Auteur Topic: Carmen (Roemeense)  (gelezen 2131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Gepost op: 24 juni 2014, 11:51:27 »
SixSens zaterdag 21-06-2014

Hele dag al een nieuwe jonge dame zien rondhuppelen, later bleek dit Carmen te zijn. Toen ik herenigd was met aamu kwam ze er effe bij staan en maakt redelijk verlegen kennis. Ik complimenteerde haar met haar mooi lingeriesetje en na wat knuffeltjes besloot ik het er maar op te wagen. Eerst effe douchen (vond ze vreemd) met de vraag of ze aan de bar op me wilde wachten. Toen ik terug kwam moest aamu lachen en zei: “Nu moet je wel met haar gaan, want ze heeft in de tijd dat jij ging douchen al 4 kerels afgewezen omdat ze op jou aan het wachten was”. Dan ben ik uiteraard de gentleman die zich aan zijn afspraken houdt… Dus saampjes naar de Orientaalse ruimte, dat was echter niet echt spectaculair als presales... Toen ik haar vroeg wat ze op kamer voor me kon betekenen antwoordde ze: “That is surprise”… Ja, uuhh.. dacht het niet dame. Ik heb in het verleden al vaker “verrassinkjes” op de kamer gehad maar dat waren niet allemaal van de leuke soort… Dus wat gerichter vragen waarbij ze dan aangaf te tongzoenen en pijpen zonder condoom. Ik besloot het er nogmaals maar op te wagen en we verkasten naar kamertje 4b. Het spel was wederom niet echt spectaculair, optisch wel goed maar ze was voor mijn gevoel erg onervaren. Pijpen wel aardig maar met veel pauzes om haar haar goed te doen. Beetje meisjesachtig dollen en gekke geluidjes maken tussendoor. Ze slist een beetje en als ze praat had ze wat van Ushi (het rolletje van Wendy van Dijk) weg, vond ik. Toen ze wilde neuken was ze meer dan onhandig met het condoom en dat werd dus een puinhoop. Vooraf een half uurtje afgesproken en dat nog eens herhaald na 20 minuten (je kunt maar duidelijk zijn). Tegen die tijd had ik al door dat dit geen knalfeestje zou worden, dus ik liet het haar pijpend afmaken. Uiteindelijk vlak voor het klaarkomen mijn heft in eigen handen genomen omdat de schat ofwel niet doorhad dat ik anders in haar mond ging komen ofwel zonder overleg aanstuurde op een ft… ik weet het nog steeds niet. .. Het was leuk.. voor een keer. Ze moet nog veel leren maar liever niet van mij(n centjes)… Heeft wel de potentie denk ik, want nadat we in de bar terug kwamen kreeg ik nog leuke aftersales in de vorm van knipoogjes en zo en zag ik haar al snel met de volgende beren op kamer gaan.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...