Auteur Topic: Indira (Surinamse  (gelezen 6048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Indira (Surinamse
« Gepost op: 25 mei 2016, 23:18:56 »
Indira (Surinaamse)



Ik zie nog geen draadje van Indira, en dat vind ik wel nodig. Daarom hier. Mocht het er al zijn, dan samenvoegen.

 Met deze goed geproportioneerde donkere dame heb ik de laatste keer dat ik in YY was gekamerd.
 Indira is een dame die opvalt door haar behoorlijke proporties die ze spannend verpakt in een rode body - zo heet zo'n shirt wat ze droeg dacht ik: t zit in ieder geval strak. Rondingen komen dan heel goed uit. Zeker ook bij haar.

 Ze liep de kino in, en stond uitdagend voor me. Ze spreekt vloeiend en bijna accentloos Nederlands. Je hoort de Surinaamse tongval wel, maar dan moet je goed luisteren. Ze probeert je op professionele toon gerust te stellen.... achteraf denk ik: Waarom eigenlijk?

 In ieder geval liet ik me meelokken naar een kamer. Het werd een van de nieuwe kamers boven.

 Op bed leek het wel of haar lichaam hard aanvoelde. Niet zo zacht zoals veel vrouwen hebben. Ze vertelde dat ze jaren in de massagebranche had gewerkt.
 Ze kwam rustig en zelfverzekerd over. Ook niet echt gehaast. Ze gaf duidelijk aan dat ik me nog een keer moest douchen, kwam wel wat beveel-achtig over... maar wel begrijpelijk.
 Op bed ging ze pijpen. Maar ze ging vooral in flink tempo met stevige hand door mijn jonge vriend heen en weer, pijpen deed ze nauwelijks. Ze gaf weer duidelijk aan dat ze het zo deed, en niet anders.
 Ik heb geprobeerd haar te nemen, doggy leek me wel wat. Maar jonge vriend was niet hard genoeg door haar harde manier van wat zij pijpen noemde... en werd ook niet harder. Dat werd dus niets.
 Ze heeft nog wel weer dat pijpen geprobeerd, maar dat werd weer niets. Ze bleef maar zeggen dat ze me toch klaar wilde laten komen, en dat ze zo opgewonden was. Maar dat klonk totaal niet overtuigend.
 Mijn penis is flink gemasseerd. dat wel. Maar meer kan ik er niet van zeggen.

 Later in het restaurant zat ze heel alleen aan een tafeltje te eten. Niemand ging bij haar zitten.

 Herhalingsgevaar: nee.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm