Auteur Topic: deket  (gelezen 61597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #15 Gepost op: 28 januari 2017, 00:31:15 »
Spreekt ze inmiddels al wat beter Engels en/of Duits?  Communicatie was haar minpunt, voor het overige een grappige sexbom met veel pre-en aftersales. Optisch ook helemaal mijn ding.
omdat ik vandaag niet op tijd ben klaargekomen, met het werk dus, zal het morgen een stuk later zijn dan voorzien, maar ga ik wel met  haar pannenkoeken en sorry rakkers maar ook Carmen etc zal dan niet veel vrije tijd hebben.. tenzij de toppers niet meer fris zitten, maar in Sixsens duiken wel altijd nieuwe parels oo.
van Julia blijf ik af en om de jarige niet in de gordijnen te jagen, van Kinga ook

Zoals verwacht schitterde deket vandaag door zijn "afwezigheid", alsof we dat allen niet op voorhand wisten .... zo betrouwbaar dus als de Roemeensen die hij in huis haalt .... ik val in herhaling ....  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #16 Gepost op: 28 januari 2017, 03:36:35 »
Sommigen moeten werken voor hun geld, en indien er dan nog niet voorziene afspraken die belangrijk zijn bijkomen,,, dus wat dat met onbetrouwbaarheid te maken heeft ontgaat mij volledig, niet te vlug met een waardeoordeel komen. Vergeet niet dat ik vznaf 10februari een welverdiende vakantie van 3 weken neem, (tijdens de zomer bijna geen verlof genomen) waarvan 2 weken in Phuket

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #17 Gepost op: 28 januari 2017, 03:39:13 »
Had graag wat bij willen kletsen. Door al dat kameren, was de tijd wel beperkt  ;)
Maar werk gaat voor het (de) meisje(s).
Een volgende keer beter!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #18 Gepost op: 28 januari 2017, 11:51:33 »
Sommigen moeten werken voor hun geld, en indien er dan nog niet voorziene afspraken die belangrijk zijn bijkomen,,, dus wat dat met onbetrouwbaarheid te maken heeft ontgaat mij volledig, niet te vlug met een waardeoordeel komen. Vergeet niet dat ik vznaf 10februari een welverdiende vakantie van 3 weken neem, (tijdens de zomer bijna geen verlof genomen) waarvan 2 weken in Phuket
Eén keer niet komen opdagen: onvoorziene omstandigheden
Twee keer niet komen opdagen: voorspelbaar
Drie keer niet komen opdagen: uitvluchten zoeken zoals de hoeren die je in huis haalt
Vier keer niet komen opdagen: jezelf wijsmaken dat je wel iets aan de hand had en het nog zelf geloven ook ..... zo onbetrouwbaar als je meisjes en zo labiel als een zinkend schip, ketter  ;)

En uitvluchten mag je lekker voor jezelf houden, jij schrijft je in en hebt alvast een uitvlucht klaar voor nadien, omdat je verdomd goed weet op voorhand dat je toch je kat gaat sturen ....  :dance2  En dat katje Andrea was en voelde erg lekker aan op de koop toe .....  :bonken


Mij persoonlijk boeit het geen ene moer, MAAR .... wij geven een aanwezigheidslijst door, en wij hebben graag dat die ongeveer klopt, de clubs ook ..... er wordt altijd rekening gehoduen van het forum en de clubs uit met 10% die niet komen opdagen  en vanaf nu is dat 10% + deket     ;D

Wat Phuket ermee te maken heeft .... zal me een raadsel wezen, maar nu je het aanhaalt, ook daar geloof ik geen ene moer van .... je gaat je toch geen 14 dagen verstoppen in je eigen kelder  :sef billenklets
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #19 Gepost op: 28 januari 2017, 12:23:14 »
Zeer onbeleefde reaktie dat leer zegt over jou dan over mij.
1. Heb oo voorhand veschreven dat oo vrijdag onder voorbehoud is, ik wilde mij. Og vrijmaken voir de late namiddag maar lukte niet leer. Zatefdag doorgaans geen probleem.
Waarom Phuket? Blijkbaar niet kunnen begrijoen, dus veel werk moet nog voir verlof , dat ik doorgzans in de winter neem, immers dan is het in de interessantste landen zomer en hoewel ik le niet teverantwoorden heb zal ik de foto's van de ticketd aan kanarieapoen.
heb bovendien al de bele wereld afgereisd, misschien daarop jaloers?

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2017, 12:52:01 »
Zeer onbeleefde reaktie dat leer zegt over jou dan over mij.
1. Heb oo voorhand veschreven dat oo vrijdag onder voorbehoud is, ik wilde mij. Og vrijmaken voir de late namiddag maar lukte niet leer. Zatefdag doorgaans geen probleem.
Waarom Phuket? Blijkbaar niet kunnen begrijoen, dus veel werk moet nog voir verlof , dat ik doorgzans in de winter neem, immers dan is het in de interessantste landen zomer en hoewel ik le niet teverantwoorden heb zal ik de foto's van de ticketd aan kanarieapoen.
heb bovendien al de bele wereld afgereisd, misschien daarop jaloers?
Dit heeft allemaal nog weinig met Andrea te maken, maar het lijkt erop dat deket wat te diep in het glaasje heeft gekeken of dat zijn vingers niet geschikt zijn voor het typen van stukjes op een smartphone  :banghead: :beer:  :NIGHT_1:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #21 Gepost op: 28 januari 2017, 12:54:43 »
Zeer onbeleefde reaktie dat leer zegt over jou dan over mij.
1. Heb oo voorhand veschreven dat oo vrijdag onder voorbehoud is, ik wilde mij. Og vrijmaken voir de late namiddag maar lukte niet leer. Zatefdag doorgaans geen probleem.
Waarom Phuket? Blijkbaar niet kunnen begrijoen, dus veel werk moet nog voir verlof , dat ik doorgzans in de winter neem, immers dan is het in de interessantste landen zomer en hoewel ik le niet teverantwoorden heb zal ik de foto's van de ticketd aan kanarieapoen.
heb bovendien al de bele wereld afgereisd, misschien daarop jaloers?
Jij hoeft je aan niemand te verantwoorden, jij hoeft je ook geen vier maal in te schrijven om dan (aangekondigde kroniek) niet op te dagen ... heeft geen mens of hoer wat aan ....  ;D

Let goed op: die foto's die je gaat doorsturen, dat je ze niet VOOR je reis doorstuurt .....  :-\ ;D ;D ;D ;D

Deket, lach en glimlach en schrijf je enkel in indien je komt, krijg je mij niet op je dak  :lol

En jaloers op jou? Hell no, deket ..... ik ben tevreden met wat ik heb en het laatste waar ik aan denk is jaloers zijn op jouw belevenissen, noem ik in nette bewoordingen voor mij nachtmerries  ;D

En alweer zal je er niks van snappen .... geniet van je welverdiend pensioen  :dance2 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #22 Gepost op: 29 januari 2017, 12:22:21 »
Ga hier na dit geen woorden meer aan vuil maken, maar toch wel hilarisch of beter gezegd triestig.
1. Er is al een een deket stelt voor in dit item, blijkbaar ontgaan.
2. De pot verwijt de ketel, immers de mod stuurde al meermaals zijn kat, op feestjes van rakkers, hou niet meer bij waar en wanneer, HEB NOG EEN LEVEN BUITEN HET FORUM IN TEGENSTELLING TOT ANDEREN, maar  berinner mij nog goed dat wanneer ik vroeg :"waar is de SM, ik als antwoord kreeg,"die clubt niet vzak meer, omwille van,,, en omwille van respect voor privacy, zal ik maar niet schrijven waarom,,,.
3. Ikzelf kan me 1keer voor vrijdag herinneren, dat ik niet kwam opdagen, namelijk op feest relaxxx de laatste keer. Die 2 keer daarvoor kan mogelijk zijn in al die tijd dat ik club maar kan ze mij niet meer herinneren, omdat nogmaals er nog een leven is buiten clubben en omdat ik doorgaans op vrijdag moeilijk kan, indien er extra werk, lees potentiële klanten opdagen.
4. En straks naar de topper, der lage landen bekijken, vanuit de kelder van het Astridpark, Anderlecht

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #23 Gepost op: 29 januari 2017, 12:41:05 »
1. Er is al een een deket stelt voor in dit item, blijkbaar ontgaan.

Topics samengevoegd :)) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
deket
« Reactie #24 Gepost op: 29 januari 2017, 13:36:29 »
Ga hier na dit geen woorden meer aan vuil maken, maar toch wel hilarisch of beter gezegd triestig.
1. Er is al een een deket stelt voor in dit item, blijkbaar ontgaan.
2. De pot verwijt de ketel, immers de mod stuurde al meermaals zijn kat, op feestjes van rakkers, hou niet meer bij waar en wanneer, HEB NOG EEN LEVEN BUITEN HET FORUM IN TEGENSTELLING TOT ANDEREN, maar  berinner mij nog goed dat wanneer ik vroeg :"waar is de SM, ik als antwoord kreeg,"die clubt niet vzak meer, omwille van,,, en omwille van respect voor privacy, zal ik maar niet schrijven waarom,,,.
3. Ikzelf kan me 1keer voor vrijdag herinneren, dat ik niet kwam opdagen, namelijk op feest relaxxx de laatste keer. Die 2 keer daarvoor kan mogelijk zijn in al die tijd dat ik club maar kan ze mij niet meer herinneren, omdat nogmaals er nog een leven is buiten clubben en omdat ik doorgaans op vrijdag moeilijk kan, indien er extra werk, lees potentiële klanten opdagen.
4. En straks naar de topper, der lage landen bekijken, vanuit de kelder van het Astridpark, Anderlecht
Beste deket ...

Ik geef present op feestjes als ik aanwezig teken, tenzij mijn vader een hersenbloeding krijgt of ik in het hospitaal ben omdat er een long van hem wordt afgenomen, dat zie ik nog als een geldige reden voor afwezigheid .... bij mijn weten klets je dus weer uit mijn nek, trouwens, ik ben op alle feestjes geweest waar ik vertelde aanwezig te zijn, de twee vernoemde feiten vielen niet samen met de ziekte van mijn vader ...
Je hoeft je dus niet te verdedigen met anderen aan te vallen om jezelf goed te praten .... en wat jij hoort over mij in clubs, zal mij worst wezen.... wel leuk te horen dat je om mij geeft .... nogmaals, jij hebt de godverdamde ziekte je steeds aan te melden en wij weten allen op voorhand dat je niet gaat komen ... ik ben eens benieuwd voor komende zaterdag ... heel erg benieuwd naar je uitvlucht ...

Kom maar met data en feestjes waarop ik mijn kat heb gestuurd waarop ik aangemeld was .... allee vooruit,  als je A zegt moet je vooral ook B durven en KUNNEN zeggen ....
Als jij je afvraagt waar SM is, is dat eens een dag dat jij in een club bent, en dan moet ik dan ook maar komen voor jouw schoon ogen? Goed gek ben je in ieder geval wel .....

Dat ik niet vaak meer club, ach, a rato van 1 a 2 clubs per maand en 5 maal per maand naar het skw .... (lees mijn lijstje van vorig jaar er eens op na, dan kan ik beter een Roemeense hoer in huis halen, is goedkoper) ......... boeit het jou eigenlijk en mag ik dat zelf nog kiezen ook misschien? Alweer naast de kwestie lullen en andere dingen op tafel gooien om je eigen voorspelde afwezigheidsgedrag goed te praten .....

Je leven buiten het forum,  dat zijn onze zaken gelukkig niet deket ... en wat heeft jouw leven buiten het forum te maken met aanwezig tekenen op feestjes en je niet vertonen?

Inderdaad intriest, deket ..... meld je je aan op feestjes, kom dan opdagen .... zo makkelijk is het .... en ja, er kan al eens iets tussenkomen, daar zegt niemand wat over ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal