Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125298 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1005 Gepost op: 15 oktober 2017, 20:54:51 »
Ik zie op de awl het roemeens hoekje niet meer.(een van de)
Dus Bella,Cosmina,Laura en Antonia.
Alle auf urlaub?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1006 Gepost op: 15 oktober 2017, 21:20:19 »
Ik zie op de awl het roemeens hoekje niet meer.(een van de)
Dus Bella,Cosmina,Laura en Antonia.
Alle auf urlaub?
De AWL staat net pas weer online. Ga er vanuit dat deze voor vandaag niet actueel is.
Een bekende was vandaag in Bab. De 'nieuwe' AWL klopte maar voor de helft. Dames die op de AWL staan en er niet zijn of andersom.
Ik verwacht dat de AWL weer snel op orde zal zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1007 Gepost op: 20 oktober 2017, 23:29:00 »
Was er gisteren op de middag en het was weer top .
 Mila was er niet , eerst een topsessie met Gabriella en even later een trio met Sofia en Violetta kwam uitgeput en voldaan van de kamer om 17u het paradijs verlaten met een super gevoel .
Voor mij kan er geen enkele andere club aan Babylon tippen .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1008 Gepost op: 21 oktober 2017, 01:14:37 »
en even later een trio met Sofia en Violetta kwam uitgeput en voldaan van de kamer
Je begint in mijn vijver te vissen  :lol
Heb dit trio vandaag (vrijdag) overgeslagen, al lag het er weer dicht tegenaan.
De duokamer met V............... heeft op een af andere wijze toch mijn voorkeur :censored

Helemaal mee eens.....vooralsnog staat Babylon op nummer 1!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1009 Gepost op: 21 oktober 2017, 07:52:02 »

en even later een trio met Sofia en Violetta kwam uitgeput en voldaan van de kamer
Je begint in mijn vijver te vissen  :lol
In je vijver vissen ??
De vis met name Sofia kwam zelf naar me toe met haar blauwe  kijkers en begon me op te geilen .
Ik was juist een koffie aan het drinken na de topkamer met Gabriella en was al aan  het denken om naar huis te rijden , Mila was er niet .
Maar Sofia trok alle registers open om me op andere gedachten te brengen en die blauwe ogen maakten me zwak , dacht er nog onderuit te komen "enkel op kamer indien een trio" Violetta was in de voortuin in gesprek met een vaste klant , wel al een dikke knuffel van haar gekregen in het voorbij lopen .
Die ogen van Sofia begonnen te schitteren , ze verdween even en kwam  terug te voorschijn met haar trofee Violetta .
Toen was er geen ontkomen meer aan , als die twee in de aanval gaan en aan mijn tepels beginnen te draaien , dan heb ik een opwaartse beweging onder de handdoek , even later lagen we op kamer , en wat zich daar allemaal afspeelde dat is prive .

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1010 Gepost op: 22 oktober 2017, 15:33:06 »
Op een regenachtige zaterdag in oktober beslis ik naar de Babylon te gaan.

Ik kom vroeg rond de middag (en zal vertrekken om 17.30 uur).
Veel auto's (Fr, NL, Be) van bezoekers in de omgeving.
Na het omkleden ga ik voor een kopje koffie met chocolade snoepjes (Twix en KitKat) van op de tafel bij de keuken.

Ik vermijd douche na douche, (eigenlijk ben ik nog vers gewassen) en neem ik een sauna voor mijn eerste douche .


De ratio beer/beerin is ongunstig.
Rond 15.00 uur ongeveer 40 beren voor 15/20 berinnen. Op een bepaald ogenblik zijn alle zetels voor de tv bezet... er is een voetbalwedstrijd.

Om 13.30 uur vind ik mijn eerste mooie.

Eva, een kleine Roemeense uit Iasi. ± 23 jaar oud, lang zwart haar, mooi zonder gesofisticeerd te zijn.
Werkte vroeger in EdenClub Merzenich.
We kussen in de zetels voor we naar boven gaan.
In de kamer is ze zacht en kalm. Ze houdt ervan om te kussen, en geniet van mijn lang beffen (aan 50 € / 30min).
Na haar orgasme (ik denk niet dat ze fakte) start ze een lekkere blowjob. Voelend dat ik het niet veel langer zal uithouden, beklimt ze me in cowgirl.
Ik werk ze af in doggy. Een uur sessie.

Tijdens de volgende ‘intersessie’ ga ik een warme maaltijd (14.00 uur). Kipfilet, jagersaus (champignons) en frietjes. Zeer lekker.
Deze keer bemachtigde ik me om comfortabel te eten een pllats aan de tafel van 6 personen.
Hoewel mensen die niet eten, er de plaatsen bezet houden …
 
Na de maaltijd zit ik wat te niksen.
Een ‘slachtoffer’ voor jagende meiden die me onverschillig laten.
Tot Karla op mijn dijen zit. 21 en geblonddeerd uit Boekarest. Mooi meisje, mooie tieten, mooie kont. Ze heeft niet te veel werk om me te overtuigen om met haar te kameren.
Ik aarzel niet lang, en ik ga voor een bijzonder aangename beurt. Kussen, beffen, pijpen, neuken in verschillende standjes, en daarna nog wat social time.

Zeer gelukkig van mijn dag, groet ik Eddy bij het buitengaan rond 17.30 uur.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1011 Gepost op: 22 oktober 2017, 19:29:19 »
Gisteren weer een geslaagd dagje gehad in Babylon. Wel even wennen nu Susi weg is, maar in Babylon komt dat wel goed.

Net voor 14:00 uur aangekomen en was niet zo druk op de parkeerplaats als de laatste keren dat ik er ben geweest nu kon ik tenminste nog fatsoenlijk parkeren. Binnengekomen stonden er al wat meiden klaar. Tanja kwam mij verwelkomen. Al kreeg het later nog een slechte wending met haar.

Snel een rondje gemaakt waar ik Hobie en De Shyman tegenkwam. Beetje bijpraten toen ik op een gegeven moment 2 handen voor mijn ogen kreeg. Ik moest raden maar zou niet weten wie het mocht zijn die ik zou kennen. Het bleek Alice te zijn die na maanden afwezigheid weer terug was. Aangename verrassing. Zag er nog altijd goed uit, heeft er wel een tatoeage  bij op haar pols die ze wou uitbreiden over haar hele arm. Verder even leuk gepraat en ging er wel vanuit dat ik met haar ging kameren die dag.

Het was gezellig druk binnen en niet te druk. Even wat gegeten en daarna kwam Tanja weer een poging wagen. Had nog niet zo’n zin en wou deze dag ook niet met Tanja naar de kamer. Na een tijdje kunnen afweren maar ze was er niet blij mee.

Op een gegeven moment zaten Shyman en ik op de bank tegenover de bar, Tanja en Alesia zaten er ook in de buurt. Shyman had zijn afspraak met Alesia al vast gezet. Maar hij was met haar in gesprek waarop Shyman naar mij toekomt en zegt. Ik moest van haar zeggen dat ze je wil neuken.
Ok dan! Ik vind het wel een mooie meid dus eens kijken wat ze te zeggen heeft. Ik moest tussen haar en Tanja in gaan zitten. Beetje kennisgemaakt. Maar Tanja wou een trio, dat wou ik niet waarop Alesia zei dan ga je maar eerst met Tanja. Ze zijn vriendinnen en wist dat Tanja al de hele tijd achter mij aan zat. Maar ik wou niet met Tanja, waarop ze een beetje fysiek werd met slaan enzo, niet heel hard maar ik duwde haar weg want werd het wel een beetje moe. Toen flipte ze hem helemaal en begon in het Roemeens te tieren. Alesia was ook aan het kijken van wat gebeurd er allemaal. Ik versta geen Roemeens alleen het woordje futem en pula kon ik eruit halen. De rest van de dag geen last meer van haar gehad en werd genegeerd. Voor mij gaat ze het strafbankje op want hou niet van die onzin.

Alesia vond het wel een beetje grappig en zei, maar nu kun je wel met mij naar de kamer. Dat kan inderdaad. Nog een tijdje met haar gepraat en wist van Shyman dat ze goed zou zijn. Ze wou weg gaan en zei je komt maar naar mij toe als je met mij naar de kamer wil. Ik zei laten we het maar nu doen. Dus op naar de kamer. Werd geen tijd verspilt, ze had de bed lakens al bij zich en hoefde zich niet eerst te douchen. Ze begon gelijk te zoenen en tongen. Er werd geen enkele seconden verspilt.
We hoefden ook niets te zeggen alles ging vanzelf, echt heel goed. Lange tijd liggen tongen met haar waar ik soms even pauze moest maar zij gelijk weer begon. Tijdens het tongen zat ze met haar handje onder aan mij en ik aan haar poesje. Wat ik rustig aan deed maar ze gewillig toe liet.
Pijpen kan ze ook geweldig waar ze hem gewoon af en toe helemaal laat verdwijnen. Daarna gaan neuken, eerst missio, toen zij bovenop waar ze echt goed haar best doet, lekker in die kont kneden, wat hou ik daar toch van. Toen doggy want die wil ik gewoon met haar gedaan hebben. Heerlijk was het. Nog een paar minuten op bed gelegen wat praten en het uur was al voor bij. Echt een goede kamer en een harde werkster. Je zou het op het eerste gezicht niet zeggen van haar. Maar een goede leuke meid.

Ik hoefde Shyman niets te zeggen wat ik er van vond, mijn gezicht zei genoeg. Goede aanrader van hem. :D
Hobie was in de tussentijd in de klauwen van Bianca gevallen wat hem wel goed beviel.
Lulu was weer lekker aan het dansen wat altijd leuk is om naar te kijken.
Tijd voor wat te gaan eten, smaakte goed.  Na een tijd met Shyman en Hobie gepraat te hebben werd ik op een gegeven moment meegenomen door een meisje. Had haar al eerder die dag gezien en gewoon begroet en beetje lachen je kent het wel. Maar niet echt als kameroptie gezien.
Ze nam me mee naar de bar waar ze zich voorstelde als Valentina, Bulgaartje, 22 jaar oud, 1,60. Siliconen titties wat ik persoonlijk niet vind passen bij zo’n kleine meid. Maar is ook geen dealbreker voor mij. Haar nieuwe borsten waren pas 8 maanden oud.
Heel lief leuk meisje is het met een schattig stemmetje. Lekker knuffelen en begon mij al te zoenen.
Haar kontje vond ik goddelijk, dus wou er wel eens een half uurtje mee proberen.
Was een hele goede kamer die uitliep naar een uur. Heel lekker tongen deed ze en ze doet alles zo lief. Pijpen ook heel rustig en sensueel waar ze soms alleen met haar tongetje zo om je eikel gaat.
Neuken ook niets op aan te merken. Ook afgemaakt in doggy waar ze plat op het bed ging liggen met haar kontje omhoog gestoken. Hemels was het. Echt een heel leuk meisje en zeker een aanrader. Ook erna is ze nog vaker naar mij toegekomen om even te buurten.

Rest van de avond met Hobie en Shyman doorgebracht. Hobie ging al wat vroeger naar huis, na 2 kamers met Bianca werd het hem te gevaarlijk. :D
Shyman was vaak weg, hij had een strak schema met afspraken en moest vaak aan de bak.
Lulu was ook in een gekke bui. Ze had een kerel helemaal onder gekliederd met haar lippenstift. Hij had een paar penissen op zich getekend en overal Lulu. Shyman en ik stonden ook in de buurt. Shyman werd ook nog getagd maar ik kon haar nog afweren. Zelf werd er nog “ficken”boven haar poesje geschreven waarbij ze iedereen langs ging en ernaar wees. Het meisje is pas 18/19 jaar maar al zo verpest. :D
Verder was dat kleine Cubaantje ook nog aan het dansen daar. Weet haar naam niet. Ze bewerkte nog een kerel met haar hakken en hij kreeg ook nog een paar flinke tikken en werd op de grond gelegd. Hij hield er schijnbaar van want hij werd er zeer opgewonden van. Was wel een hilarisch gezicht, de beren en de meiden vonden het allemaal wel lachen. Typisch Babylon zoiets.

Op het eind van de avond kwam ik nog met Lulu in gesprek. Ze is dus wel Albanese maar gewoon geboren in Duitsland wat ik zo begreep. Ze kwam vragen waarom ik niet met haar naar de kamer ben geweest. Ik zei heb al 2 kamers gehad vind het genoeg zo. Kreeg nog een paar kusjes van haar en we praten nog wat. Ik kon het niet laten en vroeg of ze niet naar school hoefde. Nee, nee zei ze.
Jawel, maandag ga je je rugzak inpakken, je pakt je fiets en gaat weer naar school. Beetje plagerig bedoelt en we konden er beiden om lachen. Zo een beetje doorgepraat en over haar dag in H7. De volgende keer ga je met mij naar de kamer zegt ze. Ik zal er eens goed over nadenken. Kon er op zich goed mee praten, de slechte recensie houd mij nog een beetje tegen. Maar mocht het zo gebeuren de volgende keer zal ik denk toch een poging wagen.

Het begon langzaam tegen 1:00 uur aan te lopen en Shyman en ik besloten maar eens naar huis te gaan. Hij was nog snel even met Paris naar de kamer geweest en was nu, naar volgens mij 4 kamers toch wel echt klaar.
Het was nog even wachten met omkleden want was topdrukte, dan maar even wachten op de gang waar alle meiden in hun burgerkloffie lopen, ook leuk om te zien. Alesia en Valentina hebben nog gedag gezegd en toen omgekleed en moe maar voldaan uit Babylon vertrokken.

Offline vanalkemade

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1012 Gepost op: 26 oktober 2017, 08:08:30 »
hallo allemaal, ik heb op verschillende plekken gelezen dan er binnen babylon wordt gewerkt aan de welness en dat het begin november klaar zou zijn.

hebben recenteijsberen hier meer info over? is het bijna gereed of duurt het toch nog langer?

vanalkemade houd wel van een beetje badderen :douchen

Laatste info (van afgelopen vrijdag) is dat eerste helft november de wellness gereed is.
Alles ohne Gewähr.
Na morgen volgt een update en niet alleen van de wellness  ;)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1013 Gepost op: 27 oktober 2017, 07:36:26 »
Letzten Freitag war wieder mal „Babylon-Time“! Freundlich von der ED begrüßt, mit den üblichen Utensilien ausgestattet – die ersten zwei Küsschen auch schon bekommen – ab in die Umkleide und Dusche. Dort den babylonischen Enzyklopädist begrüßt, so kann der Tag nur gut werden.
Bei meinem Rundgang einige neue Gesichter entdeckt, was so zwei Wochenenden Pause und Urlaube der Frauen an Veränderung bringen kann. Bei warmen Sonnenstrahlen auf der Terrasse das morgentliche ‚Gedeck (Kaffee und Zigarette) genossen und weitere Nackedeis begrüßt. Schon wieder begann die Qual der Wahl.

Welche der Frauen sollte meine Stundengeliebte werden? Doch Sie, Alice, nahm mir die Entscheidung ab und Wir verabredeten uns auf später da ein mir bekannter Binnenschiffer schneller war und Sie mir vor der Nase wegschnappte. Aber Er darf das!
Unser Schäferstündchen fand dann im Liebes-/Herzzimmer statt und Wir gönnten Uns Beide Spaß! Zu Alice muß Nichts mehr gesagt werden. Das gute Gefühl vor, im und nach dem Zimmer ist zigmal mehr wert als nur der ‚Hunni‘! Dafür ein Riiiiesengroßes DANKE!!

Durch die familiäre Stimmung im Club, einige Bekannte mit denen ich auch mal was anderes quatschen kann als nur dieses profane Puff-Blablabla verkürzte die Zeit bis zum nächsten und unabweichlichen Zimmer.

Mit Welcher wohl? Ihr könnt es Euch bestimmt denken: Ja, Anka.
Sie versteht es, an dem hohen Level nicht nachzulassen und in der zweiten Session ist es mit mir schon nicht ganz einfach. Warum? Alter Mann, nur noch begrenzte Anzahl an *Schüssen*, doch Sie will es unbedingt dass ich zum Absch(l)uss komme. Auch für Anka ein Riiiiesengroßes DANKE!!

Babylon-Service wie immer gut, Essen ebenso und es gab auch Reis! Als Beilage. Der Club war über den Tag gut besucht, dadurch die meisten Mädels gut gelaunt. Richtige Entscheidung der samstäglichen Party aus dem Wege zu gehen. Bis zum unvermeidbaren Schluss fühlte ich mich wohl. Babylon verdient ein Riiiiesengroßes DANKE!!
Bis bald

vanKees

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1014 Gepost op: 5 november 2017, 20:10:25 »
Hier een exclusief verslag van de verjaardags feestje van sm en mij.

Afgelopen zaterdag eerst maar eens de vlaaien bij de bakker ophalen.
Door naar Niederaussum om daar wat pijptabak in te slaan, een duitser hield mij wat op, met zijn verhalen.
Telefoon gaat, mijn twee gasten waren al bij Babylon, nou wacht ff ben in 15 minuten daar.
Dat was ook een voordeel, zo hoefde ik niet alleen met al die vlaaien slepen. ;D
Een van de twee was al gelijk bij binnenkomst onder de indruk,de ander dat is een doorgewinterde loper.
Misschien was het ff vreemd, maar wilde ff met hun wat dingen door bespreken, daardoor kwam ik pas later bij jullie staan, daarvoor mijn excuses. :happy
Nu heb ik niet iedereen gezien en gesproken, maar veel van jullie waren ook te druk met de dames bezig, hehe.
Ach genoeg gelult.

Bij de rondgang door de zaak, ja daar sloeg mijn hartje over, Bella was er.
Ff gesproken met haar en afgesproken dat ik zo terug kwam.
Nou zo, erg snel,lekker wat besproken en belangrijker wat geknuffeld met haar.
Hopa, naar de kamer.
Ik kan wel een verslag maken hierover, maar dat hou ik voor mijzelf.
Ok een ding, on top heeft ze mij klaar bereden.
Wat een lief mooi meisje en oja de lange staarten zijn weg, nu een mooi kort kapsel.
Gelijk met haar besproken vanavond gaan we nog eens. :-\

Ach wat relaxen en eten en drinken.
Met wat rakkers gesproken en mijn twee gasten geadviseerd wie en wat.
Natuurlijk ook over de dames.
Ff later komt 1 van die gasten (cigarello ) naar me toe , he heb je Kaasie gezien.
De zaak overhoop gehaald, daar geen kaasie, nou ja het bleek dat er wat aan zijn kaas(ie) stengel is blijven hangen.
Ach zie ik toch Shana staan aan de bar, he schat zegt ze wat wil je bestellen, tsja ik ben altijd beleefd en wacht mijn beurt af.
Maar zij had dat zo geregeld, ik zeg kom ff zitten.
Nouja zitten, ik werd door haar als een kno arts, geheel van de binnenkant van de mond, met haar tong onderzocht. :pica
Nu weet ik ga ik met haar zijn het korte sessie's, ik ben dan in 20 minuten compleet uitgeput.
En ja het werd een kopie als een tijdje terug.
Een heel gevecht in de kamer boven bij de bios.
Heb haar af en toe plat op de matras gedrukt, maar dat helpte niet, ze werd nog wilder.Hehe :040:
Na een geweldige blowjob waar mijn ballen een zuigkracht van orkaan waarde kregen, heb ik het weer afgemaakt op doggy style en hard. :bud
Top sessie!

Nu aan rust toe, de vlaai stond op de tafel en daar werd gretig van gesmult en dat moet ook, was verbaasd dat jullie koekebakkers, genoten van de proemevlaai.
Ach weer wat kaasie en cigarello relaxt, waar chapaeu voor Babylon, dat Cigarello zei: alles wat hier staat is kwaliteit en ook de dames.
Nu weet ik dat hij altijd erg rustig is en bij het roken buiten in de kelder, kwam een leuk dvp aan.
Ik weet de naam niet meer, maar een hongaars jong ding.
FF naar kaasie en waar is cigarelo toch, nou ja hij was die meid inwendig aan het uitlebberen. ;D
Niet veel later naar de kamer met haar, waar kaasie en ik nog een geintje maakte, we gaan mee.
Dus niet! 8)
Ach Kaasie ging slapen en ik wat roken boven bij vendez.
Na een pakweg 40 minuten stond cigarello er weer, zeg en hoe was het.
Nou standaard geen topper, maar hij moest van haat 150,- betalen, breng dat geld maar naar onder in de kamer zei ze.
Ik kan je zeggen daar was hioj totaal niet met eens.
Cigarello is niet gek, hij naar de theke kijk eens hoe lang ik op de kamer was.
De theke zegt 35 minuten en handelde het prima af met 35,-, cigarello betaalde haar 50,- en ze zei niks de teef. :sign0024:
Vind dat voor hem verveelend, nodig iemand uit die nooit geweest is en dan dit, foei( ik weet wie maar weet de naam niet en wil niet iemand verkeerd aan wijzen).

Nou goed Kaasie wilde ff nog op de kamer voor zij weg gingen.
Dat met Emma, na dat hij klaar was zei hij nog bbz, ze ligt voor je klaar, maar mij vriendelijk bedankt ervoor, de viezerik. :-\
Emma kon er wel om lachen, was een goede tip van mij.

Ach aan alle gekheid komt een eind, maar moest nog een erge verplichting voldoen.
Bella had nog een sessie tegoed van mij, met plezier.
wat is ze toch lief en soms ondeugend.
Ook hier kan ik alleen over zeggen, aan het einde kon ze ff niet praten en ik moet de volgende keer een zonnebril meenemen, meer zeg ik niet. ;D

Nou rakkers en het personeel van babylon, bedankt voor het geslaagd feestje.
Trouwens een kusje op je vinger sm! :098:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1015 Gepost op: 9 november 2017, 01:24:53 »
Ik moest op tijd in Babylon zijn om op 4 november de lijst met leden die zich voor de party van Brombeerzuid en sexmachine hadden aangemeld, af te geven.
De code 'Sofia is Lekker' in de uitnodiging was niet zo maar gekozen. Daar zat iets achter. Twee weken geleden met Sofia afgesproken dat ze maar eens in haar kinky rol moest duiken, waar ze zich soms erg goed bij voelt. sexmachine is afgekort SM. Dus Sofia gevraagd een potje publieke actie met onze sexmachine uit te halen. Sofia in een leren outfitje en natuurlijk met een 'Peitsche'. Ik had graag gezien hoe onze SM een flink potje straf had moeten ondergaan van onze Sofia!
Echter, afgelopen week waren de eerste tekenen van haar afwezigheid te zien op de AWL. Helaas ook op de dag van de Geburtstagskinder nicht anwesend. Met een reden overigens. Er waren geruchten dat Sofia zou zijn verkast naar een andere club. Doch dat is een fabel! Sinds 8 november weer terug in Babylon.
Jammer, dat deze voorstelling niet kon doorgaan. Voor sommigen wellicht een grote opluchting  ;D

Sjeuf zelf was dus al om kwart voor 11 binnen. Mijn inkom betaald en gehuld in 'rokje' naar de eerste bak koffie! Om 11 uur kwamen de eerste partyrakkers al binnen. Brombeerzuid en sexmachine maakten hun opwachting rond half 12.
Het was doorlopend handjes schudden. Een grote onbekende voor mij was Shakir. En zoals altijd een totaal andere verschijning dan je in de verbeelding zou verwachten. Toffe gast met een brede glimlach op het gezicht. Lijkt mij een genieter! We hebben niet zo heel veel kunnen kunnen ouwenelen. Zoals hij zelf al eerder aangaf hier op RB in woorden van gelijke strekking: We komen in de club voor de nodige rek en strekoefeningen van onze elfde vinger. Als er tijd voor is: socializen. Daar kan ik mij helemaal in vinden.

Het is toch heerlijk als vele Imps zo vroeg op de dag je even komen begroeten met een paar dikke smakkerds en ZO!
Alice is niet te beroerd om een greep naar je kruis te doen.
En Bianca......: 'Heute ist alleine Mundsex'. Kan ik overigens iedereen aanraden!
The Queen of Sheffield hing al weer vroeg op de dag om mijn nek. Opvallend veel Violetta fans in the building.  :o Even overlegd met de Queen, want ik wil natuurlijk niemand voor de voeten lopen  ;D ;) Dan komen we al snel uit op een workout aan het eind van de dag, met het risico dat ik dan al het werk moet doen. Terwijl ik het liefst op mijn rug ga liggen en hoor wanneer het 'klaar is'. Ja, ik ben lui!  :lol
Schatje Eva kwam opvallend veel aanwippen deze keer. Het is ook een lekker ding, die Eva. Onweerstaanbaar, dat verleidelijke koppie en heerlijk lijffie. I love little tits  :-P Óf zoals onze KanariePiet dat vaak verwoord: een pocketroemeentje.
Emma beet bijna een tepel er af. Deze 'ouwe rot in het vak' mag dan al 39 lentes op de teller hebben staan. Ze staat voor uitstekende service!  En dan zegt die 'ouwe rot' Emma tegen mij elk bezoek bij herhaling: 'moșule'! (old man). Met pijn in het hart kan ik dat qua leeftijd niet tegenspreken....alhoewel, wat is oud? ::). De 'zevengranenstengel' functioneert nog als een 18 jarige  :-P (en dat zonder pilletjes).
Roxana, nieuw in de tent. Mijn ogen vielen buitenboord  :-\ 18 Lentes op de teller. Wat een killerbody! Geen knuffels of zo....nee daar moest ik zelf even poolshoogte gaan nemen. Opvallend gemakkelijk toegankelijk. Dat wordt een tussengerecht dacht ik! Als mijn dochter toch wist wat papa allemaal doet in zijn 'vrije tijd'.....!  :17: She killed me!

[attachimg=1]

EVA
Enfin, tijd voor warming up! Het voorgerecht! Als je het al een voorgerecht kunt noemen. Eva is gewoon een hoofdgerecht! Al vaker mee gekamerd. De bovengemiddelde aandacht deze dag van Eva besloot mij Eva van haar kruk te rukken en mee te nemen naar een van de sofa's achter in de bar. Ik had gewoon zin in dat pocketroemeentje. Ik herinner mij de presales voor de allereerste kamer nog met Eva. Heel erg gereserveerd van, 'wat heb ik nou weer op mijn bord (sofa) liggen!' Daar is geen sprake meer van. Nee, de vonken vlogen er vanaf. Zo ook op de kamer. Eva doet ontzettend haar best om er een 100% GFE feestje van te maken. Voor PSE moet je mijns inziens niet bij EVA zijn.

Ik had er uren mee op kamer kunnen blijven, maar na anderhalf uur de handdoek in de ring gegooid. Ik had nog wat meer op het oog.
Terug beneden in bar was de Sündenpfuhl al goed gevuld.
Emma kwam weer even melden dat ik een ouwe zak ben. Nou had ik inmiddels de vertaling van old woman op zak: => 'babă'! Die kwam totaal onverwacht. Ze keek me aan of het in Keulen donderde!  ;D

Onze sexmachine omgedoopt in 'slaapmachine'! Schijnbaar een kort nachtje achter de rug en had een uurtje liggen knorren in de Kino. Ik heb er ook wel eens gelegen. Slapen kan je vergeten. Om de 5 minuten komt er wel een Imp je jonge heer inspecteren.

DANY
Een paar rondjes lopen. Ik had interesse in een Imp, waarmee ik nog niet de lakens heb gedeeld. Anna, newbee Roxana, Erika, Alesia kwamen zeker op de wenslijst voor. Nergens te vinden. Voor de meiden werd er gelukkig veel gekamerd. Ik schoot naast Dany in een van de sofa's achter in de bar. Het gesprek met Dany kwam meteen los. Spreekt goed Duits en weet het gesprek ook gaande te houden. Een open karakter.
Na een klein half uurtje met Dany afgedaald naar de catacomben om me een uurtje te vermaken. De kamer met Dany was zeker niet slecht. TZ en de wip, niets op aan te merken. Goed zelfs. Ze vergeet 'die Eier' niet. Doch, als ik de GOSP nog een keer van stal mag halen, dan komt ze niet verder dan een 0,4M. Nee, ze zoog het laken zeker niet in mijn bilspleet. Ondanks dat ze toch al een tijdje meeloopt, mag ze op dit onderdeel best wel een herhalingscursus volgen.

Geen a la carte vandaag, ondanks dat er geen BBQ was. Het buffet was daarentegen uitgebreider dan normaal. De honger goed kunnen stillen na twee kamers.

Lang gedubd of ik nog een tussengerechtje zou nemen. Ik had al gedoucht, dus kon zo aan een workout beginnen. Weer waren eerder genoemde meiden op kamer. Roxana was aan klitten tussen een paar meiden. Tja....daar ga ik niet tussen liggen. Noglangnietuitgewandeld tipte me over Shana. Twijfels.....dames met een donkere huidskleur heb ik wat minder mee. Een dag later las ik een recensie over Shana op een ander forum. Ik kreeg toenemend spijt bij het lezen van elke regel. Dus, die mag mij binnenkort een keer als slachtoffer gebruiken  :mistress

VIOLETTA
Halverwege de avond kwam mijn hoofdgerecht te voorschijn. Nou maar hopen dat mijn bevriende voorgangers niet alle energie er uit hebben 'gezogen'. Ik ken die grappenmakers maar al te goed. Dat viel gelukkig allemaal reuze mee. Een half uurtje met Violetta, noglangnietuitgewandeld en nog een paar meiden op het terras gezeten. Ze is aanwezig met haar high English vocabulary. Klemlullen, no way. Ja toch, Hasta la Pasta heeft haar een keer klem geluld. Dat ging over vrouwen en autorijden. Tja makkie, dat winnen vrouwen nooit.  :)) Na een half uurtje terras werd het toch echt tijd voor een stevige pot seks. Ik had een kamertje bespaard, dus kon ik gaan voor een dubbele salto. Eentje voor Sjeuf lekker lui op de rug  :-P. en een ronde calorieënvreten. Kamer nummer 30! Het blijft voor mij voorlopig nog steeds de nummer 1 in Babylon!

[attachimg=2]

Na een stevige schrobbeurt heb ik mij tussen Emma en Violetta genesteld op de sofa tegenover de bar. Ik voelde mij net zo'n prefect uit het Romeinse Rijk. Imps leunend op het zachte Teddy lijf én eten. Samen knabbelen aan hetzelfde stukje kaas, tomaatje, balletje gehakt, olijfje, enz........ . Gloeiende, ook dat is genieten! Alleen moet Emma ('babă) stoppen met tepelbijten. PIJN  :lol

Wat een dag weer!
@sexmachine en Brombeerzuid.....kunnen jullie niet elke maand jarig zijn?

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1016 Gepost op: 11 november 2017, 14:46:38 »
Babylon - Herkansing in Het Herfstverlof
28 Oktober 2017
 
Vandaag begint het herfstverlof: een schitterend idee was het om dit opnieuw in deze club te vieren en van hieruit door te reizen naar mijn wandelgebied in de Vulkaneifel voor de ganse week. Ik had erop gerekend dat de wellness reeds klaar zou zijn...helaas, pindakaas :( In een vorig bezoek in Augustus had ik mijn draai niet zo gevonden en ik vond dat ik wat meer tijd moest inlassen en andere clubs bezoeken waarna ik Babylon een 'herkansing' kon geven. Deze was geslaagd op de laatste kamergang na. Had ik maar beter naar mijn intuïtie geluisterd en met Valentina gegaan... helaas, pindakaas :( Lees verder over hoe het herkansingsbezoek verliep.
 
 
Fazit
 
 :)) Langste Finse saunasessie
 :-P Goed eten
 :pica22 Zeer goede kamergangen met Jenny en Erika, beiden Hongaars.
 :111: Halloween-versiering
 :-P leuk met de sexy dames ontbijten.
 :039: wel vaak gezwommen
 :o Temperatuur zwembad niet op peil: 24° en zakte tot 21°.
 :017: Matte sfeer, geen ambiancesfeer zoals normaal op een zaterdag.
 ;D de dames kennen deze jongen ondertussen
 :017: ontbijt kwam traag op gang.
 :cry Kamergang met Diana, een compleet mislukte herhaling.
 :( Wellness nog niet klaar, helaas pindakaas.
 
 
Kamergangen
 
=> Jenny - Terug de betere sessie - 8,5 / 10
=> Erika - GFE Herhaling - 9,0 / 10
=> Diana - Anti-climax - 1,5 / 10
 
GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES BABYLON VANDAAG: 6,33 / 10
Onnodig te zeggen dat het veel beter had kunnen zijn als ik niet met Diana ging maar met Valentina of bij 2 kamers hield.
 

Directives en aankomst
 
Het is een vlotte rit naar de club: een kleine 2u45'. Daar geparkeerd aangebeld en werd niet met een erehaag begroet. De theke had ik nog niet gezien, ze is nieuw in het vak, waarschijnlijk en nogal onwennig ook. En dan komt Vazkor met een vrijkaart van het ander forum en vraagt om de sleutel van z'n gereserveerde kamer. De reservatie was blijkbaar niet genoteerd. Ik had geluk dat er wel kamers vrij waren of ik stond er met mijn valiezen. Het Was teveel ineens voor die arme vriendelijke dame en ze moest snorremans erbij roepen. Snorremans gaf haar de nodige uitleg en ik betaalde 80€ voor inkom en kamer. Hij bracht me vervolgens tot bij de hotelkamers als was het m'n eerste maal...soit, ik bracht m'n valiezen de kamer in, stelde de inhoud van m'n plastiekzak samen en ging terug aanbellen bij de club. Deze keer stonden er  dames en Karla had me meteen herkend. Ik had echter geen kamer met haar gedeeld: helaas, pindakaas. Ik had liever met haar gekamerd dan met Diana maar ze was nergens noppes nada te zien.
 
 
Wellness
 
Bij het zwembad was er geen continue aanvoer van vers warm water, dat lag uit. De temperatuur was dan ook ondermaats: 24° en dan bijna 20°. Ik ging toch wat zwemmen. Eerst voelt het koud aan maar dan lukt het zwemmen aardig. Het water is hier zelfs met deze temperatuur nog steeds warmer dan in Villa Vertigo de week ervoor of dat van Finca Erotica een paar dagen later.
 
De nieuwe wellness-ruimte was al aardig gevorderd in vergelijking met de vorige keer dat ik er was. Ik zag dat de nieuwe jacuzzi reeds geplaatst was en het ziet er wat uit als deze van Villa Marisol maar dan verzonken in de vloer. Het is niet het type dat vroeger beneden stond en die ik zo leuk vond met al die draaiknopjes en zo. Zou het even heet en goed zijn als die van Marisol of even flauw als die van PSR waar het ook wat op lijkt? We'll see. De nieuwe sauna kon ik niet zomaar ontdekken in dat gebouw. Deze wellness-ruimte zal zowel van binnenuit als vanop het terras bereikt kunnen worden. Voor de ingang van binnenuit hebben ze een kamer opgeofferd. Ik blijf erbij dat de club zowel de buitendeur naar het terras als deze naar de wellness best kan vervangen. Ik hoop uiteraard dat dit in December wel klaar zou zijn. Fingers crossed again.
 
De wellness beneden bestaat nog uit de 2 sauna's, 2 fitness-toestellen en relax-stoelen. Er zijn lockers van het ijzeren high schooltype bijgeplaatst naast de biosauna. Deze biosauna voelde frisser aan dan ik gewend ben. De gewone daarentegen bleef goed warm en ik heb er vaak gebruik van gemaakt en gesprekken gehad. Als de ene rakker eruit ging, kwam er een andere binnen en ontstond er een nieuwe conversatie. Zo bestond het dat ik er een half uur tot een kleine 40 minuten inzat. Een nieuw record! Het is een feit dat je minder concentreert op de hitte als je met anderen aan de praat bent of met een dame, in mijn geval Jenny, samen zit en je het langer uithoudt.
 

Club: sfeer, ambiance en line-up
 
De club was mooi versierd voor Halloween, hier steken ze daar heel wat werk in. De dames zijn aangenaam en vriendelijk, niet pusherig (op Diana na). Er was geen feest-sfeer, vermoedelijk ben ik te zeer in de verwachting dat dit elk weekend zo is. Het hoeft ook niet zo, want dan zijn er gewilde dames die onbenaderbaar worden (zelfs op je eigen verjaardag). Misschien heeft de afwezigheid van Chef Eddy er iets mee van doen.
 
Er was een kleine ruzie tussen een Pakistanese klant en een dame in verband met de prijsafspraken. Een keer raden wie dat is...de Turkse Aylin, natuurlijk. Ik zei hem na het dispuut nog dat ik en andere rakkers problemen hadden met deze dame op dat vlak.
 
Dames die me opvielen als goede opties waren Karla, Johanna, een diktietige dame waarvan ik later leerde dat ze Valentina heet en een andere diktietige dame die ik al gehad be: Alesia. Helaas was het niet tot een kamergang gekomen met Alesia, soms hebben zelfs DVP's hoofdpijn. Ze kamerde inderdaad niet meer en bleef kletsen met andere dames. Dit is hoe ik dan bij Diana belandde ipv Alesia. Jenny was geen optie maar ze had me toch kunnen binnenhengelen omdat van het een het ander kwam. Haar presales zijn werkelijk uitgebreid geweest en gaf me al de tijd. We gingen naar de sauna, douchten samen, zaten wat binnen en wat buiten. Daarop gingen we de kamer op. De herkansing voor Jenny was geslaagd te noemen en is het bewijs dat ik de vorige keer werkelijk niet in vorm was.
 
=> Jenny - Terug de betere sessie - 8,5 / 10  :)) :)) :))
 

Matte sfeer of niet, een dame die me erg aantrok was niet bereikbaar voor een kamergang: Johanna. Johanna in een Nederlandse en je kan het merken. Ik heb toch met haar gepraat en mijn wensen besproken in geval ze 'een gaatje vrij heeft' tussen 2 afspraken in. Helaas was daar niks van in huis geweest, ze bleef bezet door een pannenkoekbeertje. Johanna is er nog eentje die valt in de lookalike-categorie: ze lijkt erg goed op een Nederlandse spirituele vriendin, onbereikbaar voor mij wegens getrouwd enzo. Op het naderend uur dat ze weer bereikbaar zou zijn, werd ik steeds zenuwachtiger, ze verscheen maar niet. Ik keek naar de lijst zag in welke kamer ze zat. Ik ging naar beneden en nestelde me in een van de rode sofa's en had een visual op de deur van kamer 8 en nee, de ruit was afgedekt en zag ze niet in actie: helaas, pindakaas. Een deur tov me ging open en ik zag Erika verschijnen. Het is niet de eerste keer dat ik in die welbepaalde sofa zat, wel in het zicht van dames die deze ruimte betreden, en dat vervolgens Erika verschijnt, telkens op een slecht moment. Ook nu, terwijl Johanna weg bleef, vrijde Erika me op. Ik had al eerder een goede kamergang gehad met haar en omdat het ultimatum om nog van de à la carte te kunnen eten om 21u was, besloot ik maar met Erika de kamer op te gaan ipv verder op Johanna te wachten. Ik heb er geen spijt van want de dame met de engel-ogen Erika deed goed haar best. Enig minpunt is de taalbarrière gezien m'n Duits nog dat niet is in conversaties. Toen we samen de kamer verlieten, ging tegelijkertijd de deur open van het aangrenzende kamer 8 en kwamen Johanna en haar klant tevoorschijn. Ze zag me, lachte en knipoogde. Ja, kijk, een kamer zit er nu niet meer in...helaas, pindakaas.
 
=> Erika - GFE Herhaling - 9,0 / 10  :)) :)) :))
 
 
De vreet en einde
 
Na de uitstekende kamergang met Erika was het tijd om te eten en koos voor de verandering een groene tagliatelle in een soort roomsaus met zalm-stukjes. Met geduld komt dat voor je neus terecht. Het smaakte erg goed allemaal met een bord groente erbij. Ik was gelukkig op tijd voor 21u. Verder was er voedsel in warmhoudbakken. Ze kunnen toch best een extra zetten om het gepaneerde vlees warm te houden dat ze steeds maar op een koude plaat serveren. Ik lust geen koud gepaneerd vlees, dat heb ik nooit begrepen dat ze dit doen. De keuze in groentes mag ook ruimer zijn voor een 60€-club. SixSens is een goed voorbeeld waar ze dat goed doen. Na het eten kwam ik Alesia weer tegen, ze was groter dan ik op die schoenen. Ik kick op dames die groter zijn dan ik en op me neer kijken.
 
Alesia zat vervolgens gans de tijd in een zetel achter in de bar met andere dames te kletsen en deed niks meer. Ze voelde zich blijkbaar niet al te goed. Ik zat naast haar. Ik had m'n conclusies sneller moeten trekken en naar Valentina moeten gaan maar werd geblocked door Diana. Ik denk dat ze wat aangeschoten was. Ze was niet meer zo het vriendelijke meisje van vorige keer. Pas op kamer werd het duidelijk dat ik me mispakt had aan het feit dat het de vorige keer erg goed was. Zo super als ze in Juni was, zo slecht was het nu.
 
=> Diana - Anti-climax - 1,5 / 10  :cry :cry :cry
 

M'n humeur was nu minder positief en de club sloot. Het is maar goed dat ik over een paar dagen nog naar Finca Erotica zou gaan en ik een wandelreis voor de boeg had, dat ik nog optimistisch bleef. Ik had nog Jenny en Erika goedenacht gewenst in ging naar m'n hotel toe.

 
Grappig

 
De mooie pruillip van ene schattige Karla die vermoedde dat een kamergang er niet inzat. We misliepen elkaar gewoon en als ik ze wou zien, was ze weg. Jawel: helaas, pindakaas. Haar beurt komt nog. De payroll wordt wel groot zo.
 
 
Ontbijt
 
Ik ging rond half elf na het pakken van de valiezen terug naar de club voor het ontbijt. Dat was nauwelijks daar dus ik moest wachten. Ze brachten me broodjes dik belegd met veel boter...alleen lust ik geen boter dus het werd wat langer wachten. Ondertussen waren de dames al goed wakker en liepen rond, strelend over m'n rug enzo. Alesia, Erika en Jenny kusten me goedendag. Valentina lonkte me en maakte haar haren los. Ze heeft prachtig lang haar als ze dat niet in zo'n geknoopte paardenstaart doet. Ze bleef lief naar me lachen. Dit is zeker een optie voor volgende maal! Ik at genoeg broodjes met confituur en nog wat omelet daarna. Ik maakte 2 broodjes klaar voor op de wandeling in Bad Bertrich, de Duitse Wellness-stad, straks en nam afscheid van Valentina, Alesia, Jenny en Erika.
 
 
Conclusies
 
De herkansing is grotendeels geslaagd doch een hoogtepunt was het niet: de enige minpunten waren dat de wellness toch nog niet klaar was en uiteraard de slechte kamergang met Diana op het einde. Ik kon er nog een aantal dagen aan denken want het hotel waar ik later verbleef heette net zo: Hotel Diana...dolletjes...

Ik hoop een volgende keer sessies te hebben met Karla, Alesia, Valentina en Johanna.

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1017 Gepost op: 12 november 2017, 14:27:49 »
Iemand nog updates over de whirlpool van recentere datum?
Is die al in gebruik bijvoorbeeld?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1018 Gepost op: 12 november 2017, 14:51:05 »
Iemand nog updates over de whirlpool van recentere datum?
Is die al in gebruik bijvoorbeeld?

Afgelopen donderdag heb ik even in de whirlpool mogen liggen van de aannemer.
De sauna wordt dinsdag geplaatst. Dat gebeurt in 1 dag. Voorts moet en nog een glazen scheidingswand worden aangebracht. Volgens de aannemer nog een kwestie van dagen.
Bij deze mededeling zet ik heel bewust....alles ohne gewähr! We gaan het zien.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1019 Gepost op: 12 november 2017, 23:23:44 »
Verjaardagsfeestje sexmachine en brombeerzuid in Babylon (04/11). Het is zo goed als dag-op-dag één jaar geleden dat ik Babylon, de moeder der hoererijen, voor het eerst betrad. Mijn eerste twee bezoeken aan Babylon staan trouwens geboekstaafd als één van mijn meest memorabele clubdagen ooit. Nog steeds droom ik er over terug... Na twee jaar clubben is de flash van het nieuwe er nu wel een beetje af. In de plaats daarvan komen er nieuwe wandelkameraden bij.

Na een klein jaar op RB (en al bijna 10 jaar op Hookers) was ik nu toch eens curieus naar al die gezichten achter de nickname. IJsberen, wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen? Ik kende voordien slechts een handvol forumleden irl. En wat blijkt? Bij zowat elk aanwezig forumlid had ik me een totaal ander beeld gevormd! Alleen bij Sjeufke klopte het plaatje.

Bij aankomst om 11u15 kwam rakker en medepleger Vendezz me al de hand schudden aan de receptie. Allemaal goed en wel, maar waar bleef het Babylonische ontvangstcommitee bestaande uit blote meisjes?

Vijfde keer Babylon intussen. Onnodig om weer de voor- en nadelen van de club te gaan afhaspelen, dat is hier al in alle geuren en kleuren beschreven. Ik persoonlijk kom graag in Babylon voor de gezellige huiselijke sfeer die er heerst. Afgelikte massaproducties zoals YinYang of Golden Time kunnen me de rug op. Daar kan ik nu eenmaal niet aarden.

Een ander geweldig voordeel van Babylon is dat de line up al vanaf de opening om 11u goed op peil is. Een gat in de markt volgens mij want echte dagclubs in NRW zijn op een hand te tellen. Een gemotiveerde clubber als ik staat al voor dag en dauw op om op pad te gaan. In het verlengde van de ochtenderectie, zeg maar.

De nieuwe wellness is bijna klaar en ziet er fantastisch uit. Als alles klaar is zal Babylon al de andere grensclubs rakelings voorbij scheren! Als IJsbeer pursang was ik in mijn nopjes in het onverwarmd zwembad. Ik heb al die idiote verwarmde zwembaden maar iets voor strandjanetten gevonden.  Wel krijg je een klein verschrompeld piemeltje in het koude water, maar het zorgt voor een goede doorbloeding waarbij ik altijd harde erecties krijg achteraf op de kamer. Geen pilletjes nodig.

Ik zie nog slechts enkele minpuntje aan Babylon. Het grijze binnenkoertje bvb. Dat zou dringend eens moeten opgefleurd worden met wat meer groen. Ook de nabijgelegen industrie is nog niet voldoende gecamoufleerd in de tuin.

Openbare actie: ik stond er bij en ik keek er naar.

Voor velen onder ons zal de openbare actie die je hier en daar kan spotten wel een pluspunt zijn. Vunzigheid behoort nu eenmaal tot de cultuur van Babylon. U weze gewaarschuwd. Ik begin er stilletjes aan al aan te wennen: ik durf zelfs al te kijken! De eerste keer passeerde ik dan met zo'n rooie kop, en deed ik alsof er niets aan de hand was. Zoals je ziet: alles went (behalve ne vent).

En het was weer van dattum: keiharde trio porno in de zetels van de TV hoek beneden (ik dacht met oa Anna). Plets plets plets! Pal ernaast zat nog een beer die naar de voetbal keek met een pint bier. Ik stond erbij en ik keek ernaar (naar de voetbal). En brullen dat die kerel deed. Brullen! Nu kan je een beetje kreunen of brullen, en met alle mogelijke gradaties ertussen, maar dit leek meer op het geschreeuw van een martelaar uit de diepste kerkers van Babylon. Tjonge, ik dacht dat ik de ambulance moest gaan bellen.

De buit van de dag.

Jenny

Ondertussen kon ik me nog moeilijk bedwingen van al die openbare seks: er MOEST nu gekamerd worden (of ook openbaar, wie weet?). Al gauw werd ik bij de douches aangeklamd door Jenny. "Hmmm, was für ein Schwanz" (zo leer ik nog wat Duits). Jenny is voor mij het ultieme Blue Lagoon-meisje. Misschien iets te skinny naar mijn smaak, maar ze zag er zo onschuldig uit... En dan die voortanden die ietsje te ver naar voren staan ;D. Soms zijn het de kleine imperfecties die het hem doen. Absolute perfectie boeit me nu eenmaal niet zo. Hierboven op hadden enkele rakkers me deze meid al eerder getipt. Nu kan het toch niet meer stuk, hé mannen?

Helaas, pindakaas, het heeft niet mogen zijn... Het werd een sessie waarvan ik toch een wrang nasmaakje ga bewaren. Nochtans begon het toch allemaal veelbelovend. Bij de aanvang van de sessie begon het kalverjong toch een sigaret op te steken, zeker  :sign0065: Ik stond voor een dilemma: (i) de sessie afbreken, of (ii) er het beste van proberen te maken. Ik koos het laatste, ik was immers al zo geil als een pak boter, nietwaar? Uiteindelijk werd de sigaret gedoofd, maar de rest van de sessie verliep nogal stroef. Korte pijpbeurt, korte neukpartij, en weinig inzet van haar kant. Is dat hier nu wel Babylon, of de Aarschotstraat? :017:
 
Eigenlijk hoef ik als die lovende commentaren vanuit de bar niet meer te horen (allemaal cafépraat, ja). Waarom doet ze dat dan niet voor mij? Waarom? Warum? Ik zal het zeggen: de meid dacht wellicht dat ik zo'n schijterig plechtig communicantje was die wel niet te veel durft te zeggen.

In studententermen: geflest over gans de lijn!

Valentina

In feite was het begonnen als een wraaksessie tegenover Jenny. D.w.z., na 5 minuten met een andere meid (Valentina dus) de kamer op. Als teken van protest.

Ik ga mijn woorden moeten terugnemen, want nu doe ik de meid oneer aan. Voor haar heb ik namelijk altijd al een boontje gehad. In het Duitse clubcircuit is dit de DVP die ik al het langst ken. Eerder had ik met haar al gekamerd in Samya (als Blowy) en in Living Room (als Veronika). En nu dus als Valentina in Babylon.

Dezelfde dame in drie clubs: een persoonlijk record.

Al van bij de eerste stappen in mijn allereerste Duitse club (Samya) plakte ze al aan me vast. Toen nog een gebrilde lolita schoolgirl met blote tienertietjes. Nochtans had ik ze aanvankelijk afgewezen :-[ (wegens te skinny). Haar onschuldige Bambi-oogjes hadden me uiteindelijk over de streep getrokken. (Ik zeg nu Bambi, maar ze doet me ook aan een muis denken). Sindsdien heb ik haar nog nooit laten liggen in de club.

Ondertussen heeft ze wel harde siliconen pornobollen laten installeren. Zucht... Tja, vroeg of laat komt een DVP toch thuis met siliconen (mijn grootste vrees). Desalniettemin ben ik nog altijd een trouwe fan.

Afin, siliconen of niet, met veel liefde en toewijding wist ze mijn trouwe vriend weer tot leven te toveren. In Samya heette ze Blowy. Moet ik er nog iets meer bij vertellen?

Coda. Alle kamers waren bezet. Nu was ik heel diep van binnen aan het hopen om eens openbaar te kunnen gaan met Valentina. "Komaan Shakir, grenzen verleggen!". Helaas, toen kwam er toch wel een kamer vrij, zeker? Nu ja, Valentina gaat sowieso niet openbaar, en eigenlijk ben ik er nog niet echt klaar voor.

Conclusie. Een clubbezoekje waarbij veel nieuwe rakkers primeerden. We zijn nu eenmaal een natie ijsberen. Na veel eenzame strooptochten door Duitsland was dat voor mij een verademing, want ik ben eigenlijk niet zo'n asociale ego-wipper. Thanks to Vendezz die me de avond ervoor in Living Room overtuigde om te komen!

PS. Bedankt aan sexmachine, brombeerzuid en Babylon om dit allemaal mogelijk te maken! Dit is toch zoveel leuker dan de gewone zedelijke verjaardagsfeestjes. Stijl: allemaal bevriende koppels. En dan de vraag: "Hoe komt het dat het zolang geleden is dat..." terwijl ze hun handje vasthouden. Neen, geef mij toch maar RB-verjaardagsfeestjes. Next up: verjaardag Sjeufke!

PPS. Relletjes in Elsdorf in hetzelfde weekend: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/05/klimaatactivisten-willen-bruinkoolmijn-bezetten/

Elsdorf is blijkbaar een broeihaard der klimaatactivisten.
« Laatst bewerkt op: 12 november 2017, 23:51:32 door Shakir »