Auteur Topic: Afgelopen zaterdag en zondag.  (gelezen 1818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afgelopen zaterdag en zondag.
« Gepost op: 29 december 2014, 21:03:08 »
Wat moet je verwachten van een club die enkele dagen open is en dan weer enkele dagen dicht in deze periode?  Wat rustiger, wat minder dames.  Eigenlijk weet je dat en moet je ook met die wetenschap naar zo'n club trekken of niet gaan, me dunkt.

Afgelopen zaterdag, zo tussen Kerstmis en nieuwjaar, weer een toffe dag gehad.

Het was dus te verwachten dat het damesaantal niet zoals laatste zaterdag dat ik er was, op een 70-tal zou liggen.  Tegen de avond waren er ongeveer 25 à 30 dames.  Even een begin van een telling maken: Sara, Danielle, een Afrikaanse, Laura, Victoria, Isabella, Jessy, Isabella (ex Maya YY), vriendin Sissi, Steffi, Nelly, 2 knappe blondines met beide een rood pakje, die donkere en blonde die altijd om een trio smeken, die oudere blonde, Selena en een viertal nieuwe en die die ik vergeten ben.  Zondag ontbraken wel wat dames op het appèl maar dan weer wel aanwezig bijvoorbeeld: Nora (ex Zoë) en Lolita.
Mijn favorietjes ontbraken helaas.  Zou ik dan toch maar eens bij Isabella gaan polsen?  Nee, laat maar.  Misschien het moment om Victoria eens uit te nodigen?  Ook dat is er weer niet van gekomen.  De reuze grote tatoe, ik hou daar niet van en betwijfel of ik die uit mijn gedachte ga kunnen zetten door haar schijnbaar uitstekende kamerprestaties.  Danielle kwam ook een paar keer polsen.  Een "ferm wijf" maar nadat ik de tweede keer even met haar borsten mocht spelen, had ik al minder zin.  Ze is trots op haar fake-borsten nu.  Ze zijn ook erg mooi en vooral, je ziet niet echt dat ze fake zijn.  Goed gedaan dus maar het verschil tussen naturel en gemaakte borsten, blijft toch groot al je er mee speelt.  Ook al voelden ze niet echt als beton aan.  En toch... ik mag Danielle graag en mijn eerste kamergang met haar was o.k..  Isabella triggert me trouwens ook maar die gaat mijn randvoorwaarden nooit willen inwilgen.  Victoria wordt als één van de beste omschreven op dit forum en in de club in de wandelgangen.  Ook zij staat dus toch nog op mijn to do-lijstje.  Gelukkig voor mij dat mijn lijstje niet leeg is.  Nog altijd iemand (en dit zal niet snel stoppen) om naar uit te kijken in mijn favo-club.  Ik ben dan ook niet gehaast om mijn lijstje af te punten.  Ik kan mezelf goed vinden in de combinatie lekker uitgebreid wellnessen (wat perfect kan in SS) en pas naar de kamer gaan als ik denk dat het bovengemiddeld zal worden.  Een enkeling verwoord het wel eens als dat ik enkel zeer goede sessies beleef.  Ik ben er best fier op maar kijk wel goed uit en voorkom zo desastreuse sessies.  Mij gaat het er zeker niet om, om vier of vijf keer per clubdag te kunnen gaan kameren en maar af te wachten wat het zal brengen.  Liever met een goede 1 keer langere tijd heerlijke seks en plezier dan standaard "fickjes" van 20 - 25'.  Dat is mijn keuze.  Voor mij, bij mij, weloverwogen, vaak.  Niet altijd overwogen natuurlijk.  Soms volg ik gewoon het verstand tussen mijn benen.  Moet kunnen.  Ik ben geen robot.  Overwogen zal ik ook nog wel eens op kamer gaan met de dame die erg bekend staat om de rotslechte service die ze geeft.  Ik heb het over Isabella.  Als zij ook met mij nog op kamer wil gaan want ik kreeg van haar al eens het verwijt dat ik haar tot bij mij had geroepen en dan niet wou gaan kameren met haar.  Waarom ik absoluut eens met de "meid" op kamer wil waarvan iedereen zegt dat je niet slechter vindt, dat zou me te ver leiden.  In elk geval weet ik dan voor mezelf waar ik aan begin en ga ik mijn beklag niet bij de receptie doen of op het forum hier.  Misschien laat ik me dan bewust slachtofferen.  Ook onbewust loop ik wel eens in de val natuurlijk.  Ik schrijf dat dan ook.  Ik beschrijf liever leuke sessies maar wil de mindere ook niet onthouden hier zodat iemand anders zijn conclusies daaruit kan trekken. 

Vanaf 's avonds waren er duidelijk meer mannen aanwezig dan vrouwen.  De vrouwen hebben dus goed hun boterham verdiend.  Gelukkig maar of anders zouden er volgend jaar misschien geen meer zijn in deze periode.  Nu misschien meer volgend jaar, als ze de verdiensten te weten komen, de collegaatjes.  Veronica: altijd weg.  Zelfs Isabella scoorde zaterdag vele kamers.  (Ze zat dus amper op haar vaste sofa schuin tegenover de bar.)  Het is eens wat anders. 
Isabella, ze is zo dom nog niet.  Ik was met een nieuwe dame op kamer geweest en was in een sofa (over Isabella, ze is wel een heel mooi "poppetje" om naar te kijken) wat aan het bekomen.  Isabella doet het zelden maar ze riep voorzichtig een man tot bij haar.  De man behoorde bij een groep.  Da's nooit dom om daarin te proberen in te breken, ten minste als je dan beseft dat je bij de eerste man goede service moet geven, als je de rest van de groep ook nog wil.  De man ging naast haar zitten. Isabella zat (typisch haar) eerder weggeleund van hem.  Ineens krijgt de man drank getrakteerd.  Men wou Isabella ook drank gunnen maar blijkbaar lust ze geen alcohol.  Ineens kruipt Isabella tegen de man aan en begint onder zijn badjas te frullen.  Er kwam plaatselijke beweging onder de badjas.  Ineens mocht hij haar in de nek kussen en dan verdwenen ze al snel naar een kamer.  Isabella moet vast gedacht hebben dat ze wel moest ingrijpen want dat anders de kans groot zou zijn dat die man bij de groep mee zou gaan drinken in plaats van apart wat bij haar te blijven om te praten.  Ik was even in mijn lockertje aan het kijken en zag ze daar ook al terug staan na twintig minuutjes.  De man zei tegen zijn vrienden dat hij in plaats van haar de gevraagde fooi te geven "minus" zou moeten betalen.  Ik wacht al zo lang op een man die me eens vertelt dat ze niet echt slecht is. 

De dame waarmee ik op kamer ging vandaag, haar naam ben ik jammer genoeg kwijt.  En zondag was ze er niet meer.  Ze was nieuw, slank, droeg een witte bikini, had lang zwart haar in een punt gesneden aan de rug, een A - B-cup naturel en ongeveer 21 jaar.  Wie kan me helpen?

Verder nog geapprecieerd dat er pralines lagen met deze dagen.  Bij de brunch waren nu ook maanzaadbroodjes.  Ik vroeg het al eens maar ze komen er niet.  Bruine pistolets of broodjes.  Niet dat dit nu als een groot mankement moet bestempeld worden.  Iets wat wel nuttig zou zijn, zijn sproeiflacons in de toiletten zodat je de bril kan reinigen als er weer eens een varken op het toilet is geweest en zonder de bril op te heffen de bril heeft ondergeplast, terwijl er pissijns zijn.  Ik heb zo'n sterk vermoeden dat ook de dames dat aangenamer zouden vinden.  Ik heb dat al eens laten vallen maar allicht vergeten.  Je mag de toiletten dan nog zo goed onderhouden, als er daarna een varken komt....

Door de dag natuurlijk ook weer heerlijk gewellnesst en dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te zwemmen.  Heerlijk in het goed verwarmde water, na een sauna, in de sneeuw en ijzige kou.  Mooi zo dat dampende (precies kolkende) water.  Gebeurt niet elke dag.

Wat minder vrouwen, wat meer mannen, wat meer bekende, wat meer geouwehoerd en een zoveelste toffe dag gehad.  Morgen zondag zal dan de laatste geweest zijn voor 2014 in SS maar omdat de klantvriendelijkheid en gedienstigheid van het SS-crew zo geweldig is, omdat je er zo relaxt kan vertoeven, het eten met veel zorg bereid wordt en omdat er een toffe ambiance heerst (disco-sfeertje met dansende dames in het weekend) én niet in het minst omdat de service van de dames vrij hoog ligt en de dames leuk in de omgang zijn én de line up voor mij meer dan o.k. is, zien ze mij in 2015 zeker weer meer dan ik op twee handen kan tellen  :douchen. 

Zondag dus ook weer meer mannen dan dames.  Ook dan hadden de dames het dus weer dik naar hun zin.  Heel onverwacht eigenlijk, belandde ik na veel gezever met een dame, ook weeral tegen alle verwachtingen in, twee uur op kamer.  Voor de eerste keer in de kamer met jacuzzi.  Die kamer kost € 25 extra per uur, af te rekenen aan de balie en niet aan de dame.

 :party0036:

     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man