Auteur Topic: Sara (Roemeense)  (gelezen 4631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sara (Roemeense)
« Gepost op: 25 januari 2016, 16:55:40 »
[box title=SARA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ uitstekend over de ganse lijn
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sara (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2016, 16:57:36 »
Afgelopen zaterdag heb ik op het verjaardagsfeestje van Sjeufke voor de eerste keer gekamerd met Roemeense Sara.

Over haar leeftijd ben ik niet meer zeker. Ik dacht 22 jaar. Verder is Sara 1,68m groot, normaal gebouwd, voorzien van een mooie C-cup en een lekkere kont. Ze heeft een heel mooi gezicht, lichtbruine ogen en lang zwart haar. Ze heeft een hele mooie, innemende glimlach. Enkele tattoos, waaronder eentje op een enkel, en een navelpiercing.

De pre-sales waren uitstekend. Zowel donderdag als vrijdag heeft Sara me meermaals proberen verleiden. Ze deed dat telkens heel subtiel en bleef, ook na mijn zoveelste weigering, geduldig en vriendelijk.

Na de zoveelste toenadering, is Sara er in geslaagd me te verleiden en maar goed ook, want de kamergang die er op volgde, was uitstekend.

Sara tongzoent lang en lekker. Pijpen is uitstekend: gevarieerd, zonder handjes, eierlecken, deepthroat... Het neuken was top: missio was lekker intiem, tijdens cowgirl varieerde Sara leuk en ze heeft zeker 10 minuten vol gas gegeven. Hondjes, op Sara haar vraag een tandje zachter dan normaal, was ook zalig. Ik ben net binnen het half uur probleemloos klaargekomen ;D.

Aftersales: uitstekend! Sara bleef me regelmatig aandacht schenken.

Herhalingsgevaar: héél groot. Het wordt in Sixsens moeilijker en moeilijker kiezen tussen al die topmeiden. Veronika, Linet, Sara, Crystal, Kinga… Pffft. Choices, choices ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum