Forum > AMSTERDAM

Aanbevolen Latina's in Amsterdam

<< < (2/3) > >>

TnA Addict:
Maria/Olga (werkt onregelmatig, Dollebegijnensteeg 111, Wallen)
Peruaans. Licht getint. Mooie indrukwekkende verschijning, prachtlichaam en dito borsten (niet helemaal van haarzelf). Leeftijd vermoedelijk ergens tussen de 30 en 40. Al een tijd niet meer gezien, misschien gaan rentenieren want deze dame was populair, prijzig en investeerde haar geld. Te herkennen aan het bordje body-to-body massage en de Amerikaanse vlag. Gezien haar vraagprijs in vergelijking met de andere dames duur, maar dat lichaam! Stelt erg veel belang in hygiëne.

TnA Addict:
Alexandra (Nederlandse/ZuidAmerikaans) Wallen

Naam: Alexandra
Nationaliteit: Nederlands (ZuidAmerikaanse/ Panamese achtergrond)
Taal: Nederlands/ Spaans
Leeftijd: ca. 30
Haarkleur/lengte: lang, zwart; haar
Ogen: donkerbruin
Huidskleur: lichtbruin
Lengte: ca. 170m
Postuur/Cupmaat : slank / C-cup
Tatoeage: schouder/buik/rug
Service: PMC, NMC, verschillende posities,
Werktijden: onregelmatig

Alexandra had van nature forse borsten, maar 2x laten verkleinen helaas. Zo ver dan het echte nadeel, want voor de rest... Wat een furie! Hele mooie dame met roots in Panama, maar overduidelijk hoorbaar opgegroeid in de Bijlmer. Ik sluit niet uit dat ik meer service van haar krijg dan de gemiddelde h-loper op de Wallen, maar bij haar krijg je ook als nieuwkomer altijd nog meer dan van de gemiddelde temeier op de Wallen. Topper! Deze dame werkt helaas helaas nog maar sporadisch vanwege privé-omstandigheden.

TnA Addict:

--- Citaat van: TnA Addict op 13 maart 2013, 21:17:33 ---
--- Citaat van: TnA Addict op 21 december 2012, 17:25:01 ---Amy (maandag & woensdag overdag, af en toe vrijdag. Ruysdaelkade 131L)
Colombiaans. Blank, kort zwart haar. Leeftijd vermoedelijk ergens tussen de 30 en 40. Waanzinnige kont, prachtige sili's en topservice, je mag veel bij haar. Voor 50 euro kom je total loss bij haar naar buiten.  Het constant gekreunde mi amor kan wel op je zenuwen werken. Houdt van babyolie. Houd rekening met wachttijden.
--- Einde van citaat ---

Vandaag weer even naar binnen gewipt en weer een heerlijke geile vrijpartij beleefd. Ze vertelde me nog drie weken aanwezig te zijn en er dan zes maanden uit te knijpen. Naast de maan- en woensdagen kun je haar deze weken ook op vrijdag treffen op bovenstaand adres. In september komt ze terug. Grijp nog gauw even je kans!

--- Einde van citaat ---

Dame is een paar weken terug van weggeweest. Daarna is ze weg en komt zoals hierboven gemeld in september weer terug. Ze zit nu op nummer 127. Ze is zo vriendelijk een naambordje voor dat raam te plaatsen.

TnA Addict:

--- Citaat van: TnA Addict op 12 mei 2013, 00:16:14 ---Cassandra (zaterdag overdag, grote kamer hoek K. Korsjespoortsteeg en Oude Nieuwstraat, t.o.v. Teerketelsteeg)
Colombiaans. Blank. Lang, zwart haar. Leeftijd vermoedelijk begin 30. Prachtmeid met waanzinnig mooie en grote borsten, haar billen zijn wat minder. Ze is heerlijk opwindend gekleed (fishnets, laarzen). Groot nadeel: ze werkt alleen zaterdags overdag en is dan vaak bezet (logisch). Als de gordijnen dicht zijn, kun je toch zien of ze werkt dankzij de glazen dildo met kleurtjes in de vensterbank en mangapoppetje achter het glas van de deur. Ze lijkt wat stil en afstandelijk, maar ze laat je heerlijk tekeer gaan.

Mij is onduidelijk waarom ik Cassandra niet hier vermeldde. Ze is lange tijd weg geweest, maar nu terug. Uitgebreid voorspel waarbij ik me uitgebreid tegoed deed aan haar heerlijke borsten, goede pijpbeurt, waarna ze me vakkundig klaarreed. Topmeid.

--- Einde van citaat ---

Dame werkt zeer onregelmatig. Ik heb haar al een paar zaterdagen gemist op haar vaste adresje.  :o

TnA Addict:


--- Citaat ---Amy (maandag & woensdag overdag, af en toe vrijdag. Ruysdaelkade 131L)
Colombiaans. Blank, kort zwart haar. Leeftijd vermoedelijk ergens tussen de 30 en 40. Waanzinnige kont, prachtige sili's en topservice, je mag veel bij haar. Voor 50 euro kom je total loss bij haar naar buiten.  Het constant gekreunde mi amor kan wel op je zenuwen werken. Houdt van babyolie. Houd rekening met wachttijden.

Vandaag weer even naar binnen gewipt en weer een heerlijke geile vrijpartij beleefd. Ze vertelde me nog drie weken aanwezig te zijn en er dan zes maanden uit te knijpen. Naast de maan- en woensdagen kun je haar deze weken ook op vrijdag treffen op bovenstaand adres. In september komt ze terug. Grijp nog gauw even je kans!

Dame is een paar weken terug van weggeweest. Daarna is ze weg en komt zoals hierboven gemeld in september weer terug. Ze zit nu op nummer 127. Ze is zo vriendelijk een naambordje voor dat raam te plaatsen.
--- Einde van citaat ---

Vanmiddag weer geen weerstand kunnen bieden aan Amy. Ouderwets lekker weer. Eerst zoenen, die heerlijke borsten onder handen nemen, lekker oprijden tegen die geweldige kont en daarna op bed uitgebreid de 69 positie ingenomen, daarna even de jodokus rustgegeven om niet al te snel te komen en weer even met mond en handen haar heerlijke lichaam onder handen genomen. Daarna even stevig in de missio naar het einde toegewerkt. Zoals hierboven gemeld is ze nog even twee weken aan het werk op de dinsdag, woensdag en vrijdag vanaf ongeveer een uur. Daarna is ze op vakantie en keert ergens achterin september terug. Ze staat deze twee weken op nummer 127, in september staat ze weer op de veel ruimere kamer van 131.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie