Auteur Topic: BAMBY (Roemenie)  (gelezen 8655 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
BAMBY (Roemenie)
« Gepost op: 14 mei 2014, 12:27:53 »
Nationalité / langues parlées : Roumaine de Bucarest
 Age : 19
 Visage : superbe, avec des yeux verts magnifiques
 Cheveux : bruns mi-longs
 Taille : 1m60
 Poitrine : 80C
 Silhouette / corps : mince
 Tatouages - Piercings : un petit piercing sur la lèvre, aucun tatoo
 Fellation : super!
 Cunni : tremble comme une feuille
 Embrasse (oui- non) : du bout des lèvres seulement, dommage
 Autres caractéristiques : 1er jour au Bab ce 12.05.2014, mais la donzelle a déjà travaillé un an à Francfort (Mainhattan et Bahama, je crois). La fille est jolie (ses yeux !!!) et sympa. Dommage qu'elle n'embrasse pas vraiment, sinon réagit magnifiquement au cunni (tremble comme une feuille ) (mais pas de doigtage), suce super bien, bien active pendant la baise... Il faudrait qu'elle se lâche un peu pour devenir une star.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
BAMBY (Roemenie)
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2014, 08:37:46 »
Aardige verschijning vooral de mooie natuurlijke borsten vallen op.

Omstreeks 23u05 gingen we de kamer op. Na enkele minuten neuken in de missionaris , wisselde we naar doggy. Net op dat moment sprak ze me toe : deine swans slaffen ? En dit terwijl hij nog perfect stijf was. Ik vroeg nog even : wat bedoel je ? Dan toonde ze haar horloge en zei : we hebben nog vijf minuten ! Het was toen nog maar 23u20 , dus 15 minuten meer te gaan. Maakte hier even melding van dat we nog 15 minuten hadden. Toen wilde ze me tegenzin de sessie verder zetten. Nou als het zo zit hoeft het voor mij niet meer , de sfeer was toch al om zeep. Geen woorden meer aan vuil gemaakt en de kamer verlaten.

Misschien was het voor haar al laat en een drukke dag geweest , maar ik kreeg de indruk dat ze de klus snel wou klaren.

Herhalingsgevaar : nee.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BAMBY (Roemenie)
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2014, 15:29:17 »
Bamby
Scharzhaarige Lolita


19 Jahre jung, schwarzhaarig, 157 cm groß, 52 kg leicht, blaue Augen, Körbchengröße 75C, komplett rasiert. Bamby spricht etwas Deutsch.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline voxpopuli

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
BAMBY (Roemenie)
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2014, 11:29:47 »
Ondanks het feit dat ze een niet zo goede reputatie heeft bij de Babylonbezoekers, heb ik echt wel een klik met deze meid, wat al tot enkele sessies van een half uur heeft geleid in het verleden. Na een tiental minuten zijn we rihting kamer vertrokken, waarbij ik haar meteen aangaf dat ik vandaag (veel) meer tijd wou doorbrengen dan een half uur. En dat is een uitstekend idee gebleken...

Op de kamer hebben we innig gekust (oppervlakkige kussen op de mond van de eerste sessie behoren al lang tot her verleden!), heb ik haar oraal verwend waarbij ze naar goede gewoonte sidderend klaarkwam (haar buik en lichaam beginnen echt te trillen in de minuten voordat ze komt, als vulkaan die zijn uitbarsting aankondigt) en daarna heeft ze bij mij hetzelfde gedaan. Een prachtige dame die tussen je benen je lid in haar mond neemt, met zeer veer variatie hem bespeelt, haar tongetje je meest erogene zones prikkelt en daarbij je nog de ganse tijd recht in de ogen kijkt (voor zo ver je kan weerstaan aan de drang om je hoofd af te wenden om haar prachtige curves in de spiegel naast je te bewonderen), het is de hemel op aarde en de uitbarsting in haar mond was navenant.

Tijd om even te bekomen met een sigaret en een drankje dat Bamby ging halen en een diepgaand gesprek te hebben. In dat gesprek (over haar frustraties bij Babylon, waarom ze in de prostitutie zit, haar jeugd, haar familie, haar toekomstplannen) was Bamby zeer eerlijk en open en gaf ze zich zo (figuurlijk) bloot dat ik oprecht aangedaan was en me eigenlijk schuldig voelde als klant van haar. Ik zei haar dit ook en probeerde haar ondertussen wat op te monteren en gaf haar ook wat advies i.v.m. haar toekomstplannen. Hoewel ik voor mezelf had uitgemaakt om het kamerbezoek (na een uur ondertussen) te beëindigen begon ze me opeens opnieuw te kussen, maar met meer passie, meer hartstocht dan ervoren. Ze liet ondertussen ook haar handen mijn lichaam verkennen, waarop ik aangaf dat een tweede ronde gelet op ons gesprek vreemd aanvoelde. Daarop zei ze dat ze me zeer begripvol vond en anders dan de gebruikelijke klanten en dat ze deze keer echt met me wou vrijen. Wat volgde was een klein uur passie, pure verwennerij waarbij Bamby voortdurend het initiatief nam (wat ook niet van haar gewoonte was voordien). Na afloop nog wat gebabbeld en ze gaf me aan dat ze dit echt wou en dat ik voor het tweede uur niets hoefde te betalen. Innig kussend namen we afscheid...

Na deze zeer heftige sessie hoefde het voor mij zo niet meer in Babylon. Toen ik naar huis ging stelde ik inderdaad vast dat Bamby voor twee uur kamerbezoek inderdaad slechts 125 € had aangerekend, heb spontaan naar boven afgerond tot 200 €...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BAMBY (Roemenie)
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2014, 23:44:47 »
 :welcome: Voxpopuli,


Wat een verhaal en ik hoop dat je nog heel veel mooie verhalen mag beleven voordat je je graf gaat opzoeken.

Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.