Auteur Topic: Kesy (Roemeense)  (gelezen 4781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Kesy (Roemeense)
« Gepost op: 11 juli 2015, 23:39:54 »
Uit mijn verslag van bezoek Sixsens op 3 juli 2015
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg63985#msg63985

Tijdens het afkoelen aan de bar op -2 met nu wel een bel wijn kreeg ik gezelschap van Kesy. Met haar al een paar keer oogcontact gehad. Voor blond altijd wel een voorkeur, al is het geen voorwaarde. Leuk gesprek, wat uitdagen en ....naar de kamer. Kali had het zich vanaf de andere zijde van de bar allemaal aanschouwd en gaf een boze blik. :017:
Met Kesy ook naar kamer 17. Kesy was een onbekende dame. Ze vroeg al meteen hoe lang de date zou moeten duren en of ik in haar mond klaar wilde komen. Ik legde uit dat ik bij een onbekende dame niet langer dan een half uur op kamer blijf, tenzij onderweg dingen gebeuren die mij verstijven en niet meer van de kamer geraak. Of ze heeft me niet begrepen of het is een afwerkertje. Het TZ was voorbeeldig. Het blasen niet onaangenaam, maar veel te kort. Al snel ging ze over tot cowgirl. Ze was er duidelijk op uit om snel af te ronden. Dan heb ik zo iets van, nou meid ga je gang....en snel afmaken, want hier heb ik zelf ook geen plezier aan. In 25 minuten stond ik weer buiten.

Kesy: lang donkerblond haar, 70B, lengte 1,65m, maat 34, 20 tot 25 jaar, Roemeense
PZC: redelijk tot goed maar veel te kort (GOSP = 0,7M)
EL: nope
TZ: gevarieerd
Vingeren: niet bekend
Beffen: niet bekend
NMC: Cowgirl oke
GFE: 10%
PSE: 50%
Optiek: Leuk goed uitziend wijffie.
Extra's:
Herhalingsgevaar 10%
Aftersales: Niet meer gezien
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke