Forum > TIPPELEN

Straatdames

<< < (5/5)

Frederico:
Zonet naar de Bornholmstraat gereden en daar Judy uit de Dominicaanse Republiek opgepikt. Schat haar jong in, 20 jaar of zo. Blonde geverfde krullen, half lang met een behoorlijk uitpuilende boezem. 30 euro voor lekker spelen stelde ze voor. Tijdens de rit naar de cabine zat ze al in mn broek met zodanig effect dat ik met het indraaien van de auto al een bilz half raakte. Stoel naar ligstand gedraait en ze begon me te pijpen. Ik haalde een tiet uit haar truitje en begon die te likken. Ze kneep ondertussen lekker hard aan mijn tepels. Ik zat al zo goed als het kon in haar broek. en ze voelde lekker warm en nat.  Had al een paar biertjes gedronken en na een kwartiertje pijpen vroeg ze of ik geen zin had om haar te neuken buiten de auto. Dat leek me wel wat en ik had nog zoiets van 7 euro extra. Met mn broek op de enkels de auto uit en heb haar heerlijk geneukt, zij steunend op de motorkap, en heerlijk klaargekomen. Haar weer afgezet en naar huis. Thuis aangekomen mn sleutels weg en het entreepasje van mn nieuwe werk. Gatverdamme. Teruggereden naar de tippelzone en gegokt welke cabine t was. Zag eerst mn pasje en pas later mn sleutels op de grond liggen. Pfff mazzel gehad. Stomme geile oude man hehehe. Was wel een geile ervaring.

Vanderbeffen:
Ongeacht welk soort date dat ik doe, probeer ik altijd in de mate van het mogelijke om alle dingen die in mijn zakken zitten, en die ik niet nodig heb bij de date, in de auto weg te stoppen. Het is zo snel gebeurd, dat je met het voorspel iets uit je broekzak op bed verliest, of dat er bij het uitdoen van je broek iets uit je zak valt. Ik heb het ooit gewoon thuis voorgehad bij een vrijpartij met mijn vrouw, en sindsdien let ik er dus op bij elke paydate.

Balthasar:
Dat doe ik ook. Telefoon of zo valt zo uit je broekzak of wie weet wordt ie gejat als mevrouw lekker bezig is. Op een hotelkamer leg ik ook altijd even wat dingen in de kluis.

kwillem1:
Ik ben even langs de weg Am Eifeltor in Keulen gereden. Mijn hotel was daar maar 1 km vandaag, dus op verschillende momenten van de dag gekeken.

Rond 15h waren er niet zo veel dames aanwezig, maar toch wel tussen de 5 en de 10 denk ik.
rond 22h op de terugweg van Samya nog eens langs gereden en 70% van de caravans waren bezet.
En er staan best veel caravans: ± 40
Even een wandeling gedaan langs alle caravans. Ik had net mijn lading gelost bij Samya, dus moest hier niets meer kwijt, maar was wel nieuwsgierig naar het aanbod.
Het is 50p30 voor pijpen en neuken met condoom PZC is 30 Extra.
De volgende dag om 10h nog eens langs gereden en ook toen waren er een stuk of 7 caravans bezet.

Er zitten toch wel knappe dames tussen en de meeste tussen de 18 en 25 of max 30. Met natuurlijk enkele uitzonderingen.
Welke service ze leveren weet ik niet. Ik heb er geen geprobeerd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie