Auteur Topic: ANNA (Bulgaarse)  (gelezen 5032 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ANNA (Bulgaarse)
« Gepost op: 17 december 2015, 17:06:04 »
[box title=ANNA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooi lichaam
- mij veel te zacht en rustig
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ANNA (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2015, 17:06:28 »
Ik heb gisteren in Sixsens voor de eerste keer met Anna gekamerd.

Anna is een meid die al meerdere maanden in Sixsens werkt, maar niet echt opvalt. Ze zit meestal rustig ergens aan de bar op een klant te wachten. Anna heeft een klein maar mooi lichaam, dus mijn interesse had ze lang geleden al opgewekt.

De pre-sales waren heel rustig: veel praten, af en toe een subtiele aanraking. Alles op het gemak.

De kamergang was niet echt mijn ding. Anna doet het heel rustig aan. Je moet haar echt tot actie aanmanen. Veel en lekker zoenen, dat wel, maar veel zin om me te pijpen leek ze niet te hebben. Wat heel jammer was, want toen ze het uiteindelijk deed, bleek ze dat uitstekend te kunnen! Had ik haar laten doen, had ze mij waarschijnlijk zelfs kunnen klaar pijpen.

Het neuken viel me tegen: ik moest (te) zacht te werk gaan en tijdens hondjes, mijn favoriet standje, wrong Anna zich in alle mogelijke bochten opdat ik toch maar niet te diep kon doorstoten.

Ik ben uiteindelijk klaargekomen, maar ik hield toch geen echt bevredigd gevoel over aan deze kamer.

Samenvattend: Anna is een hele lieve, rustige meid en voor liefhebbers van het zachtere werk: veel zoenen, knuffelen en dergelijk meer, is het een aanrader, maar voor mij was het allemaal veel te soft. Herhalingsgevaar is dus onbestaande.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum