Auteur Topic: Georgia (Roemeense)  (gelezen 1528 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Georgia (Roemeense)
« Gepost op: 9 augustus 2014, 12:26:47 »
Gisteren in Sixsens voor de eerste keer met Roemeense Georgia gekamerd. Georgia is 20 jaar jong. Ze heeft lang rood gekleurd haar. Mooie, bruine ogen. Qua gezicht lijkt ze op Bulgaarse Evelina (HP). Georgia heeft een heel mooi, slank lichaam. Een heel mooie kont en een perfecte B-cup. Geen tattoo’s of piercings.
 
Georgia haar presales waren rustig, maar efficiënt: beetje knuffelen, beetje tegen me aanleunen, guitig en lief glimlachen, leuke kusjes geven… Ik had mijn twijfels over een kamergang (mede omdat Licky Luke, die gisteren eerder al met haar gekamerd had, me had meegegeven dat ze heel zacht pijpte, hetgeen niet echt mijn ding is), maar voornamelijk omwille van Georgia haar mooie verschijning en haar innemende glimlach heb ik me toch laten verleiden tot een kamergang.
 
Die kamergang was in orde, zonder meer:
 
Zoenen was voorzichtig, maar aangenaam.

De pijpbeurt was zoals verwacht helemaal niet mijn ding (veel te zacht). Daar werd Piet echt niet vrolijk van. En toen ik aangaf dat ik een pijpbeurt graag ietsje steviger heb, slaagde Georgia er niet in op deze modus over te schakelen. Na een tijdje liet ze het pijpen voor wat het was en begon ze Piet af te trekken. Dat deed ze dan weer veel te wild. Ik dacht op een bepaald moment zelfs dat ze Piet er gewoon af ging trekken.

Om blijvende schade aan Piet te voorkomen ;) heb ik Georgia doen stoppen en heb ik haar dan maar voorgesteld haar oraal te verwennen. Ze liet zich gewillig beffen en leek er oprecht van te genieten. Ze zei ook klaargekomen te zijn. Voortgaand op de slijmpjes die ze uit haar mooie poes toverde, zou het ook kunnen, maar met een DVP weet je uiteraard nooit…
 
Nog een tijdje geknuffeld en gezoend en toen Piet eindelijk volledig paraat was, beginnen neuken.
 
Dat neuken was net voldoende. Begonnen met missio, maar dat moest rustig aan, overgeschakeld op hondjes: beentjes toe zodat ik niet diep kon doorstoten, terug missio, maar dat moest nu nog rustiger dan voorheen, dus dan toch maar terug hondjes. Deze keer deed Georgia haar benen open en kon ik eindelijk een beetje doorneuken (al mocht ik ook nu niet te wild tekeer gaan).

Genietend van het zicht op Georgia haar mooie lichaam na een tijdje klaargekomen, net binnen het uur.
 
Ik heb de kamer al bij al tevreden verlaten. 100€ betaald, naar de douches en op naar de bar.
 
Aftersales waren oké: Georgia kwam af en toe nog een praatje maken en ik kreeg regelmatig nog een kusje.
 
Herhalingsgevaar: klein. Gerogia is een heel mooie, lieve meid, maar ze heeft nog veel te leren. De pijpbeurt was niet mijn ding, van het aftrekken zal Piet nog enkele dagen moeten bekomen ;) en het neuken moest te rustig.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum