereikt en niet goed wisten wie nou wat moest gaan aantrekken, dat ging dus wel even duren. De Theke in het Duits en zij in hun eigen taaltje daardoorheen, lekker chaotisch... Toen ik eindelijk aan de beurt was werd er in eerste instantie argwanend naar mijn vrijkaartje gekeken, maar na overleg met de kerel naast haar (die volgens mij iets meer verstand van zaken had) werd het direct geaccepteerd (zelfs zonder de code ergens te checken!).

Ik gaf nog duidelijk aan dat dit mijn eerste keer was en daarna kreeg ik van de theke een uitleg, bestaande uit de woorden "Treppe nach unten, dann rechts", waarmee ze me de locatie van de kleedkamer aangaf. Met die uitleg moest ik het doen, dus dat betekende een eigen exploratietocht om er achter te komen waar ik eigenlijk terecht was gekomen... een minder goed begin vond ik zelf...

In de kleedkamer was het allemaal erg krap, en de 3 Südlanders zaten in dezelfde ruimte en hadden nogal was plaats nodig om zich om te kleden. Ik heb dan maar even gewacht en me na hun vertrek van mijn bedrijfskleding voorzien. Daarna meteen even beneden rondgekeken en gezien dat er meerdere (kleine) kleedkamers waren, met achteraan de wellnessruimte met 2 sauna's en de masseuse.

Dan maar de trap op en langs de nog steeds druk bezige theke door de glazen deur naar het bargedeelte toe. Ik zag diverse drankkasten met zowel bier als fris staan, links wat zitjes en een relatief grote bar die een flink deel van de ruimte in beslag nam. Achter de bar een hoekje met een buffet, iets wat ik eigenlijk een stuk uitgebreider had verwacht. Even aan de bar gestaan voor een drankje, totdat mij een anekdote te binnen schoot dat je hier zelf je drank uit de drankenkast moet nemen en je dus aan de bar niet bediend wordt. Aan de bar worden eigenlijk enkel de lege borden en glazen gezet en afgeruimd en later op de avond kan er door dames aan een van de diverse danspalen worden gedanst. En je kunt er natuurlijk aan gaan hangen of zitten (er zijn overigens best weinig barkrukken) om de situatie en aanwezige gasten te bestuderen...

Achter de bar zag ik nog een ruimte waar duidelijk een verbouwing bezig was, en ook dat riep weer een anekdote uit de een of andere recensie bij me op. Hier was momenteel de rokersruimte gehuisvest en dat heb ik maar zo gelaten. Erg ongezellig en ik rook gelukkig niet, dus mooi links laten liggen. Of rechts, het is maar welke kant je uit loopt ;-)...

De begane grond had ik dus al snel gezien. Ik was rond 19:00 uur aangekomen dus het was nog niet heel druk, maar wat me opviel was dat er vanuit de dames weinig (inter)actie was te bespeuren. Allemaal ofwel verveeld voor zich uitkijken, ofwel in discussie met elkaar, ofwel druk bezig met iets dat ik niet kon ontdekken... Het leek nog het meest alsof je op een of ander feestje komt waar je de meeste mensen niet kent, dan sta je daar met een glaasje (lees: flesje) in je hand wat rond te kijken en je weet eigenlijk niet zo goed waar je moet beginnen... Gezelligheid straalde het op dat moment voor mij niet echt uit, maar goed, de verhalen en anekdotes kennende moest het immers nog gezellig gaan worden, dus ik ging de club maar eerst eens verder verkennen en bleef zo in blijde verwachting van wat er nog allemaal komen ging...

Op de eerste verdieping was ik snel klaar: enkel toiletten en kamers. Op de tweede bleef ik wat langer, daar waren alweer toiletten en de grote kino. Op dat moment draaide er een film waarin een dame met een tropisch regenwoud tussen haar benen close-up werd geneukt, maar aangezien dat niet echt mijn smaak was ben ik maar weer naar beneden gegaan

Beneden aangekomen moest ik concluderen dat ik (op de binnenkant van de kamers na) de hele club al had gezien en dat ik het allemaal toch wel erg krapjes vond. Het is natuurlijk maar wat je gewend bent en waar je van houdt, maar ik kreeg er nog geen warm gevoel bij. Misschien zou dat wel lukken als ik gebruik zou maken van het buffet, dus ben ik daar maar eens gaan kijken. Gebakken aardappeltjes, boontjes en broccoli, rijst, gehaktballen in tomatensaus en rundvlees in paprika (Stroganoff?) saus, pasta, en een saladebar. Eerlijk gezegd vond ik het wel lekker maar verder niets bijzonders, maar ook hier weer geldt wat je gewend bent. In vergelijking met het eten bij SixSens vond ik het bijvoorbeeld minder goed, en aan het eten bij Panthera of PSR kon het natuurlijk niet tippen.

Intussen werd het wat drukker met zowel mannen als vrouwen en begon ik serieus te twijfelen of ik dat nou gezelliger vond of net niet. Ik hou zelf niet van drukke feestjes waar je je tussen de mensenmassa heen moet murwen om bijv. naar een bar, buffet of toilet te gaan, en hier begon het aardig op zo'n feestje te lijken.. En nog steeds geen dame aan de danspaal op de bar, waar bleven die dames waar zo veel over gesproken en geschreven wordt nou?

Dan maar eens op zoek naar noglangnietuitgewandeld, die zich al vanaf 17:00 uur in dit etablissement moest bevinden. Zoals hij al zelf in zijn recensie aangeeft: hoe makkelijk vind je iemand die je nog niet kent in een club met luide muziek en een telefoonverbod? Op een gegeven moment heb ik toch stiekem een sms-je gestuurd met de vraag waar hij was, waarop hij mij (na geruime tijd) antwoordde: "in de bar"... Tja, dat verkleint het zoekgebied niet echt heel veel, waarop ik hem terug hebt gestuurd: "Tja... en je hebt zeker een groene badjas aan?", om de zoekparameters nog meer een stuk te verkleinen... Ik heb toen maar terug ge-smst dat ik bij de deur naar de rokersruimte stond met een cola zero, er gingen al gauw 20 minuten voorbij zonder dat er contact werd gelegd. Nogmaals sms-en leverde een betere aanwijzing op: "lang, bril, drink water" en zo bleek dat we elkaar tegenover de toiletten aan het sms-en waren.

Eerst even wat bijgekletst waarin ik vooral vroeg naar wat hij in zijn eerdere bezoeken al van Samya geleerd had, zodat ik deze kostbare kennis zou kunnen gebruiken om mijn eerste bezoek alhier tot een succes te kunnen maken. Hier en daar nog wat ervaringen over de andere clubs en dames uitgewisseld en daarna eens kijken in de bar waar de muziek elke 5 minuten een standje harder werd gezet... en ja hoor, de eerste dame stond aan een paal te dansen! Echt paaldansen was het niet, meer een sexy heupwiegend dansje rond de paal, maar toch leuk om te zien.

Samen nog wat gedronken (noglangnietuitgewandeld en ik, niet die dame en ik), en toen even uit elkaar gegaan omdat noglangnietuitgewandeld nog graag wat actie wilde voordat hij naar huis moest. Ik ben de luide muziek ontvlucht en ben eens naar de kino gegaan, waar ik na korte tijd weer gezelschap kreeg van noglangnietuitgewandeld. En nog ietsje later van Emanuelle, een iets rijpere dame die ons letterlijk en figuurlijk wel zag zitten. Ze perste zich tussen ons in en begon in een onschuldig praatje allerlei onzedelijke voorstellen te doen, waaronder een triootje MMV. We zijn daar beiden niet in meegegaan en nadat noglangnietuitgewandeld op zoek ging naar een meer geschikte danspartner heb ik haar ook in de kino achtergelaten om haar prooi elders te kunnen vangen.

Intussen was het geluidsniveau in de bar nog wat gestegen (daar hoor je in de kino vrijwel niks van) en vond ik eigenlijk wel dat het allemaal wel gezien had. Mijn beoordeling was rond en ik moest concluderen dat dit nou eenmaal niet de club was voor mij... dat weten we dan al weer. Dankzij het vrijkaartje was dit een gratis evaluatie inclusief drank en spijs geworden en kon ik zonder financiële schade (enkel de verbruikte benzine) rond 21:30 uur toch tevreden huiswaarts keren.

RB, nog bedankt voor het vrijkaartje zodat ik met deze club nader kennis kon maken!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #139 Gepost op: 13 februari 2014, 10:43:04 »
V 07/02/14

Mon avis personnel sur le Samya c'est que: c'est tout ou rien, soit tu passes une journée moyenne, soit tu t'éclates.
Pour le moment je suis dans une bonne dynamique et j'ai adoré.
Ca pourrait même devenir ma nouvelle résidence.
Bon l'accueil par la theke jolie brune fût froid.
Mais heureusement les différents "boss" prennent la peine de saluer leurs clients et de discuter un peu avec, c'est toujours sympa.
C'est encore un peu le bordel à cause des travaux, mais ce n'est pas gênant et ne perturbe en rien l'organisation du club, ni même la journée du client. Dans moins d'un mois les travaux seront terminés et il y aura au moins 8 chambres en plus.
A la fin des travaux, il paraît que le tarif des filles de 75€/h va passer à 100€/h .

J'arrive vers 14h30, je mets ma tenue de combat et je remonte en haut pour retrouver un ami.
Il y a plus ou moins 5 ours pour au moins 30 filles, c'est un mirage ! Je ne sais plus ou regarder, c'est impressionnant !
Jusque 20h le ratio restera toujours très favorable.
L'ambiance est vraiment sympa, la musique est bonne et n'est pas assourdissante et il y a vraiment beaucoup de jolis filles...c'est comme dans un rêve ...il y a de tout.. line up top qualité ...Bravo le Samya!
Dans la soirée il y aura au minimum 50 filles présentes et facilement au moins 10 que je baiserai bien avec plaisir WOUAWW

Je rencontre Monalisa, elle n'a pas le plus beau visage du Samya mais elle est douce, elle sent bon, elle a un beau corps, un cul d'enfer et une paire de seins "b" .
On fait connaissance calmement, le feeling passe vraiment bien, elle prend tout son temps, je me suis fait une nouvelle copine.
On est dans les sofa à se chercher, se toucher, se caresser, elle s'allonge sur moi mais je ne veux toujours pas aller avec.
Elle me propose d'aller à la petite terrasse au sous-sol à coté de l'espace de relaxation, je savais même pas qu'elle existait.
On est tous les 2 dehors dans un grand fauteuil et la, elle m'a travaillé au corps pendant bien 1 heure..
On était tellement chaud, qu'on ne sentait pas le froid.
Après tout ce temps, je faiblis, je craque et j'ai terriblement envie d'elle, mais pour la bonne cause.
On monte en chambre et c'est l'apothéose, une nymphomane, une baiseuse de luxe.
Elle intègre mon top 5 des meilleurs sessions en club.
Elle est magique, elle accepte tout..et elle fait tout avec plaisir.
La session avec Monalisa se passe à merveille et je dépasse l'heure facilement.
Après, elle me propose de venir prendre une douche avec.. avec plaisiiiir je te suis, et la ça continue 10 bonnes minutes de douche, bien sur nu tous les deux, sous l'eau à se frotter, à se laver, à se mousser...excellent..c'est bien la 1ère fois qu'une douche en club me prend autant de temps.

Je pense même que revenir seul dans ce club la, ne devrait pas trop poser problème. Car la solution pour se distraire ce sont les filles et le courant est bien passé avec beaucoup d'entre elles, elles étaient ouvertes et open à la discussion. Bon je me suis fait sharké facilement 7-8 fois, et je rentre dans leurs jeux, je fais connaissance..

Sur le coup de 20H je vais manger et c'était bon, bien assaisonné un peu de poisson avec de la purée.
Puis je me mets à trop penser, trop de choix tue le choix, et vraiment des filles top canons.. puis par facilité Monalisa repasse près de moi et on reprend ou on en était resté.. retour sur la petit terrasse au sous-sol, on était seul au monde et c'est parti pour un nouveau round avec cette femme de 27 ans.

A partir de 21h il y a 50 filles et peut-être 30 ou 40 oursons pour seulement si je ne me trompe pas 15 chambres.
Il faut prendre son mal en patience et attendre pour avoir une clé.
5-10-15-20 min d'attente, y a la file 7-8 filles attendent et j'ai plus trop le temps.

Plan B, 2 alcôves ouverts dans la zone welness, je dis Yes, ça ne me gêne pas. Et c'est parti encore pour une très bonne session, et ici mon plaisir a été de la voir finir en la pilonnant, une nympho cette meuf..1 heure qu'on a niqué dans le lit et j'ai eu l'impression que c'est passé en 5 minutes. Ouawww et de nouveau redouche ensemble, elle me lâche pas, elle s'amuse à savonner ma zigounette, sans oublier de la mettre de temps en temps en bouche..
Testé-Liké-Approuvé.
 
Et vers 23h, je devais reprendre la route avec des nouveaux souvenirs inoubliables en tête..
Le Samya a gagné un nouveau client.
 

Wijze grijze

  • Gast
Samya belevenissen
« Reactie #140 Gepost op: 16 februari 2014, 17:33:41 »
Deket verzocht me weer als chauffeur op te treden en stelde voor om gezamenlijk Samya te bezoeken. Waarom niet? Hier was ik al enkele maanden niet meer geweest en de verbouwing zou nu toch wel klaar zijn? Onderweg moest ik hoofdzakelijk het woord voeren, omdat Deket klonk alsof hij een zware nacht had doorgezakt met veel whisky, sigaren en vrouwen. Opkomend griepje dus.

We arriveerden om 13:00 en het terrein oogt nog steeds als een serieuze Baustelle. Toch lijkt me het einde langzaam in zicht te komen, want op deze Zaterdag waren er toch zeker een tiental bouwvakkers bezig met min of meer afrondende werkzaamheden. Het meeste gaat nog in de eindafwerking zitten.

Ontbijten kun je in de nieuwe aanbouw. Hier troffen we ook Laurent74. Voorzien van een ruime schuifpui is dit tevens de rookruimte. En met rookruimte had ik net zo goed een professionele rokerij voor de conservering van hout of iets dergelijks kunnen bedoelen. In deze ruimte staat nergens een raam open en de afzuiging was blijkbaar nog niet functioneel. Smerig gewoon om daar te moeten eten. Bijkomend nadeel is ook nog eens dat er (nog) geen verbindingsdeur tussen barruimte en rookruimte is gemonteerd, zodat de rook zich ongehinderd overal verspreidt.

Ik zorgde dus dat ik m’n broodje + scrambled eggs zo snel mogelijk op at en begaf me naar binnen. Daar liep ik eigenlijk pal Andrea tegen het lijf. Ik herkende haar meteen van de 3 kamersessies op één dag die ik met haar vorig jaar Juni in Panthera had doorgebracht. Die herkenning was wederzijds, want Andrea wist zich nog allerhande details te herinneren. Andrea had Panthera niet zomaar verlaten en vertelde me enige interne roddels (voor wat het waar is). Tuurlijk wilde ze wel nog zo veel mogelijk details weten over de twee sjengen-feestjes aldaar. Het blijven per slot van rekening vrouwen, hè. Ook moest ik haar vertellen met wie ik daar gekamerd had. Ik verried de naam van haar collegaatje niet, maar aan de hand van de beschrijving van haar acties wist ze feilloos te benoemen dat het Denisa moest zijn geweest. 

En terwijl we zo op een barkruk zaten, wisten haar vingers sneaky onder m’n badjas te glippen en helemaal terloops werd er subtiel alles verkend. Dat verkenningsgebied werd al snel groter, want Wijze Stijve werd natuurlijk uit z’n ruststand gewekt. Voor ons beiden was duidelijk dat dit met een kamergang vervolgd werd, maar Andrea maakte niet echt aanstalten om daarop aan te dringen. Uiteindelijk capituleerde ik en Andrea vroeg aan de receptie naar de sleutel van kamer 9. Dat is een aanrader, want deze kamer is aan alle kanten van onder tot boven van spiegels voorzien. Niets voor mensen met pleinvrees. Andrea is nog steeds even wild als dat ik haar in herinnering had en haar tong daalde o.a. ook af naar mijn donkerste plekje. Andrea betrok ook duidelijk de spiegels in het spel, want vaak genoeg presenteerde ze zich opzettelijk zo,  zodat ik maximaal zicht op onze activiteiten had. Zeer erotisch. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

De dag was goed begonnen. Eens kijken wat je hier verder nog kunt uitspoken. Ik ging boven in de kino kijken waar al snel een Italiaans sprekende Roemeense me gezelschap kwam houden. Zij ging zeer voortvarend op me zitten, trok m’n badjas open en begon met Wijze Stijve te spelen. Ik wierp tegen dat ik nu net voor de rust hier was gaan zitten en dat ik net van een kamer afkwam. Dit remde haar niet in het geringste af, integendeel. We konden toch uitsluitend met elkaar praten? Omdat op de TV zo langzaamaan de Bundesliga voorbeschouwingen begonnen, had ik niets tegen wat conversatie. Totdat de wedstrijdberichten werden uitgezonden Behalve wat andere voetbalfanaten had Deket ook zijn walhalla gevonden. Het werd een beetje druk en ik besloot naar het wellnessgedeelte te verkassen om eens aan m’n Zaterdagkrant te beginnen.

Daar heersen nogal slechte lichtcondities, maar ik vond een plekje onder een schijnwerper en las een eind weg. Nu wordt in Samya eigenlijk niet actief geanimeerd, maar dat geldt volgens mijn alleen voor de centrale barruimte en het rookhok. Dus al snel had ik in de kelder ook alweer gezelschap en we kletsten een eind weg totdat het tegen 18:30 etenstijd was.

Er was smakelijk eten opgediend op het buffet. Gegrilde kipfiletstukjes, aardappelgratin en een aubergine/champignonmix. Bovendien een lekkere oriëntaalse verse salade met o.a. olijven en fetakaas. Na het eten, maar eens kijken waar Deket uithing. Ik trof hem uitgeteld en in diepe slaap in de bioscoop aan. OK, dan maar weer naar beneden, maar de dikke rook in de barruimte was, voor mij althans, een reden om me daar niet op te blijven houden. Het was aanmerkelijk drukker geworden, zoals altijd later op de dag in Samya. Veel klanten arriveren pas ’s avonds. Wel een zeer internationaal publiek, waarbij West-Europeanen in de minderheid zijn. Geen probleem, want het brengt een gezellige sfeer en je kunt er ook gemakkelijk contact mee leggen.

Dus ik ging een beetje socializen in de kelder. Het was al wat later op de avond toen ik in gesprek kwam met Sonia.

Naam : Sonia
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits (gebrekkig)
Leeftijd : 20 (dit is haar “club”leeftijd
Haarkleur/-lengte : bruin/oranje, sluik tot onderkant rug
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 40 Kg, maat 34, B-cups
Service: PZC/ NMC/ 69/ TZ
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 60 minuten
Prijs : EUR 75,=
Extra’s bij het bezoek: wis en waarachtig; hierover zwijgt WG echter.
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Sonia heeft een leuk tienerlichaampje met mooie naturelle oh, zo zachte, stevige B-cupjes, maar ze heeft ook serieuze communicatieproblemen. Ze is weliswaar al 8 maanden in Duitsland, maar heeft daarvan 6 maanden in een Wohnungspuff gewerkt, waar klanten, na afspraak, naar toe kwamen. Daar sprak ze alleen met andere Roemeentjes. Via een mengelmoes van allerlei talen, lichaamstaal en handgebaren, kwam ik toch een en ander te weten. In de 16 dagen dat ze tot nu in Samya was, had ze slechts zeer weinig inkomsten gebeurd. De volgende dag zou ze daarom ook naar een andere club verkassen. Ik kon Sonia uitleggen dat het haar daar waarschijnlijk ook niet beter zou vergaan, omdat ze weliswaar leuk uitziet, maar totaal geen erotische sfeer weet te creëren. Sonia’s nieuwsgierigheid was gewekt en ik had weer eens een onontgonnen projectje aan de hand. Stap voor stap gaf ik haarmijn instructies en liet haar steeds iets verder gaan.

  • Kom maar eens naast me op het ligbed zitten.
  • Nu leer ik je de Duitse woorden: Mund, Nase, Auge, Ohr, Arm, Hand, Bein, Fuß en Zunge, waarbij ik het lichaamsdeel steeds aanraakte en haar dat bij mij liet herhalen.
  • Nu leg je je hand op mijn borst en begint me terloops te kriebelen, terwijl we oogcontact houden. Let op mijn oogreacties; Ik let op de jouwe. Dan hoef je niet veel te communiceren, maar je ziet wel het resultaat van je acties.
  • Daal met je hand af en kriebel zachtjes over m’n buik.
  • Quasi terloops raak je met je pink Wijze Stijve aan die zich inmiddels opgericht heeft. Reageer verbaasd.
  • Als je goedkeuring in m’n blik ontwaart, dan richt je je handjes volledig op Wijze Stijve. Blijf me vooral aankijken.
  • Bewijs me je zoentalent.
  • OK, da’s helemaal niet verkeerd. Ga nu schrijlings over me heen zitten en herhaal je zoenen.
  • Ondertussen speel je met je duimpje over de bovenkant van Wijze Stijve. Voel je de vreugdetranen? Wrijf ze maar uit.
  • Lik nu lekker verleidelijk aan je vingers en maak ze goed nat en masseer Wijze Stijve totdat je aan m’n ogen ziet dat ik capituleer.

Dat ging haar allemaal geweldig af en ze bedankte zich bij me omdat ik zoveel geduld betoonde en haar wilde helpen.
Sonia maakte niet echt aanstalten om op een kamer aan te dringen en ik genoot. Ook Deket was intussen op een ligbed in de kelder komen liggen en bekeek alles van een afstandje. Op een gegeven moment vond ik het zelf tijd om naar een kamer te verkassen. Bij de receptie werd ons medegedeeld dat we een kwartiertje op het naastgelegen strafbankje moesten gaan zitten, totdat er een sleutel vrijkwam. Ik verkoos echter om nog wat verder te flikflooien in de kelder.

Na het kwartier konden we naar boven en op de kamer revancheerde Sonia zich door een hele tedere GFE-sessie. Wat dat betreft, hoefde ik haar niet al te veel meer bij te brengen. GFE met alles erop en eraan. Na mijn eerste orgasme verlengde ik de sessie zelfs naar een heel uur. We hebben heel wat afgelebberd en eindigden het uur in een heerlijke 69-beurt en nadat ik weer klaargekomen was, maakte Sonia totaal geen aanstalten om op te staan en alles te fatsoeneren, maar ze bleef haar poesje op mijn mond drukken en gaf daarmee aan dat ik vooral door moest blijven gaan. Ondanks dat de tijd eigenlijk voorbij was, duurde het niet meer lang voordat ook Sonia een  orgasme kreeg. Met een rood hoofd, kletsnat bezweet en trillende beentjes stond ze op. Zij bedankte mij wederom! Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


In de kelder lag Deket nog steeds op zijn bed en zag helemaal niet happy uit. “Kunnen we gaan? Ik begin echt doodziek te worden. Voel eens hoe zeer ik koorts heb.” Nu zag de situatie niet levensbedreigend uit, dus ik bedankte vriendelijk. Om nu bij mijn opdrachtgever te gaan voelen of hij koorts had, ging me net een beetje te ver. Bovendien was de oude snoeperd nog bijdehand genoeg om naar allerhande onzedige details betreffende m’n kamergang met Sonia te vragen. Als hij niet zo ziek geweest was, had hij m’n Wijze Grijze sexapproval™ graag ter plekke aan een controlerende praktijkproef onderworpen.

Ik ging nog even onder de beste douche die ik tot nu toe in alle clubs ben tegengekomen. Een ferme regendouche hebben ze hier, met veel water en een gewone douchearmatuur die je zelf op temperatuur kunt inregelen en waarbij je ook niet steeds op een knop hoeft te drukken. We kleedden ons om en tegen 11:15 vertrokken we.

Is het verhaaltje hiermee uit? Nee, want dit verhaal kreeg nog een staartje. Ik had Deket netjes afgezet en reed naar huis. Thuis aangekomen, ruimde ik m’n hobbytas op en…… WTF? Waar zijn m’n beurs en papieren? Holy fuck, fuck, fuck! Die zaten nog in de aparte safe in Samya. Was ik in m’n zorgen om de zieke Deket helemaal vergeten leeg te maken. Meteen naar Samya gebeld en het probleem uitgelegd.

“OK, weißt du deine Schlüsselnummer noch?”
“Ja, 127“.
„Oh, diesen Schlüssel habe ich soeben wieder vergeben. Ich schau was ich für dich tun kann. Ruf mich in 15 Minuten doch wieder an.“

Allerlei scenario’s verschenen in m’n fantasie en van geen enkel werd ik vrolijk. Na 10 minuten belde ik terug en kreeg de heugelijke mededeling dat alles terecht was. M’n spullen zouden bij de grote baas, Hakan, op kantoor gelegd worden, alwaar ik ze kon afhalen. Dus meteen weer in de auto gestapt en binnen 40 minuten de 85 Km afgelegd. Hakan himself stond me al op te wachten en ik kreeg alles netjes overhandigd: Cashgeld, creditcards, pinpas, paspoort, rijbewijs, autopapieren. “Teşekkürler!” Ik sprak nog met hem over m’n blunder, terwijl hij me in het nieuwe gedeelte rondleidde. Als alles (binnenkort?) klaar is dan is dit werkelijk een perfecte locatie. Streefdatum voor de oplevering is 01 Maart. Hakan vertelde ook dat het wel vaker gebeurt dat mensen hun spullen vergeten.
In Planet Eden en de oude Freude39 heb je ook dergelijke extra kluisjes. Derhalve deze Wijze Grijze TopTip: Leg je autosleutels ook in dit kluisje.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Samya vandaag: 7,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #141 Gepost op: 17 februari 2014, 00:20:35 »
Ce Lundi 10/02/2014
Profitant d’une entrée gratuit offerte par relaxx.

Me voici au samya, histoire de remettre à jour ma discothèque roumano-turc. Journée vraiment sympa avec un line up très correct et pleins de social time
sans forcément monté en chambre vu le ratio hyper favorable jusque la fermeture
.

Longuement parlé avec

Violetta : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1306

Rosa: http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1506
une petite bombe blonde allemande d’1M45 avec un 65C qui vient du LR mais son caractère ma bloqué pour cette fois,

Andra : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1515
(ex andrea du panthera qui restera  au samya car elle tourne pas trop mal).

3 sessions avec:

LULU.RO :laughingchick Envoyé à ma rencontre par andra, cette jolie petite roumaine au long cheveux noir est au moins depuis deux mois au samya car déjà vue fin 2013,
elle est en général seins nu dans le club.
fille GFE proposant de légé FK, ce laissant allez lors du cunni et
 ne renonce pas au divers positions. Ce fut une belle chambre

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1426

LUANA.RO  O:-) Elle aussi fut envoyé par andra, cette jeune fille au long cheveux noir assez grande avec un joli visage est très cultivée et de bonne compagnie,
elle est arrivée il y une petite semaine.
Ne force pas,c’est même moi qui lui ait demandé d’aller cherché la clef.
En chambre c’est l’extase, tous les bon côté d’une novice.
c’est à dire qu’elle ne se refuse rien temps qu’elle s‘amuse et ce fait du bien.
De plus elle est multi orgasmes et le fait savoir aux occupants des autre chambres.

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1491


MONALISA.RO  :sorry: Ayant aperçu une EV hier sur un autre forum, j’avais encodé son nom et
lorsqu’elle est venue ce présenté en soirée,
nous sommes parti pour une petite chambre.

Très bon feeling avec cette milf de 26ans lol,
mais l’heure tardive et son coté quand même un rien pro,
ne me fera pas récidiver dans le futur

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1505

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #142 Gepost op: 17 februari 2014, 13:55:38 »
zaterdag besloot ik mijn bijna verloren vrijkaart voor Samya te gebruiken en besloot met stijve grijze go east te trekken.
Samya was al een hele tijd geleden,ondertussen is een favo van mij waar ik een speciale band mee had Abel uitgeweken naar Frankfurt en de mjythische Tropical cat(door haar nymfhomane neigingen,de natte droom van vele wandelaars)ook verdwenen.
de laatste keer dat ik in die club was waren ze bezig met verbouwingen,en deze keer waren ze nog steeds bezig met;jawel,verbouwingen;zoiets verwacht je in Griekenland en Zuid-Italie,maar niet in het punktuele grundige Duitsland,maar soit er zijn ergere dingen dan dat.

bovendien een mooie club,vorige keer was het eten niet veel soeps(soep was er niet)wat knackworstjes van den Aldi en puree,met zuurkool of zo,dat was nu veel beter,hoewel het ontbijt wat basic bleef.
wijze grijze ging zich in volgens hem,de beste douche ooit van alle clubs,verfrissen,en ging dan zijn krantje lezen met weinig aandacht voor de ontwakende meiden die er al rondliepen,ikzelf ging eerst ontbijten en dan douchen,terwijl ik een zonnebankbruine,sterk geblondeerde Moldavische dvp al enkele malen moest afslaan,vond haar wat te opdringerig.
voelde me bovendien zeer zwak en kreeg een beginnend griepje,eigenlijk al van de vorige avond in de aanval.

de eeuwig lachende Laurent,altijd in uitstekend humeur,toch eens vragen welke pillen hij slikt,grapje,,zag het ook maar de meiden blijkbaar niet want daar sprong de tweede op mijn schoot,een Leona,groot,volle kont,en enorme naturell borsten,waar ze topless mee stond te pronken,zwart lang haar,dus eens een ander type dan het lollita,dewelke ik de laatste keren gewoon was in LR.
ze had in het schipperskwartier,achter de raam gewerkt,vertelde ze me,in Antwerpen dus,de stad waar ik ook lang gewoond heb,en optisch kan dat kloppen,er zijn altijd mooie meiden in de Antwerpse ramenbuurt,maar omdat ik niet zo een ramenganger ben,toch maar voor alle zekerheid een Dekettest,TZ enzo geen probleem dus naar de kamer.

ze is wel struis,rondborstig,maar niets buik,toch strak,en een zeer volle kont,ziet er zeker voor liefhebbers sexy uit,maar ze vroeg mij;pijpen met of zonder? wat is me dat voor een retorische vraag meid;ik haat plastiek,en laat me nooit met pijpen,nooit,;dus oké ze zoog me volop maar terwijl ik haar vingerde zij ze weliwaar vriendelijk,dat ik haar daar wel mag aanraken,maar liever niet inside;wel dit heb ik alleen nog maar met een Julia uit PSR meegemaakt en daarom vond ik een half uurtje meer dan genoeg.

wat voetbal gekeken op een groot bioscoopsscherm,zag daar de Nederlandse ex-bondscoach sip kijken na een nederlaag en zei nog tegen Wijze Grijze,die gaat zijn C4 krijgen,na zijn nederlaag tegen de laatste en warempel,tijdens de nacht op het radionieuws was het al zo ver,zijn ontslag,maar met een ontslagpremie van twee miljoen euro is medelijden niet aan de orde.
bon was wel echt zwakjes,en viel blijkbaar een beetje in slaap,neen dit is niet goed,maar oké,niet zeuren over een domme griep terwijl er zoveel mensen van de honger dood gaan.

in de bar was de line-up ondertussen zeer spektakulair,en ik geraakte in gesprek met een sympathieke mooie,opnieuw groot en lange zwarte haren maar niet zo rondborstig,wel meer toelatensd op de kamer,vingeren enzo en uiteraard FT,ze luisterde naar de naam Iwana,en kwam toen ik naar huis ging ook nog goeiendag zeggen,was daar toevallig. ze zei wel voorzichtig dat FT een beetje extra is,no problem meid,maar haar eerste klant daar deed dit bij haar en had haar gesnauwd dat ze dat maar eerder had moeten zeggen van dat extra,en hij dit niet zou weten,ze liet het maar zo,omdat ze geen problemen wilde en nieuw was daar,maar meid toch,er zijn altijd eikels die van kromme haas gebaren en willen profiteren.

soit na en uur,kamer wat gegeten,maar het kwam niet vlot binnen,eten was zeker niet slecht,maar toch weer even gaan liggen,onderaan deze keer,voetbal was allang voorbij.
zag daar de Grijze weer in een van zijn 69talen,ik geloof deze keer Italiaans met een warempel toch lekker mokkel praten op eeen van de ligzetels,en ik zag dat het een geil meid moet zijn op de manier hoe ze zich bewoog,toen ze uit de bak wat water ging halen.
tja,je kan merken aan een meid(dvp of niet,of ze heet is en goed in bed op de manier dat ze zich beweegt,en geloof me,dat klopt al meer dan 30jaar.

ondertussen kreeg ik het gezelschap van een Lulu of was het Rima,ik herhinner me bijn a niets,alleen dat ik naar de kamer ging en na een half uur ze betaalde,maar me te zwak voelde om nog te pressteren,het oog was dus weer sterker dan de rest.
ik terug wat uitrusten en naar het schijnt in slaap vallen,en vroeg aan wijze grijze om maar te vertrkekken,het laatste half uur was eigenlijk weggegooid en dat lag niet aan de meid.

in totaal twee uur op de kamer en dat is zeer weinig voor mij,en aan de line-up lag het zeker niet,die was Samya waardig weer zeer uitstekend,wel,die muziek,man,man,man,de Samya lijkt wel op een discotheek maar zeker ook de zeer luide muziek,afgewisseld met foute tiroller,wel ambiance,met al die lekkere meiden dansend,maar ikk zag verschillende mannen met oordopjes,dus echt waar,ik dacht eerst dat dit een grap was.
nu voor rustigere muziek en zeer lekker eten,kan je beter enkele km verderop gaan,maar daar is de line-up dan weer een pak minder(de PSR dus)
heeft wijze grijze in het Turks met de baas en zijn assistent zitten te lullen,ik weet het niet maar bij het weggaan gaf een van die twee kleerkasten(ze toen me denken aan de Albanese portiers vroeger uit het Antwerps nachtleven,kwa fysiek toch)me iets in mijn handen dat op een visakaart leek?had ik de mijne verloren?gebruik dat toch nooit in een club?neen,het was een onbeperkt in tijd,vrijkaart voor de Samya,kijk dat is nog eens een geste waar je bij deket hoge punten mee scoort en mogen ze in LR ook wel eens doen,waar ik al zolang vaste gast ben.

terug naar huis dacht ik aan de woorden van een ex-van mij,(neen niet mijn ex)vrouw,ook geen DVP)die dat over mij op FB had gezegd;ik zou door mijn liefde voor sex,de schuld dragen voor de opwarming van de aarde,
wel,dan had ze me nu zaterdag moeten zien,ik heb meer uitgeziekt dan dat ik aan sex deed,want dat was minimaal.
volgende keer,gezond weer op   Bericht bewerken    Reageren    Met citaat reageren     Thanks        .
--------------------------------------------------------------------------------


Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #143 Gepost op: 18 februari 2014, 13:49:15 »
15/02

Initialement samedi, je devais me rendre au Bab.
Mais vu que l'annif d'un collègue était annulé, et qu'il n'y a pas beaucoup de filles pour le moment au Bab, le jour même je décidais de changer de destination,
surtout grâce à la merveilleuse idée d'un ami qui voulait aller au Samya, je fonce.
 
Je le retrouve sur place, il a déjà été en chambre  ;D
et il a bien raison, car à partir de 20h minimum 20 minutes d'attente de clé et dès 22h parfois jusqu'à 1h d'attente.

Il me présente l'une ou l'autre fille, on discute.
L'ambiance est bon enfant en journée, peu d'ours pour peut-être 30 filles.
Le soir, ça doit tourner autour des 50 filles facilement.
 
Mon objectif était Nathalia. Je ne la vois pas, j'ai pas encore été en chambre que je ne pense qu'à elle. Je me réjouis de savoir si elle vaut le coup.

En attendant ma wife Monalisa vient me saluer. Bonjour, petit bisous..
On descend à la mini terrasse et je profite d'elle  ;D ;)
Puis le sauna, se libère et me dit follow me..
Elle me force à m'asseoir et enchaîne directement à prendre ma bite dans sa bouche et me prodige une petite pipe 5 étoiles.
Je deviens fou.. mais je veux toujours pas aller en chambre avec  ;D
 
Entre temps je découvre mon objectif du jour.. Nathalia  une beauté époustouflante..
Monalisa finit de manger, elle va fumer une cigarette, je l'accompagne.
L'espace du rez-de-chaussée est ouvert, mais pas encore terminé, on gagne quand même un peu plus de place  :13:
Puis quelques bisous et caresses et la, j'en peux plus, une trique d'enfer --» kamer.

Session de folle folie , le feeling est top, session de malade, elle est amoureuse..
Elle n'a pas le plus beau visage mais elle m'offre un service d'enfer.
Je suis resté 2h avec et  :13:

Retour à la maison.. mais il faut que je revienne
car je n'ai pas attient mon objectif..Nathalia.. :-*

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #144 Gepost op: 20 februari 2014, 22:23:28 »
'n dienstmededeling:

* 6+1 aktion ook in 2014 van kracht (6 maal eintritt betalen houdt in dat u een gratis 7é verblijf geniet, bevragen aan de ingang en aldaar geeft u een willekeurige codenaam op en wordt u een viercijferige code gevraagd: de alombekende 5827 ligt uiteraard té zeer voor de hand, doe gerust ns gek en verras de dame met 1234 ofzo...

* verbouwingen naderen hun eindstation stilaan, 9 nieuwe kamers, publieke whirlpool, 2 kamers met whirlpool, en in tegenstelling tot wat elders somtijds wordt geponeerd wordt vooralsnog stellig de handhaving van de huidige kamertarieven aangehouden dixit zeer betrouwbare bronnen.

* ontbijt zal na de afsluiting der werkzaamheden worden uitgebreid, en live-cooking wordt als ambitie naar voren geschoven.

* line-up is stabiel, enkele parels aanwezig.

Peace out!

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #145 Gepost op: 25 februari 2014, 17:55:56 »
Ce Mardi 18/02/2014
Quelle ambiance de fou même en semaine !
Arrivée 12H départ 01H

3 sessions avec:


LUANA.RO :littleangelx Nous commençons par un social time, histoire de se raconter la semaine
qui vient de ce passé depuis notre première rencontre.
Le temps passe voilà déjà bien heure que nous somme ensemble
et il est temps de passer aux choses sérieuse et hop direction la chambre.
Elle reste égale à elle-même douce et réceptive, elle se donne complètement.
N’a pas encore perdu son côté naturel,
recommandé pour sa sympathie dans et hors de chambre.


ANGEL.IT  :PDT_Armataz_01_37: Nouvelle venue depuis quatre jours Angel, cheveux brun bouclée
ce dit italienne et reste toujours avec une blonde (Hilenia).
Fille facilement reconnaissable de par son physique atypique
par rapport aux autres filles du samya.
Peaux très blanche, visage rond, elle n’a pas peur de venir accoster le client
dans les sofas mais reste très classe dans sa démarche.

En chambre ce n’est que du bonheur, petits FK et douceur assurée.
Elle se lâche vraiment et en redemande, fille très naturel et
jouette en chambre même si elle doit avoir une expérience certaine dans le métier (elle vient apparemment du finca erotica avec hilenia)

HILENIA.RO  :bud :sexxx
Je m’attaque donc à cette jolie blonde aux longs cheveux et
seins siliconé mais très réussi (un beau 80B limite C).
Elle est arrivée avec Angel du finca erotica et est la meneuse du duo.
Fille très cool qui aime les jeux de séductions à distance et en joue,
une fois sa proie prisse dans ses filets (moi en l’occurrence).
En chambre mon dieu que c’était bon.
elle est partie dans les tours lors du cunni, a se tordre dans tous les sens.
Fellatrice de haut vol, je n’ai même pas été plus loin et
lui ait rendu mes hommages qu’elle a volontiers gardé en bouche
histoire de savourer avant de recracher.
A refaire sans hésitation


Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #146 Gepost op: 23 maart 2014, 11:53:49 »
J'arrive sur le coup de 13h (20/03) une quinzaine de filles déjà dans l'arène.
Mais rien d'exceptionnel à part une, mais qui n'arrête pas de se regarder dans le miroir, de se re-maquiller, se re-coiffer, le genre de fille qu'une fois en chambre c'est fait pas ci, fais pas ça.
Je prends pas de risque, next. Puis, Monalisa m'accueille à bras ouvert.. J'apprends qu'il va y avoir une piscine et même un jacuzzi. Les 8 nouvelles chambres sont opérationnels, le coin restaurant est nouveau et est presque opérationnel.
Une nouvelle et plus grande réception est installé.
Les travaux avancent bien, le Samya joue dans la cour des grands  8)
Le confort s'améliore mais l'heure en chambre va passer à 100€ au lieu de 75€ j'espère que ce n'est qu'une rumeur..
Dans la soirée on arrivera facilement à 40 filles, dont quelques nouvelles, mais rien d'exceptionnel.
Mes sessions du jour 2h30 chambre avec la bête sexuelle Monalisa  :ladyred
Je reconnais c'est pas un mannequin à part le corps un peu. Mais au lit elle m offre une performance sexuelle de haut vol  :pompe
Plus tard, elle m'aidera à trouver mon second choix, elle me connaît et je lui montre certaines filles et elle me vantent leurs qualités et défauts, excellent !
Évidemment n'écoutant que.. ma bite, j'en choisi une et Monalisa me la déconseille fortement et bien.
Elle avait raison, session catastrophique avec Kelly
Une fois de retour au bar, Monalisa revient à moi et j'ai eu droit au traditionnel que les femmes apprécient tant de dire je te l'avais dit !
Il faut toujours écouter les femmes.. S'en suivra une tonne de câlins de la belle puis vers 21h je mis les voiles.
A signaler le dimanche 20/04 y aura une soirée pour Pâques avec plein de lapines à sauter..
 :dance2
 :kissass
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2014, 12:05:51 door why not me »

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #147 Gepost op: 23 maart 2014, 21:21:07 »
Gisterenmiddag was het dan zover, HansDordt en ik hadden 2 weken terug het plan gesmeed om zaterdag 22 maart tesaam naar Samya af te reizen, de motivatie hiertoe was dat HansDordt over een wildcard beschikte en ik had al wat slapeloze nachten van de daar werkende Nieky gehad ::) (die er dus uitgerekend gisteren niet was :017:). Afgelopen week vertelde HansDordt mij dat hij misschien voor mij ook een vrijkaart kon regelen van een andere collega en deze heb ik afgelopen vrijdag toegezegd gekregen, waarvoor DANK O0.

Conform afspraak kwam ik gisterenmiddag rond 13.00 uur aan bij HansDordt om vervolgens na een korte eerste persoonlijke kennismaking met zijn bolide koers te zetten richting Köln :dance2. HansDordt achter het roer als gezagvoeder, ik Again ernaast alszijnde co-piloot. Onderweg kwamen wij al snel tot de conclusie dat wij beide tot viespeuken van de bovenste plank behoren hahahaha  Dat zijn naar mijn mening bijna alle mannen alleen de meeste komen er niet voor uit :-P. Onderweg zat ik de website van Samya voor de zoveelste keer weer grondig uit te pluizen, zoekende naar zeer slanke dvp's, die als service ook FT aanboden, ik zei nog tegen HansDordt dat de gemiddelde leeftijd aanzienlijk laag lag bij deze club en als ik de foto's mocht doen geloven dat ons een heel peleton aan gewillige slanke dvp's te wachten zou staan bij aankomst. :-\

Na een toch wel behoorlijk lange reis van 2,5 uur en een korte pitstop om wat pistoletjes naar binnen te werken, kwamen HansDordt en ik al driftend het terrein van Samya opgeknalt :steeringwheel:. Helaas, de parkeerplaats stond tjok vol met Duitste en Belgische vierwielers, maar wat schetste onze verbazing: pal voor de ingang vertrok er een auto, zodoende dat HansDordt zijn bolide pontificaal voor de ingang kon parkeren . Ons meldend bij de balie kregen wij na het overleggen van onze vrijkaartjes vrijwel direct ons gerei om zo gepast de club te kunnen betreden. :035:

Mijn kijkers zagen al snel ZEER slanke dvp's rondsperen door de gangen van Samya, zo ook een 1.50m hoge ultra slanke Bulgaarse die ik in GT op stok heb gezet ;D, ik was haar naam toen en ook nu weer vergeten . De club is behoorlijk in verbouwing en zodoende zie je veel onafgewerkte details, maar ik geloof wel dat dat goed komt daar. ;)

Eenmaal de barruimte betredend constateerde HansDordt en ik dat er toch al een behoorlijk aantal dvp's aanwezig waren en ook wij werden direct gespot door een aantal dvp's waardoor wij al snel aan de praat raakte met leuke dames, waarvan er 1 mij spontaan onzedelijk begon te betasten ::) , een bekend huiskatje van HP, ik meen Andra? Mijn ogen vielen op een afschuwelijk knappe zwartharige Roemeense dame: Isabella, 20 jaar, dit is volgens mijn niet Isabella die ik hier op het forum zag, want deze is dus 20 en geen 24, en een b cup ipv een c. Maar wat een prachtig gezicht heeft deze jonge dame!!! :-\  Ik complimenteerde haar dan ook over haar geweldige schoonheid en uitstraling :happy! Een zeer spontane meid, helaas al zeer snel beginnende over een kamergang terwijl wij net koud een uur binnen waren :017:. Plus het feit dat ze mij deed denken aan Alice van GT :o, ze was mij ook continu aan het verleiden en gaf aan dat FT 50 euro extra was, zij wilde dan ook testen of ik in haar Roemeense knip en scheerkunsten zou trappen. Na een tijdje de club verkennen gaf HansDordt het startschot en opende de dag om met een pornoblonde lekkere dvp richting de kamer te vertrekken O0. Zodoende zocht ik dan toch mijn heil bij Isabella en gaf aan dat ik een normaal half uur met haar wilde kameren zonder FT en dat vond ze prima, binnen no time belandde we in een grote spiegelkamer en als een flashback ging het ook als het begin met Alice in GT, de klik was er helaas bij ons op dat moment niet :017:, pzc was een voldoende, tz normaal maar niet bijzonder, het likken van haar mooie poesje deed haar niet echt iets dus daar stopte ik al vrij snel mee, ik heb wel nog even heerlijk aan haar mooie anusje gelikt :035:. Dan maar kijken hoe nmc gaat: een partij glijmiddel brengt ze aan (net als Alice) waar ik al helemaal niet van houd, waardoor mijn jonge heer ook niet optimaal kon presteren en niet volledig tot zijn recht kon komen :017: , jammer, maar op dat moment was het gewoon niet anders, moment opname? Het stomme was dat ik dus ook niet eens het gevoel had dat ik neukend met haar klaar kon komen om de simpele reden dat ik gewoon niet geil werd van onze kameractiviteiten :banghead:, waarop ik aangaf dat ik toch wilde afsluiten met een FT en jawel, als pleister op de wonde kwam daar het meest positieve van de sessie :dance2, mijn jonge heer zag dit helemaal zitten en liet zich dan ook van zijn beste kant zien en werd knoerthard wat Isabella ook duidelijk geil vond, hier kwam de ommekeer tussen ons :happy, een zalige kluifsessie en ik vroeg haar dat als ik zou klaarkomen of ze niet wilde stoppen en door wilde zuigen en ze knipoogde :ladyred, wonderbaarlijk was mijn ontlading al snel in de buurt toen zij mij met alle liefde oraal aan het bevredigen was 8), ik zat net als bij Kasia van GT op mijn knieën voor haar zodat ik weer een geweldig uitzicht had vanuit diverse hoeken :)). Na een paar minuten kwam er een daverende ontlading in haar 20 jarige Roemeense mondje en ook zij bleef door melken tot de laatste druppel eruit was, pfoeeeeeeeeeeeeeeee :-\ Zalig!!! Wat bedoelde ik met de ommekeer? Na de heerlijke FT zei ze: you are crazy!!! En ze werd zeer aanhankelijk :happy. Ze vroeg wanneer zie ik je weer? Ik zei nou als jij voor FT gewoon 25 vraagt net als de andere dvp's dan kom ik zeker nog wel bij je terug en daar stemde ze mee in, dus later 75 euro ipv 100 met haar afgerekend ;D. Plots schoot het idee van WijzeGrijze door mijn hoofd om een paar kiekjes van haar en mij te maken en dat vond ze geen probleem O0. Helaas had ik zo'n trillend handje dat ik 2 niet echt mooie foto's heb kunnen maken :017:. Wel vroeg ze zelf naar mijn telefoonnummer om 'selfies' naar elkaar te sturen :)). Dus zodoende heb ik vandaag al weer gezellig met haar ge'appt en ze vroeg of ik vandaag bij haar langs wilde komen :sexxx waarop ik aangaf dat ik liever even een rondje oversloeg maar dat ik haar binnenkort wel weer zou tegenkomen bij een volgende bezoek aan Samya .

Teruggekeerd in de bar, zag ik HansDordt en besprak met hem onze genoten kamergangen, over zijn schouder zag ik de 21 jarige goedlachse Beatrice, een zeer spontane lieve Roemeense dame, die haar haar nu blond heeft ipv bruin zoals afgebeeld op de website. Gezellig heeft ze bij mij op schoot gezeten en haar lichaamstaal was overduidelijk :-\, die was wel in voor een sessie, ik had het voorgevoel dat dit wel een heerlijke GFE kon gaan worden en na wat heerlijk TZ vooraf werd dat gevoel alleen maar sterker waarop ze een sleutel is gaan halen en ik gaf aan dat ik met haar wel een uur wilde kameren voor 75 euro, alles lekker op het gemakkie dacht ik 8). Zodoende belandde we op een vrij simpele kamer in vergelijking tot de vorige en alles ging zoals verwacht, ontzettend veel gevoel, teder, relaxt, geil, een ware GFE :happy, ik had voor begeleidende muziek gezorgd middels mijn mobiele telefoon wat zij apprecieerde. Na een heerlijk voorspel van tz, kroelen, strelen hebben wij elkaar langdurig oraal bevredigd, ook haar mooie anusje heb ik met mijn tong aan een grondige inspectie onderworpen wat zei dan ook met alle plezier en genot toejuichte  :cheer:. Toen nmc: middels haar mond bracht ze het cd zeer snel en vakkundig aan en onze GFE veranderde toch wel naar een PSE, het ging er kei en keihard aan toe :-\. Ondanks dat ze echt klein is kon ze hem goed hebben en we genoten van diverse standjes, hondjes was helemaal super met haar, haar kontje werkt dan ook lekker mee :shakekontje. Zo ben ik uiteindelijk ook vanuit het onderste van m'n tenen in haar klaar gekomen :13: Heeeerlijk was dat!! We hadden nog zo'n minuut of 20 en besloten lekker te chillen met lounge muziek van mijn telefoon, licht helemaal uit en lekker kroelen :happy, dat vonden we beide zo super! Toen ik nog 5 minuten had wilde ik nog snel een vluggertje, cd erom en daar gingen we nog een keer, ik tilde haar op en hield haar in mijn armen vast en begon haar zo in de lucht te neuken, wat ze super geil vond  t4517.  Helaas kreeg ik het uiteindelijk niet voor elkaar om te ontladen, maar toch uitzinnig genoten :great:. Netjes afgerekend met haar plus wat fooi voor deze heerlijke sessie 8).

HansDordt had zich ondertussen vergrepen aan een zeer jonge dvp met volgens zijn zeggen een heel klein poesje, was ook wel goed gegaan geloof ik ;D. Mijn ogen hadden die middag/avond al een paar keer contact gemaakt met de 19 jarige Duitse Chanel, een op het oog zeer zelfverzekerde vlotte meid, heeeeeeeel klein en ultra slank met een kontje waar je U tegen zegt :-\ , ik sprak haar aan maar ze was net 'geboekt' helaas, even geduld dus :017:. Ondertussen ging het goed los in Samya. Ze weten daar absoluut wat feesten is :dance2 . Op de bar stonden zeker 8 geil dansende DVP's waar HansDordt en ik een tijd van hebben staan genieten, toppie!!! Ook leuk was dat ik ooggetuige was dat ook HansDordt op een gegeven moment van 2 kanten onzedelijk werd betast door geile dvp's, dat vond hij wel wat O0. De sfeer in Samya is heel erg goed, de muziek staat wel behoorlijk hard inderdaad zoals eerder gelezen op het forum, de dames maken heel makkelijk contact met je en niet te vergeten de SUPER relaxte Turkse jongens die daar de boel in goede banen leiden. Ik kan zelf een redelijk woordje Turks en dat vonden ze hartstikke leuk, maar toppie gasten, die zeer sociaal zijn en je echt thuis laten voelen daar, je bent welkom daar, dat voel je gewoon :)). Over het eten kan ik weinig zeggen, ik heb alleen gedronken, veel frisdrank en een paar biertjes wat meer dan voldoende koud aanwezig was.

Chanel liep ik weer tegen het kleine lijf en we besloten om een sleutel te gaan halen ;D. Ondertussen was het rond 00.00 uur erg druk op de kamers waardoor er een wachttijd ontstond van zo'n 20 minuten, weer even geduld dus :017:, Met Chanel voelde ik niet echt een klik buiten de kamer, eenmaal op de kamer beland gooide zij zich en haar poedelnaakte 19 jarige lijfje op bed neer en ging uitdagend in de hondjeshouding op bed zitten waarop ik besloot erachter te duiken om vervolgens haar anusje te plezieren met mijn tong :035:. Dat vond ze wel wat!!! :ladyred En ooow jee wat een prachtig lijf heeft zij zeg :-\, ook een heerlijk poesje die ik ook de nodige aandacht heb gegeven 8). PZC was een dikke voldoende, mijn jonge heer had er helemaal zin in en ik genoot van het geweldige aangezicht dat mijn penis een behoorlijk eind in dat 19 jarige Duitse mondje verdween O0. Het NMC was ook zo zalig, oooooow wat was ze nog heerlijk strak en wat was ze schattig boven op me aan het rijden :littleangelx. Op z'n hondjes was het ook een gigantisch uitzicht om haar mooie schaamlippen te zien die werkelijk prachtig om mijn penis heen zaten 'gevouwen'. Vanaf het eerste moment dat wij aan het neuken waren voelde ik al dat een 3e ontlading van de dag erin zou zitten :13:, gelukkig! En idd na een goede 25 minuten intens genieten, kwam ik extreem hard stotend, genietend van het super mooie lijf wat onder mij lag, missionaris in haar klaar :-\. Dat was een MEGA afsluiter van een prachtig eerste bezoek aan club Samya. Netjes voor een half uur afgerekend en ik zag HansDordt al snel weer in de wandelgangen, hij had ook net zijn 3e sessie gehad. We besloten samen nog een drankje te doen, wat DVP's gedag te zeggen en dan huiswaarts te keren :039:, het was ondertussen zo rond 02.00 uur.

Zo tegen 05.00 uur kwam ik helemaal total loss thuis aan. Jammer dat de terugweg altijd zo slopend is en ik hoefde nu niet eens te rijden! ::)

Dus gebroken maar weer bepakt met prachtige, onvergetelijke, niet meer te stelen ervaringen dook ik mijn mand in :)).

Greetzz Again and Again  ;)
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2014, 21:27:32 door Again and Again »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #148 Gepost op: 24 maart 2014, 23:39:37 »
Ce Vendredi 28/02/2014

Ambiance comme toujours déjantée avec son lot
de bonne et moins bonne sessions.

Arrivée 11H départ 04H.
3 sessions avec:


NINA.RO :blonde Charmante roumaine blonde en nuisette rouge qui sort du lot de par son attitude.
Nouvelle venue, elle est une amie de Lulu et reste toujours assis dans les sofas,
ne bougera de celui-ci quand fin de soirée lorsque L74 l’eut envoutée.
N’hésite pas à donner quelques FK en public ce qui est rare au samya.
Elle dégage une sensualité qui se confirmera en chambre.
une vraie GFE qui prend son plaisir quand elle le veut.
D’autre parmi nous ce soir-là en ont repris plusieurs fois.
Récidive plus que probable.

OANA.RO :tietjes Cela fait quelques semaines qu’elle est au samya et
j’avais déjà été tenté par son buste au combien généreux.

Après moult hésitation me voici a ses coté au bar, trop excité par son corps,
je ne suis resté que 36 secondes avant de lui dire d’aller chercher une clef.
Fille très cool mais assez craintive en chambre,
n’ose pas aller jusqu’à la fin lors du cunni, dommage.

Fellation correcte mais courte heureusement que voir son corps bouger
lors de l’Andromaque
en terminant par une petite enclume fut une merveille.
Ce sera donc une session optic fick au final,
a notre descente je serais placer en garde à vue par Sunny
qui me posa pleins de question pour voir comment c’était avec son amie du « bled »
ceci afin de lui donner de info pour qu’elle progresse dans le futur.
Une vraie mère poule cette sunny, pourtant je l’aurais bien péter de suite
tellement elle est jolie et surtout assure ne chambre.


MAYA.RO :-[ :021: En fin de nuit nous avons fait connaissance près du DJ,
petite blonde pulpeuse son corps est assez quelconque
mais elle a un regards charmeur.

Au bar la conversation et chouette et funny,
mais j’en reste là car plus trop d’énergie.

Avant la fermeture vers 3H30 elle est venue me demandé
si je voulais aller en chambre

et je me suis dit que vider les cuves avant une bonne nuit
serait sympa afin d’attaquer au panthera demain.

Je pars donc en chambre pour une courte et inutile sessions.
Ont ne pas rien lui faire, trop sensible au cunni, pas experte ne fellations.
Et surtout je bande pas car elle est trop pro.
Fini après 20minutes sans cartouche.

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #149 Gepost op: 26 maart 2014, 02:49:28 »
I found a club with great atmosphere :pica. This confirms my preference for this club. Rarely been disappointed by the atmosphere of the club, there is something unreal thing. "
 The line up is exceptional :sex, and I have a choice of at least 5 girls in my criteria.
 
As usual, I take my ease. I enjoy good social time with different beauties. The choice is still difficult, darling of the day prevails by a top service that I can not explain here.
 the quality of its service, simply superb.
 
In short, a club that is very stable in quality, service and quantity. Some are disturbed by foreign customers :wtf: or music :sign0065: or there mainly as Romanian :clap:. I advise them not to come back because the samya is the only club with a 100% Romanian atmosphere with very mixed people victory.