Auteur Topic: Lana uit Letland  (gelezen 2670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voodoodiver

  • Gast
Lana uit Letland
« Gepost op: 20 juni 2014, 14:42:43 »
Blijkbaar bestaat er nog geen topic over deze dame.
Lana is 40 +,halflang blond haar, mooie iets bijgewerkte C cup.
Ik schat haar 1.65 lang en iets van een 60 kgr.

Eergisteren 2 sessies gehad met Lana.
Ik had haar al wel vaker in SS gezien, maar ze kwam altijd wat stuurs en afstandelijk over.
Ze is inderdaad geen jonkie meer. Ik heb haar leeftijd kunnen raden aan de hand van de leeftijd van haar zoon.
Vermits ze hier zelf niet over praat, ga ik ook maar discreet blijven.
Deze dame ontdooit echt als je met haar aan de praat geraakt.
Op de kamer ontdooit ze verder, en dan vooral tussen haar benen: wat wordt deze dame lekker nat.
TZ, pijpen,deepthroat,69, missio, doggie, cowgirl: alles kwam aan bod. Geweldig hoogtepunt samen met haar bereikt.
deze dame faked niet. Wat een leven zei ze: op tijd en stond stomende sex en er nog voor betaald worden ook. Ook nog eens een eerlijke dame: waar kom je dat nog tegen.
Heb haar bedankt met een stevige massage en 10 euro tip.
Na de inwendige mens versterkt te hebben aan de zo als gewoonlijk uitstekende BBQ van SS , nog wat gerelaxed in het zonnetje aan de pool. Uitstekende investering: de nieuwe poolbar.
Om 6 begon het wk: dames ineens allemaal werkloos. Vermits ik zelf niet echt een voetbalfan ben, nog maar eens afgedaald naar de bar beneden. Lana zat op haar vaste plekje aan de ingang van de bar.
Even gedag zeggen, dacht ik. Na 5 minuten en een klein beetje femal touch, zat ik met een volgroeide paal aan de bar.
Normaal ga ik niet twee keer met dezelfde dame, maar hier heb ik een uitzondering voor gemaakt.
Eerst een massage en dan neuken, vroeg Lana. Nee,zei ik , doe maar andersom.
Deze keer gewoon recht toe , recht aan . Alle registers open, de beuk erin. Lana houdt wel van een stevige aanpak op zijn tijd.
Massage die ik van haar kreeg was ook meer dan ok. Onze tijd zat erop, maar ik mocht niet vetrekken , zonder haar ook nog eens een massage te geven. Blijkbaar doen we toch iets wel goed.
Lana is een absolute aanrader in SS. Helaas vertrekt ze zondag voor onbepaalde tijd naar huis.
Dus....... Het leven is aan de rappe.