Auteur Topic: Nina 29 ( Pol )  (gelezen 1879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Nina 29 ( Pol )
« Gepost op: 22 april 2016, 20:14:33 »
Vandaag deze dame voor het eerst in de SS tegen gekomen, je kon er moeilijk om heen zonder meer een van de mooiste dames in de club op dat moment. Haar naam bleek Nina een 29 jarige Poolse die er een stuk jonger uitziet, ze loopt zelfs vaak helemaal fkk of met blote borsten rond een zeldzaam mooie boob van de betreffende dokter bij een oostblok dame moet ik zeggen. Verder heeft ze op haar rug en armen een paar mooie tattoo's niet storend en ik persoonlijk vond ook deze zeldzaam mooi gemaakt. Na een kort gesprek was deze jongen al snel over gehaald dat het deze dame ging worden ze werkt pas een paar dagen in de club maar twijfel of het een blijvertje is zo uit de gesprekken met haar. Eenmaal op de kamer zat mijn gevoel er bepaald niet naast Nina is behalve een knappe dame ook nog een zeldzaam geile dame. Haar slipje ging meteen uit en ze begon al met haar zelf te spelen. Deze dame geniet zelf ook van verwend te worden wat zich heel makkelijk uit in het feit dat ze zeldzaam zeiknat word als je met haar speelt.

Al met al een top sessie alles erop en eraan TZ,PZC,vingeren,beffen en sex in diverse standjes, het is wel een dame die heel duidelijk aangeeft wat ze wel en niet fijn vind zo zijn haar tepels wat gevoellig. Maar al met al komt deze dame misschien wel op nummer 1 binnen in mijn paid6 dates van 2016. Daarna kwam ik haar aan de bar tegen en hebben we even nagepraat maar ze was volgens mijn ook wel erg moe en is ze een tijdje later naar huis gegaan. Maar voor heeft deze 100% hh gevaar en ik hoop dat ze nog even in het zuiden van Nederland blijft hangen.