Forum > AMSTERDAM

Katja - Oekraïense - Oude Nieuwstraat 19 Amsterdam

(1/1)

JeanR:

Katja heeft een prachtig poesje, ik heb haar heerlijk gelikt waardoor ze super nat werd en ze komt ook mee als je haar snel neukt, ik kon aan haar zwaar ademen en zachte kreunen horen dat ze genoot van het snelle neuken! Haar favoriete positie is missionaris met haar benen opgetrokken zodat je haar lekker diep kunt penetreren.

Nadat ik haar snel geneukt, was het helemaal geen probleem om over haar heen te spuiten met CIF. Deze keer was het iets meer dan normaal, dus het was een beetje gesmeer, maar dit vond ze eigenlijk wel leuk.

Ze zei: “Het is nog geen 11.30 uur en je bent de 3e klant die mij met je canon in mijn gezicht spuiten, de jonge Turkse klant voor je besproeide mijn gezicht ook met nog meer sperma hoor”.

Enig minpuntje dit keer was dat haar klanten buiten op straat al in de rij stonden en ze kon niet wachten om ze binnen te laten, ze bleef door de gordijnen gluren. Toen ik wegging, deed ze haar slipje en beha niet aan, de gordijnen bleven dicht en ze moest zelfs de deur openen en tegen de volgende klant zeggen dat hij 3 minuten moest wachten terwijl ik aankleedde.

Ze is een typische Oekraïense hoer, geen tongzoenen de rest is aan haar om aan te geven wat ze wel en niet doet en met wie.

Ze houdt gewoon van veel sex, ik denk dat ze een nymfomane is die haar lusten combineert met geld verdienen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan grappige opmerkingen maken, ook over zichzelf!

Je kunt zien dat ze ervan houdt mannen de fantasieën te geven waar ze van dromen!!!!

Katja is een vriendelijke, mooie, goed verzorgde Milf van midden vijftig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie