Auteur Topic: Anna  (gelezen 2793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Gepost op: 1 april 2016, 17:03:11 »

[box title=ANNA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         ca 21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m56 - 1m60
Model:           slank
BH:               A
Kontje:          Gewoon
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Optisch ok, deed me overstag gaan
- service minder, maakt half uur niet vol, afwerkserviceniveau, vaak corrigeren, vroeg extra +50€
[/box]
[box title=extra info]
"Hallo Wie Geht's"-Roemeentje
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2016, 17:17:11 »
Anna - Sex met een "Hallo Wie Geht's"-Roemeentje
19 Maart 2016
Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg76058#msg76058

We trokken ons terug in de kino en had wat moeite haar uit te leggen wat ik allemaal leuk vind en wat niet op kamer en in welke kamer dat moest gebeuren. Maar ze begreep het niet allemaal. Een vriendin van haar moest helpen uitleggen wat die jacuzzikamer nou was, dat kende ze blijkbaar niet. Dat is nou weer zo'n geval waarvan je voelt 'ah nee dat wordt niks maar ik ga toch want ze ziet er lekker uit'. Soms voel je dat gewoon dat een sessie mogelijk verkeerd zal uitvallen. Eigenlijk moet je dan afbreken vòòr het sleutelmoment...maar ze zag er zo leuk uit.  ::)

De kamer was gelukkig ook boven. Daar was een en ander plots niet mogelijk zonder bijbetaling van 50€. Typisch Daar bleef ze over mekkeren tot ik zei dat ze het maar bij haar 50€-service moet houden.

Dit dametje wou steeds maar wisselen naar reverse cowgirl wat ik steeds corrigeerde naar top-positie met haar gezicht in m'n richting. Ik wil niet op haar rug kijken, dat is niet het standje dat ik leuk vind. Steeds zei dat meisje 'what?', 'what?', 'why?', 'why?'. Even haar buikske aanraken is al van 'aw!', steeds met een zacht fijn beteuterd klinkend stemmetje: a doll-lady. Als je in een pop knijpt of een reactie ontlokt antwoord de pop ook met kleine woordjes. 'What?'...'Why?'...'aw!'.  :017: ::)

Best grappig, je zag dat ze het speelde. Ik ging zelf maar in afwerk-mode en was warempel nog in staat om zelfs te snel klaar te komen in doll-lady. Ze was dan ook mooi om zien: blond, mooi slank lichaam, mooie ogen.

Zei: 'Finished?'  :017:

Ik: 'What?'  :o ( ;D)

Zei: 'You finished?'...

Ik: 'nope ah now yes maybe'.

Zei: 'What?'  :o

Ik: 'almost' ;D (was al klaar)
 
Zei: 'What?'  :o

Ik (beu): 'Aaah now I am'.  :lol_hitting: :amazone

Terug trok ze zich en kleedde zich al snel aan. Ik zei haar dat de tijd nog niet gedaan was. Doll-lady zei beteuterd: 'But you finished!'  :o. Ik herhaalde en zei haar dat de tijd nog niet gedaan was. 'But you finished!' :017:, zei ze nog beteuterder. Nog eens. 'you finished!  :o We can dance in the bar!'  :pica. Ah madam wil zo snel mogelijk weer dansen.

We gingen naar beneden. 'You are funny' ;) zei ik haar om wat te treiteren.

'I am not funny' :o, zei ze terug.

'Yes, you are funny' ;). Zei ik.

'I am not funny' :o, zei ze.

'Yes you are' :)), zei ik

'No I am not funny' :o. Ze klonk steeds grappiger met die quasi-beledigende stembuiginkjes er steeds bij en ik liet het maar want we waren bij de lockers aangekomen. 50€ overhandigt. 'Thank you' met weer dat fijne verongelijkte stemmetje. Ze ging later nog met een andere klant en wist dat hij nog geen 20 minuten later terug in de bar zou staan. Ik kwam ze nog tegen bij de lockers.

Ik: 'You are a fast girl' :PDT_Armataz_01_37:

Zei: 'I am not fast'  :o

Ik: 'Yes you are'

Zei: 'No, I am not fast', en weg ging ze om te dansen. :D)
Normaal is de sessie maar 1 ster waard maar voor dit soort extra amusement:

Score: ** ...
« Laatst bewerkt op: 1 april 2016, 17:41:52 door Vazkor »

Offline orangeunique

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2016, 10:54:36 »
Ich hatte eine wunderschöne Zeit mit ihr.
Kein Zeitdruck.
Alles Perfekt.
GFE PUR.

Fred