Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Eva (Roemeense)

<< < (2/5) > >>

Sjeufke:


[box title=EVA]
Land:             RoemeniĆ«
Taal:              Duits en Engels
Leeftijd:         26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 70A
Kontje:           lekker strak
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende standaardservice
+ Mooie body
+ Fris en verzorgd
+ Humoristisch
+ GOSP 0,9M
+ Knuffeldier
o Kijkt de kat uit de boom tijdens de presales. Zou een verkeerd beeld kunnen opwekken
[/box]
[box title=extra info]
ex Planet Eden (Anna)
[/box]


Op 21 april mijn eerste kamer met Eva in Babylon.
Ik ben door een medepleger getipt die met Eva regelmatig kamert. Zijn tips hebben tot op heden nog niet tot een teleurstelling geleid. Integendeel zelfs!

Eva is een dame die afwachtend op een kruk voor de bar zit, maar wel voortdurend het potentieel aan klanten scant met haar aantrekkelijke ogen. Eva is geboren met een mooi lijf. Alles op de juiste plaats, niets te veel en ook niets te weinig van dit alles. Na diverse keren oogcontact te hebben gehad, de sprong in het diepe gewaagd en haar meegenomen naar een tweezitter achter in de bar.
Het verkennend gesprek verliep weliswaar vlotjes, maar ik moest het gesprek wel gaande houden. Ze is ietwat afwachtend, al kan ik dat ook wel weer begrijpen bij een onbekende klant. Haar voorkeurstaal is Duits, omdat ze die taal graag vaardig wil worden. Daar slaagt ze alreeds ruimschoots in.

Met een onbekende dame hanteer ik in principe een half uur kamer, tenzij......... . Als blijkt dat het dan niets wordt, blijft de financiƫle schade beperkt. Doch bij Eva werd al snel duidelijk dat ik dieper in de buidel zou moeten tasten. Ik werd verrast door haar onbegrensde passie op de kamer. Dames die uitstekend zoenen en knuffelen en daarnaast ook nog flinke dosis humor hebben, maken al een geslaagde kamer. Haar service is uitstekend en voldoet meer dan ruimschoots aan de Babylon standaard. Topservice! Een herhaling zit er zeker in!

Sjeufke:
Na Sofia, Sarah (Emma) en Violetta is nu ook Eva verkast naar Sixsens. Zelfde alias!

brombeerzuid:
Zeg Sjeufke ben je nu een makelaar of koppelaar.
Deze meid is echt een bbz dvp. :sex
Nooit de gelegenheid gehad om met haar te kameren.

Sjeufke:

--- Citaat van: brombeerzuid op 17 januari 2018, 20:46:39 ---Zeg Sjeufke ben je nu een makelaar of koppelaar

--- Einde van citaat ---
Sofia, Eva, Sarah en Violetta. 4 Meiden waarmee ik een prima klik heb. Met al deze meiden kan je Sjeuf gerust los laten op de kamer. Dan hebben Sjeuf en vooral de meiden er wat aan.  ;D

Laat ik helder zijn. Wat betreft het vertrek van deze meiden uit Babylon....het is een keus van deze meiden.
Sjeuf is klant van deze meiden. En waar zij hun service aanbieden.....soi! (al moet dat wel binnen de 100km blijven)

noglangnietuitgewandeld:

--- Citaat van: Sjeufke op 18 januari 2018, 00:20:15 ---
--- Citaat van: brombeerzuid op 17 januari 2018, 20:46:39 ---Zeg Sjeufke ben je nu een makelaar of koppelaar

--- Einde van citaat ---
Sofia, Eva, Sarah en Violetta. 4 Meiden waarmee ik een prima klik heb. Met al deze meiden kan je Sjeuf gerust los laten op de kamer.
--- Einde van citaat ---

Allemachtig, dat wordt dan een quintet. Nog een erbij en je hebt een sextet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie