Auteur Topic: Anna (Litouwse)  (gelezen 69921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2015, 17:55:50 »
Bedankt voor het meedelen van je ervaringen met Anna, Vazkor.! Maar... deze topper heeft Sixsens ondertussen vermoedelijk definitief verlaten :cry. Nu ja, met een DVP weet je natuurlijk nooit zeker, dus misschien keert ze ooit nog terug!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #16 Gepost op: 12 juli 2015, 18:06:46 »
Bedankt voor het meedelen van je ervaringen met Anna, Vazkor.! Maar... deze topper heeft Sixsens ondertussen vermoedelijk definitief verlaten :cry. Nu ja, met een DVP weet je natuurlijk nooit zeker, dus misschien keert ze ooit nog terug!! 8)

Daarom zag ik haar niet op de party :( Ik mag het echt wel hopen dat ze terugkomt, ze is een schatje en servicekanon pur sang.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #17 Gepost op: 12 juli 2015, 18:18:03 »
Het is inderdaad een servicekanon pur sang. Mij heeft ze destijds een pijpbeurt gegeven die me de rest van mijn leven zal bijblijven :-\ en wippen kon ze ook als de beste(n) ;D.

Ze zou de liefde gevonden hebben en daarom haar string over de haag gesmeten hebben. Maar liefde of geen liefde: hopelijk zien we dat schattig koppetje binnenkort toch nog terug verschijnen in SS! 8) Van mij mag ze immers haar hart gerust aan een ander geven, zolang ze haar mond en poesje maar met ons blijft delen! ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #18 Gepost op: 12 juli 2015, 21:02:30 »
Met Anna 4x de lakens gedeeld. Altijd prima service gekregen.
De laatste keren dat zij er nog was (en ik ook), viel het op dat ze toch veel werkeloos rondliep. Als ze niet meer terug komt, sluit ik niet uit dat toch de vaak jonge slanke geitjes in SS in het voordeel zijn t.o.v. een wat rijpere geit met wat 'babyvet' ::)
Dus eigenlijk zijn wij het zelf schuld  :017:

Ze kan natuurlijk na zoveel jaren ook gewoon gestopt zijn na 21435 yoghurtbussen te hebben fertig gemacht.  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #19 Gepost op: 15 juli 2015, 10:18:19 »
Met Anna 4x de lakens gedeeld. Altijd prima service gekregen.
De laatste keren dat zij er nog was (en ik ook), viel het op dat ze toch veel werkeloos rondliep. Als ze niet meer terug komt, sluit ik niet uit dat toch de vaak jonge slanke geitjes in SS in het voordeel zijn t.o.v. een wat rijpere geit met wat 'babyvet' ::)
Dus eigenlijk zijn wij het zelf schuld  :017:

Ze kan natuurlijk na zoveel jaren ook gewoon gestopt zijn na 21435 yoghurtbussen te hebben fertig gemacht.  ;)

Of misschien heeft zij wel "gewoon" een vriendje  8)
En dan vergaat de lust tot werken..

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #20 Gepost op: 15 juli 2015, 15:59:43 »
Misschien werkt ze gewoon "ergens anders" (niet in een saunaclub, en toch ook een vriendje) :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Anna (Litouwse)
« Reactie #21 Gepost op: 15 juli 2015, 17:10:30 »
Misschien werkt ze gewoon "ergens anders" (niet in een saunaclub, en toch ook een vriendje) :douchen?

Of een vriendje waardoor zij helemaal niet meer wil/mag/hoef te* werken..

*doorhalen wat niet van toepassing is of vraag het de locals  :017:  :039: